Friday, January 1, 2010

رسوایی بزرگ برای صدا و سیما ؛ متن صورت جلسه مدیران صداوسیما در خصوص عاشورای تهران


شبکه جنبش راه سبز (جرس): اقدامات تاسف بار صداوسیما در سالهای گذشته همواره مورد انتقاد دلسوزان کشور بوده است. اما مدیران و تصمیم گیران این رسانه که متاسفانه عنوان "ملی" را نیز با خود یدک می کشد، هموراه منافع جناحی و گروهی را بر منافع ملی ترجیح می دهد.

صداوسیما که زیر نظر مستقیم آیت الله خامنه ای اداره می شود در ماههای گذشته عملکردی به شدت یکسویه داشته و بارها با دروغگویی سعی داشته است تا اهداف و خواسته های میلیونها هوادار جنبش سبز را به گونه ای دیگر نمایش دهد. و در حوادث خونین پس از انتخابات نیز همواره جای شاکی و متهم را عوض کرده است.

خبرنگار جرس، سندی از صورت جلسه مدیران صدا وسیما در خصوص حوادث عاشورای خونین تهران که سی و هفت نفر در آن به شهادت رسیدند را به دست آورده که حاوی نکات بسیار مهمی است.

یکی از نکات بسیار مهم این بیانیه بند 7 این صورت جلسه است که به خوبی نشان دهنده رفتار غیر ملی و ضد انسانی صداوسیما است، در این بند آمده است که موضوع شهدای روز عاشوراباید با توسل به تبلیغات "مشکوک" خوانده شود. این در حالی است که پلیس رسما تاکنون موضوع شهادت 8 تن از شهروندان سبز اندیش تهرانی را تایید کرده است.

در بند 8 این سند نیز تاکید شده است تا با سوء استفاده از عنصر رسانه و با تبلیغات حضور صدهها هزارنفری مردم تهران در عاشورای حسینی و در خیابانهای مختلف را سانسور شود.

این سند بیش از هرچیز نشان دهنده هراس و نگرانی عمیق مسئولان صدا وسیما از خروش عظیم مردم در روز عاشورا و زبونی آنها در برابر اقتدار ملت است. این سند همچنین رسوا کننده اهداف و عملکرد واقعی صدا وسیمای ضد ملی است.
نظرات خوانندگان
نوشته شده در تاريخ يازدهم دی ۱۳۸۸ برابر با يکم ژانويه ۲۰۱۰ ، 10:02:52 توسط عبدالله از مشهد
سلام بر همه آزادی دوستان دوستان هیچ کامنتی که کمترین بوی تفرقه و اختلاف نظر در جنبش سبز باشد در هیچ سایتی ننویسید فقط اتحاد پیروزی نزدیکتر از آن چیزی است که خود ما باور داریم ما همه با هم ایران را آباد می کنیم

نوشته شده در تاريخ يازدهم دی ۱۳۸۸ برابر با يکم ژانويه ۲۰۱۰ ، 08:06:20 توسط ضد کودتا
از همه جالب تر بند 9 است.

نوشته شده در تاريخ يازدهم دی ۱۳۸۸ برابر با يکم ژانويه ۲۰۱۰ ، 07:17:28 توسط رامین
نصرومن ا...وفتح قریب مرگ براین دولت مردم فریب

نوشته شده در تاريخ يازدهم دی ۱۳۸۸ برابر با يکم ژانويه ۲۰۱۰ ، 07:12:45 توسط ننه لیلا
بنده دور نمی بینم روزی را که در ایران هم مراسم سال نوی میلادی همانند نوروز رسما چشن گرفته شود، و ایران بزرگ هم بعنوان جزئی از جامعه جهانی دارای اعتبار و ارزش باشد. روزی که ورزشکاران زن ایرانی در رشته های مختلف پای به پای مردان ایرانزمین برای ایران در میدانهای ورزشی افتخار کسب کنند، روزی که ورزشکاران ایرانی با ورزشکاران اسرائیلی به میدان بروند، روزی که در کوچه و برزن صدای شادی و هلهله جای ناله آخوند را پر کند، روزی که دیگر شاهد سنگسار و اعدام و قمه کشی در آن خاک پاک نباشیم. روزی که به ایرانیان از ترک و بلوچ و کرد و ترکمن و لر و فارس بی توجه به مذهبشان(زرتشتی و بهایی و سنی و شیعه و کلیمی و مسیحی و ...)کاملا یکسان نگاه شود و حقوق هر کسی که در آن خاک پاک پای به دنیا میگذارد یکی باشد و روزی که دوباره هر ایرانی با افتخار نام پاک ایران را صدا بزند و به کشورش ببالدو عشق بورزد.و روزی که ...ما همه با هم هستیم.پیروزی نزدیک است!

نوشته شده در تاريخ يازدهم دی ۱۳۸۸ برابر با يکم ژانويه ۲۰۱۰ ، 07:10:05 توسط یک ایرانی
اسلام ناب محمدی را قرار است این آقایان به جهان صادر کنند!!!!!!!!!!!!

نوشته شده در تاريخ يازدهم دی ۱۳۸۸ برابر با يکم ژانويه ۲۰۱۰ ، 06:58:18 توسط kavos
گذشته از مسايل عاشورا آخر ما ايرانيان چقدر هزينه داده ايم براى عاشورا ٠ آنها ٧٢ نفر بيكار كشته دادند٠ ما ١٤٠٠ سال است كه جوانان رشيد كشورمان را ميكشند كه چرا سوت زده اى٠ هزاران امام و پيغمبر فداى يك ايرانى باد٠ ننگ بر اهريمنان اسلامى٠

نوشته شده در تاريخ يازدهم دی ۱۳۸۸ برابر با يکم ژانويه ۲۰۱۰ ، 06:53:30 توسط DARA
ترسم به كعبه نرسي اعرابي كين ره كه ميروي به تركستان است ٠ آقاي ضرغامي عاشوراى واقعي عاشوراي امسال بود طلب حق عليه باطل راهي كه امام حسين پيمود و اتفاقا يزيد هم مردم كوفه را سركوب و خود را اميرالمومنين (ولي فقيه) ميناميد٠

نوشته شده در تاريخ يازدهم دی ۱۳۸۸ برابر با يکم ژانويه ۲۰۱۰ ، 06:48:13 توسط سمکو
دوستان عزیز، فريب نخورید، أین رژیم خونخوار با یک رژیم خونخوار دیگر عوض نکنيد. میر حسین و کروبی نطفه‌ أین رژیم ضد بشری هستند نباید رهبری أین قيام بزرگ به‌ أين دو نفر واگذار شود، ما خودمون باید رهبر أین قیام تاریخی باشیم. تنها راه حل سرنگونی أین رژیم عقب أفتاده‌ و ضد أنسانی أست . ما يک رژیم دیمکراسی میخواهیم. شعار ألله‌ أکبر باید جای خودرا برای شعار جدای دین أز دولت بدهد. جای آخوند و عمامه‌ فقط مسجد حسینیه‌ أست نه‌ پست ریاست دولت و صندلیهای مجلس. درود بر آزادی درود بر کسانی که‌ خون خودشان سوخت چراغ

No comments:

Post a Comment