Saturday, February 6, 2010

حمله ارتش سایبری به سایت فرودگاه مهرآباد

شبکه جنبش راه سبز (جرس): در حالی که طی دو هفته اخیر وب‌سایت رادیو زمانه و خبرنامه امیرکبیر از سوی «ارتش سایبری ایران» مورد حمله قرار گرفته و هک شدند، جمعه شب اتفاق جالب دیگری رخ داده است.

به گزارش "هم میهن نیوز" این گروه هكر كه پس از وقایع اخیر بعد از انتخابات ریاست جمهوری فعال شده و چندی پیش سایت «توییتر» را نیز مورد حمله قرار داده بود، جمعه ۱۶ بهمن‌ماه در اقدامی عجیب و بی‌سابقه، پورتال فرودگاه مهرآباد را هک کرد، به طوری كه كاربران این سایت كه از كاركنان فرودگاه هستند، با تایپ آدرس آن به سایت شركت قطارهای رجا هدایت می‌شدند.

گفته می‌شود حمله در ساعات ابتدای شب رخ داده و در صورت ادامه یافتن آن تا روز شنبه، فرودگاه مهرآباد با بحران جدی مواجه می‌شد. رخ دادن ناگهانی ده‌ها سانحه هوایی در آسمان تهران به علت از كار افتادن سیستم‌های ارتباطی برج مراقب پرواز مهرآباد، به عنوان مهم‌ترین خطری برشمرده می‌شود كه به دنبال این حمله، پایتخت ایران را مورد تهدید قرار داده است.

هر چند كارشناسان معتقدند این حمله به اشتباه رخ داده و یک ساعت بعد مشكلات فنی رفع شده، اما «ارتش سایبری ایران» پس از هک پورتال مهرآباد، تصویری منقش به پرچم جمهوری اسلامی ایران با رنگ آبی را جایگزین صفحه نخست آن کرده و در پیامی آورده است: «ارتش سایبری ایران به تمام مزدوران وطن‌فروش هشدار می‌دهد که در آسمان نیز آن‌ها را راحت نمی‌‌گذارد.»

نوشته شده در تاريخ هفدهم بهمن ۱۳۸۸ برابر با ششم فوريه ۲۰۱۰ ، 10:18:53 توسط fred
اگرواقعآ کاری از دستشان برمیآید ، چرا ملت بیچاره را روی هوا نیز میخواهید نابود کنیـــــــــد ؟ بروید و تمامی دستگاهای راکتی سپاه ، سپاه پاسداران و بسیج را هک کنیــــــد ! حقیقت همین است که رفقآ میگویند ، این افراد از درون و پایگاه رهبر جنایتکار جمهوری خون و جنون و دیگر جنایتکاران رژیم هستند. طولی نمیکشد شما ها را نیز در دادگاهی مردمی محاکمه خواهنـــــــد نمود. نابود باد استبداد در ایران . بامید آزادی ایران و ایرانی.

نوشته شده در تاريخ هفدهم بهمن ۱۳۸۸ برابر با ششم فوريه ۲۰۱۰ ، 09:29:41 توسط Irani Marzban
با سلام، من خودم مهندس کامپوتر و مخابرات بین الملل هستم. امروزه تمام وسایل برای هک کردن تمام وب سایتها وجود دارد و اصلآ به با هوش بودن و یا بی هوش بودن کسی ربطی نداره. مهم این که الان حکومت اسلامی بتونه مسائل رو حل کنه نه این که صورت مسائل را از طریق هک کردن وب سایتها. در زمان انقلاب ۵۷ نه اینترنت بود نه ایمیل ولی تمام اطلات ظرف ۲۴ در تمام ایران حتا دهات بسیار دور به مردم میرسید. دیگه توی این قرن ۲۱ هیچ کس نمیتونه جلو اطلاعات رو بگیره. اون رژیمی که برای سرکوب مردم روی جلو گیری اطلات حساب میکنه ، راه به جایی نمیبره و محکوم به شکست است. پیش به سوی ایران آزاد.

نوشته شده در تاريخ هفدهم بهمن ۱۳۸۸ برابر با ششم فوريه ۲۰۱۰ ، 09:16:31 توسط مملي ف
اينها همان مزدوران خودفروخته و خائن سپاه هستند كه مملكت را بگروگان گرفته اند. اين آشغالها را بايد شناسايي و نابود كرد چون وجودشان مثل ميكرب , در گندابي كه بدريا راه پيدا كرده, اين گنداب بايد هرچه زودتر خشكانده شود , قبل از اينكه دنيا را آلوده كند!! آهاي ميكربها , چنان دماري از روزگارتان دربياوريم كه در تاريخهاي جهان بثبت برسد , اوباش هاي مفتخور الدنگ, آدمكش هاي سايبري ايران , نام ايران را هم آلوده كردند.!

نوشته شده در تاريخ هفدهم بهمن ۱۳۸۸ برابر با ششم فوريه ۲۰۱۰ ، 09:12:53 توسط حميدن
به نظر ميرسه كه اين حمله فقط براي رد گم كردن است ونقش سپاه و حكومت اسلامي را در حملات قبلي انكار كند شكي نيست كه ارتش سايبري همان مزدوران سپاه پاسداران ولايت وقيح هستند ونه هيچ كس ديگر٠

نوشته شده در تاريخ هفدهم بهمن ۱۳۸۸ برابر با ششم فوريه ۲۰۱۰ ، 08:48:18 توسط دربند
حمله ارتش سایبری!؟؟چند تا شپش بسیجی خودشانرا جای ارتش جا زدن،و چند وقت دیگه خودشانرا هم ،هک میکنند.میگی نه ؟22 بهمن نزدیک است..

نوشته شده در تاريخ هفدهم بهمن ۱۳۸۸ برابر با ششم فوريه ۲۰۱۰ ، 06:09:02 توسط hamid
طفلكي ها! ديگه زدن به سيم آخر٠ حتما فردا سايت جمكران رو هك ميكنن تا قدرت خود در زير زمين هم نشون بدن٠

No comments:

Post a Comment