Thursday, December 24, 2009

آغاز اعتراضات مردم در میدام توپخانه تهران

بنابه گزارش " فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران" ، تعداد زیادی از مردم تهران از لحظاتی پیش در میدان توپخانه تهران تجمع کردند و با شعار مرگ بر خامنه ای اعتراضات خود را آغاز .
از لحظاتی پیش مردم در میدان توپخانه تهران تجمع کردندو هر لحظه بر تعداد آنها افزوده می شود و تا این لحظه بیش از 2000 نفر در آنجا تجمع کرده اند . مردم خود را برای مراسم گرامیداشت آماده می کنند. از هم اکنون مردم با سر دادن مرگ بر دیکتتور/ زندانی سیاسی آزاد باید گردد/ بانگ الله اکبر/ مرگ بر خامنه ای اعتراضات خود را شروع کردند.
از طرفی دیگر تعداد زیادی از نیروهای سرکوبگر انتظامی و ضد شورش در میدان توپخانه در حال استقرار هستند . نزدیک به 40 الی 50 موتورسوار آنها در حال دور زدن در میدان هستند و همچنین ون های آنها در آنجا مستقر شدند. تعداد زیادی از نیروهای لباس شخصی و بسیجی در آن منطقه پراکنده هستند .
نیروهای سرکوبگر خود را آماده برخورد با مردم می کنند

نظرات خوانندگان
نوشته شده در تاريخ سوم دی ۱۳۸۸ برابر با بيست و چهارم دسامبر ۲۰۰۹ ، 13:01:55 توسط تهمتن
مادرعزيز مهين السادات; بشما قول ميدهم كه همين روزها; كه روزهاي پاياني عمر اين قوم وحشي نظام اسلامي ست;مردم به آنها هم حمله و گوشمالي شان خواهندكرد- كمي صبركنيد وآنروز فراخواهدرسيد- درموردنظر"محرومان"هم روزش خواهد رسيد وتمام خانه هاي جيره خواران وآخوندان هم شناسايي شده وبا اولين ضعف نيروهاي سركوبگر رژيم; مردم وجوانان دمار از روزگار اين جنايت پيشه گان در خواهند آورد. اگر امروز يك و يا چندخانه مجلل اين جنايتكاران درشمال تهران و ياهرجاي ديگرمورد اصابت ككتول مولوتوف قرار گيريد و اگر حتا تمام خانه راهم نسوزاند; اما اين خبر به سرعت برق دربين مزدوران جيره خوار و آخوندان درسراسرتهران منعكس شده كه هم ترس و وحشت مزدوران راصد برابر ميكند وهم روح مبارزات وبي باكي را بالا مي برد.. بهترين عمل مبارزاتي وپيشبرد قيام; ايجاد وحشت و كابوس درميان اين جنايتكاران است..

نوشته شده در تاريخ سوم دی ۱۳۸۸ برابر با بيست و چهارم دسامبر ۲۰۰۹ ، 10:47:18 توسط مهین السادات
بابا بریزید سر اونها را بزنید . غلط می کنند بچه ها را می زنند . شما هم آنها را بزنید . نترسید نگران نباشید من یک مادر پیر هستم و نمی توانم بیرون بیاییم فقط شما عزیزانم را دعا می کنم و می دانم پیروزی نزدیک است.

نوشته شده در تاريخ سوم دی ۱۳۸۸ برابر با بيست و چهارم دسامبر ۲۰۰۹ ، 09:51:38 توسط مهدی سابق ( خسرو )
به ناهید،با درود ، رژیم فاسد اسلامی راه برون رفتش از مخمصه اعتراضات مردم، ایجاد یک جنگ خارجی است، و حکومت قلبا"خواستار یک حمله خارجیست، در اینصورت قادر خواهد بود، مبارزان را به بهانهً جنگ،قلع و قمع و دست بیک کشتار وسیع بزند!؟ حرامیان حکومت فاسد اسلامی، بخودی خود کناره گیری نخواهند کرد، این ابلهان مقام پرست، یا باید کشته شوند و یا بزور قیام از قدرت بزیر کشیده شوند!؟در مورد حملات پارتیزانی با شما موافقم، و باید با درایت و تدبیر، و حفظ امنیت فردیمان، ایادی رژیم را در بین اقوام، همسایگان، همکاران شناسائی کرده، و نسبت به شکار و ساقط کردن آنها ، بهر طریق ممکن اقدام کنیم، سلب آسایش و امنیت جانی مزدوران و بستگانشان، برای ایجادوحشت در آنها، بسیار اهمیت خواهد اشت، و مهمتر از همه، حضور میلیونی ملت در خیابانها،بر نگشتن بخانه ها تا حصول نتیجه، حرکت بسوی زندانها و تسخیر مراکز نظامی و رادیو تلویزیون، زیرا هیچ قدرتی تاب مقاومت، در مقابل موج میلیونی ملت را نخواهد داشت، و این مهم بزودی حاصل خواهد شد

نوشته شده در تاريخ سوم دی ۱۳۸۸ برابر با بيست و چهارم دسامبر ۲۰۰۹ ، 09:14:17 توسط حجت
اموال هیچکس نباید بسوزد زیرا همه اموال نهایتاً اموال ملت است. آن اهریمنانی که شما میکوئید اموالشان را دزدیده اند و باید تحویل ملت بدهند. خشم مردم باید عاقلانه باشد و رژیم و عواملش را نشانه بگیرد. سوختن یک خانه یا یک بانک ضررش به مردم محروم میرسد زیرا آن اهریمنی که در آن نشسته نمیتواند آنرا در حین فرار با خود ببرد. هیچ محلی نباید تخریب یا سوزانده شود زیرا همه آنها مال ملت است. ایرانی محروم عزیز امیدوارم توضیح ارادتمند را بخوانی. درود بر مبارزان ایرانی در همه جا.

نوشته شده در تاريخ سوم دی ۱۳۸۸ برابر با بيست و چهارم دسامبر ۲۰۰۹ ، 09:08:03 توسط فرنوش
مرسی‌ خانوم سرلشگر بیتا بهاری, امید وارم همه با هم به ایران آزاد برگردیم.

نوشته شده در تاريخ سوم دی ۱۳۸۸ برابر با بيست و چهارم دسامبر ۲۰۰۹ ، 09:05:08 توسط rad
هر چقدر فكر كنيم و بنويسيم باز هم سيراب نميشويم٠ شاهد عيني جنايات و تجاوز اخوندها و نوكران چاپلوسشان هستيم٠ هر روز عصبيتر و خشمگين تر ميشوم٠ اين ظلم استبداد به وجودم لطمه اي زده كه انتقام از اين خاينين و ظالمين به يك راه حل انكارناپذير تبديل شده٠ هيچوقت در گذشته فكر نمي كردم به چنين موجود انتقامجويي تبديل بشم ٠ مطمن هستم بعضي ها موافق اين چنين روحيه اي نيستند ولي احساسم را مي گويم٠ درود بر ايرانيان نجيب و باشرف٠ ننگ بر اخوند و ياران خودفروشش از خبرنگار صدا و سيما٠ ورزشكار٠نويسنده٠ هنرپيشه٠مربيان ورزش٠ تا نظاميان ادمكش٠

نوشته شده در تاريخ سوم دی ۱۳۸۸ برابر با بيست و چهارم دسامبر ۲۰۰۹ ، 08:37:44 توسط ايراني محروم
چرا نبايد اين اعتراضات در برابر كاخهاي و قصرهاي آخوندا در شمالي ترين قسمت تهران برگزار شود تا از چرت ترياك بيرون بيايند. چرا بايد هميشه اموال عمومي مردم فقير در آتش خشم مردم بسوزد و نه اموال تبهكاران اسلامي ساكن شمال شهر تهران؟ واقعا چرا؟ چرا بايد وقتي جنگ و انقلابي در كار است فقط مردم محروم آسيب ببينند و دزدان و آدمكشان حاكم بر ايران در شمال شهر آسوده بمانند و در صورت لزوم بي دردسر كشور را ترك كنند؟

نوشته شده در تاريخ سوم دی ۱۳۸۸ برابر با بيست و چهارم دسامبر ۲۰۰۹ ، 08:26:19 توسط حجت
مردم ودولتهای دنیا آگاهندکه ملت ایران بارشادت ودرنهایت مسالمت درمقابل گلوله وباتوم ودستگیری وشکنجه وزندان سی سال اینحکومت سفاک بافوانین قرن هفتم را تحمل کردند وخواسته برحق خود راکه مالکیت بر وطنشان بودرافریاد زدند. حکومت غاصب درمقابل ازهیچ جنایتی حتی تجاوزجنسی بپسران ودختران ماخود داری نگرد وبسیاری را زیرشکنجه کشت ودانشمندان مارانابودکردو زیربنای کشوررا تخریب نمود ودرآمدهای کشور رابجای خرج کردن برای محرومین کشور وبهبود اسکان و تغذیه و بهداشت بتروریستها داد ویا بحساب سران رژیم ویا افرادمورد اعتماد بکشورهای دیگربرد وخزانه کشور راخالی ومیلیاردها دلار قرض کرد و قرار دادهای غیر عادلانه در مقابل دریافت وجه بحساب سران امضا کرده است. ای دنیا بدانید که ما اهل خشونت نیستیم اما اگر راه دیگری باقی نیست شجاعت و درایت آنرا داریم واین رژیم همانطور که درجهان درپی ایجاد جنگ است درداخل هم میخواهد مارا وادار بخشونت کند. هر گاه این آخرین راه ما باشد آن راه راخواهیم رفت اما همچنان با بزرگواری خاص ایرانیان و رزم شرافتمندانه. درود بر آنانکه برای آزادی ایران و حکومت مردم برای نجات محرومان کشور از خود میگذرند.

نوشته شده در تاريخ سوم دی ۱۳۸۸ برابر با بيست و چهارم دسامبر ۲۰۰۹ ، 08:23:22 توسط Bita Bahari
سلام فرنوش جان. لطفآ یک " زنده باد آزادی " هم به جای من فریاد بزن، ازت ممنون میشم . شاد باشی، و سفر به خیر.

نوشته شده در تاريخ سوم دی ۱۳۸۸ برابر با بيست و چهارم دسامبر ۲۰۰۹ ، 08:21:35 توسط ناهید
این ملایان زبان نفهم بنظر متوجه سیگنال نیستند که مردم ایران اینها را نمیخواهند و دنیا هم دیگر از دست اینها حوصله شان سر آمده. در این موقع بنظر من سه راه حل وجود دارد. 1/ مذهبیون راه میانه را انتخاب بکنند و بدون خونریزی بیشتر حکومت را به مردم بسپارند و بروند که این بهترین و کم هزینه ترین راه است و آغاز دموکراسی در ایران میباشد. 2/ جوانان غیور وطن مسلح شوند و با عملیات چریکی به مراکز سپاه پاسداران حمله کنند و آخوند های فاشیست را به درک بفرستند. که البته هزینه دارد ولی بهترین نیست و از روی ناچاری است. 3/ که آخرین راه حل است راه حل نظامی خارجی است که هزینه اش بسیار سنگین است و هیچیک از ما ایرانیان وطن دوست خواهان آن نیستیم و افراد بیگناه زیادی کشته خواهند شد، ولی نظام اسلامی برای همیشه از ایران بر چیده خواهد شد و تمام آخوند های مرتجع و ظالم متصل به نظام محاکمه و یا در بدترین حالت توسط مردم کشته خواهند شد. امیدوارم که مسئولین نظام به عقل بیایند و حداقل کمی بفکر مردم و زن وبچه خود باشند. نابود باد این رژیم سر تا پا فساد اسلامی. زنده باد آزادی

نوشته شده در تاريخ سوم دی ۱۳۸۸ برابر با بيست و چهارم دسامبر ۲۰۰۹ ، 08:20:05 توسط Morteza
آیا زمان آن نرسیده که مردم با برخورد و گوش مالی دادن لباس شخصی‌‌ها و مو تور سواران مزدور به آنها نشان دهند که برای جنایتشان باید بهای سنگینی‌ بپردازند؟

نوشته شده در تاريخ سوم دی ۱۳۸۸ برابر با بيست و چهارم دسامبر ۲۰۰۹ ، 08:03:15 توسط فرنوش
من بهمن ماه میرم ایران، لطفا تا آن موقع این رژیم و سرنگون نکنید که من هم در سرنگونی‌اش شریک باشم.

نوشته شده در تاريخ سوم دی ۱۳۸۸ برابر با بيست و چهارم دسامبر ۲۰۰۹ ، 07:50:29 توسط تهمتن
درود برمردم بپاخاسته ايران و پيشگامان سنگرآزادي- دانشگاه و دانشجو- اين رهبران واقعي قيام;كه در درون امواج قيام; آنرا رهبري كرده وميكنند وبا شعارهاي ساختارشكنانه نظام اسلامي;اين نظام پليد را به روزهاي پاياني عمرننگين خود نزديك ميكنند. درود برسنگرداران آزادي كه قيام مردم را از روز نخست از گزند اصلاح طلبان حكومتي و فريب آنها بر سوارشدن برقيام وانحراف آن به "قيام اسلامي" جلوگيري كرده وهمچنان به پاسداري ازقيام وادامه شعارهاي ضد نظام اسلامي;هدايت انقلاب نوين ايران را هدايت ميكنند.. درود بمردم بپاخاسته ايران كه اينبار فريب باندهاي جنايتكار رژيم را كه هدفي جز بازسازي نظام قرون وسطايي اسلامي را ندارند; نخواهند خورد..

نوشته شده در تاريخ سوم دی ۱۳۸۸ برابر با بيست و چهارم دسامبر ۲۰۰۹ ، 07:26:41 توسط Bita Bahari
درود بر مبارزان . زنده باد آزادی . سرلشگر بیتا خانوم بهاری به سپاهش گفته بیان اونجا.

No comments:

Post a Comment