Saturday, January 30, 2010

سردار نائینی: بسیج سال آینده فضای مجازی را به تسخیر نیروهای حزب اللهی در می‌آورد

پارلمان‌نیوز: معاون فرهنگی اجتماعی سازمان بسیج مستضعفین خبر داد: بسیج به عنوان متولی مقابله با جنگ نرم راه کارهایی را در دست انجام دارد که در سال آینده فضای مجازی را به تسخیر نیرو های حزب اللهی در آورد.

سردار سرتیپ پاسدار محمد علی نائینی در پاسخ به سئوال مهر مبنی بر این که بسیج به عنوان متولی مقابله با جنگ نرم دشمنان انقلاب برای انعکاس حساسیت این برهه زمانی به مردم چه برنامه ای دارد، گفت : حماسه 9 دی در زمان بسیار کوتاه و تبلیغات اندک شکل گرفت ، ما نگران حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن و دفاع از انقلاب نیستیم زیرا مردم در حماسه 9 دی نشان دادند که هر لحظه احساس نیاز کنند حضور پر شوری خواهند داشت.

وی در عین حال گفت: موثر ترین اقدام در این شرایط آگاه سازی جامعه از ابعاد جنگ نرم دشمن و تقویت قدرت نرم انقلاب بدین وسیله است که عملا توسط همه دلسوزان انقلاب در جریان است ولی با این وجود نیاز به این احساس می شود که همه خواص و نخبگان حساسیت بیشتری داشته باشند.

معاون فرهنگی اجتماعی سازمان بسیج مستضعفین درباره برنامه های این سازمان در فضای مجازی و اینترنت نیز گفت: دشمن برای تصاحب فضای مجازی و بهره برداری از آن در جنگ نرم علیه ایران سرمایه گذاری بسیاری کرده است و بسیج نیز به عنوان متولی مقابله با جنگ نرم راه کارهایی را در دست انجام دارد که در سال آینده فضای مجازی را به تسخیر نیرو های حزب اللهی در آورد.

وی از برقراری ارتباط با سرشاخه های وبلاگ نویسان طرفدار انقلاب در سراسر کشور خبر داد و گفت: روند تولید سوژه و محتوی در بسیج در حال پیگیری است و تلاش برای مهیا کردن زمینه حضور جدی حامیان انقلاب در محیط مجازی از سوی سازمان بسیج آغاز شده است.

نائینی در ادامه قدرت نرم جمهوری اسلامی را در همه زمینه ها فوق العاده دانست و گفت: برای این که بتوانیم در مقابله با جنگ نرم دشمنان علیه انقلاب موفق ظاهر شویم باید صحنه جنگ را خوب بشناسیم و از ظرفیتهای خود به نحو احسن بهره برداری کنیم.
نظرات خوانندگان
نوشته شده در تاريخ دهم بهمن ۱۳۸۸ برابر با سی ام ژانويه ۲۰۱۰ ، 11:46:03 توسط مملي ف
كي گفته كه جنگ نرم در كاره !؟ .. اتفاقا چنان جنگ سفت و سختي براي نابودي شما دجالان قرن در نظر گرفته ايم كه تار و پودتان را در مدت كوتاهي بهم بريزد و تو جلاد را در شهر بگردانيم كه رهگذران و مردم عادي همينطور خبرنگاران خارجي و داخلي , پس مانده هاي هيولاهاي دورانهاي گذشته ي اسلام را ملاحظه كرده و اگر مايل بودند , تف آبداري به آن چهره ي كريه و منفور بيندازند. چنان جنگ نرمي نشانتان بدهيم خودتان حظ كنيد. شما زالوهاي كثيف و عفوني ارتجاع سياهيد و رحم و شفقت در مورد شما اشتباه محض بوده و حكم خودكشي است. اينبار نسل منحوستان را براي هميشه از ايران عزيز ريشه كن خواهيم كرد. ننگ ابدي بر شما ...

نوشته شده در تاريخ دهم بهمن ۱۳۸۸ برابر با سی ام ژانويه ۲۰۱۰ ، 11:42:21 توسط ضد آخوند
سردار در خواب بيند و پنبه دانه. سال ديگر بسيجی وجود ندار. و خو وی در پيش صدام است.

نوشته شده در تاريخ دهم بهمن ۱۳۸۸ برابر با سی ام ژانويه ۲۰۱۰ ، 11:40:15 توسط فرياد
خدا به همه شما رواني ها شفا بده .

نوشته شده در تاريخ دهم بهمن ۱۳۸۸ برابر با سی ام ژانويه ۲۰۱۰ ، 11:29:45 توسط ناصر
درود بر رادیو زمانه چند ساعته از کار افتاده البته منظورم سایت رادیو زمانه است حیف شد خدا کند زودتر راه بیقتد

نوشته شده در تاريخ دهم بهمن ۱۳۸۸ برابر با سی ام ژانويه ۲۰۱۰ ، 11:06:44 توسط بابک جان
حماسه 2 خرداد, 22 بهمن, 9 دی اینقده این حماسه بسیارنند که والا بیاد آوریشون سخته اما اگه سردار مزدور و دیگر ایادی این قوم اشغالگر لطف کنند و مثلا در بیاد آوری این روزهای حماسی از کلمات کلیدی مانند: ساندیس یاد کنند آنهم با 2 هفته برنامه ریزی قبلی زحمت خود و ما را کم خواهند کرد.

نوشته شده در تاريخ دهم بهمن ۱۳۸۸ برابر با سی ام ژانويه ۲۰۱۰ ، 10:53:52 توسط اشکا
تا سال اینده به امید خدا در فضای مجازی بهشت زهرا دست و پا می زنید و در جهنم بوی سوختن تنتان به دماغ ما ملت ایران می رسد

No comments:

Post a Comment