Sunday, January 31, 2010

اتهام محاربه به دلیل ارسال گزارشهای نقض حقوق بشر با ایمیل

ندای سبز آزادی : همانگونه که در اخبار منعکس شده بود آقایان مهرداد رحیمی ، سعید حائری و خانم شیوا نظرآهاری اعضای کمیته گزارشگران حقوق بشر که به اتهام محاربه بازداشت شده اند در روزهای اخیر تحت فشار شدیدی برای اعترافات تلویزیونی قرار دارند.
براساس اطلاعات کسب شده از منابع مختلف مبنای اتهام فوق ارسال ایمیلهای حاوی گزارشات نقض حقوق بشر به سایتهای مختلف دلیل اصلی این اتهام بوده است و بر اساس نظربازجویان یکی از ایمیلها متعلق به سایت "ایران خبر" وابسته به سازمان مجاهدین خلق بوده است.
همچنین اخبار رسیده حاکی از آن است که بازجویان وزارت اطلاعات موفق شده اند با تهدید و فشارهای مختلف بر روی یکی ازبازداشت شدگان مرتبط با این کمیته موفق به اخذ اعتراف تلویزیونی از وی شده اند و با استفاده از همین مساله فشار بر روی دیگر اعضا یکمیته را برای اخذ اعترافات مشابه افزایش داده اند.
نظرات خوانندگان
نوشته شده در تاريخ يازدهم بهمن ۱۳۸۸ برابر با سی و يکم ژانويه ۲۰۱۰ ، 10:12:09 توسط تارزا
من متعقدم برای 22 ّبهمن مرد ها از لباس زنانه و بلعکس خانم ها از پوشاک و آرايش مردانه استفاده کنند.ضمنا"میتوانند از تافت اسپری موی زنانه برای پاشيدن به صورت و چشم مهاجمين استفاده کنند. ضمنا"پاشيدن اين اسپری به داخل مخزن دوربين نيز در نا خوانا کردن فيلم تاثير مثبت دارد.به هر حال قبل از روز موعود می توانيد همه را تمرين کنيد ومجهزّ و آماده به راهپيمايی 22 بهمن برويد و به اميد خدا مثل هميشه پيروز اين ميدان خواهيد بود. سر فراز باشيد.

نوشته شده در تاريخ يازدهم بهمن ۱۳۸۸ برابر با سی و يکم ژانويه ۲۰۱۰ ، 09:22:15 توسط مملي ف
با درود. اينكارها بي فايده است و حتي كودكان خردسال نيز به نخ نما بودن اين تلاشهاي مذبوهانه واقفند. آخر كجاي دنيا يك انسان را آنهم براي اينكه بوظائف انساني و همدلي با هموطنان دربندش پرداخته به زندان مي اندازند؟! اينها ميخواهند ملتي را دروغگو و چاپلوس بار بياورند كه اينكار جزو محالات خواهد بود و هزار سال هم تلاش كنند فايده اي نخواهد داشت. حاكمان, نهايتا به اين مهم وادار خواهند شد و در مورد اين جانوران, بزير كشيده خواهند شد و بر سرشان آن خواهد آمد كه بر سر بقيه ي مستبدين آمد. درود بر مبارزات برحق مردم شريف ايران بر عليه دجالان, آدمكشان, آدمخواران و منفورترين رژيم تاريخ ايران!!

نوشته شده در تاريخ يازدهم بهمن ۱۳۸۸ برابر با سی و يکم ژانويه ۲۰۱۰ ، 08:43:01 توسط رنگین , محاربان جهان متحدشوید.
احمدی مقدم: با انتشار تصاویر، 70 درصد "اغتشاشگران" را دستگیر کردیم ـ۰ ای مردم, دفعه بعد به عکاسان رژیم رحم نکنید, دوربین آنها را از بین ببرید. ترحم بر پلنگ تیز دندان ستمکاری بود بر مستمندان.

No comments:

Post a Comment