Friday, February 5, 2010

فيلم : درگيریهای شهر لار







نظرات خوانندگان
نوشته شده در تاريخ شانزدهم بهمن ۱۳۸۸ برابر با پنجم فوريه ۲۰۱۰ ، 10:39:21 توسط Bi-KHODA
زنده باد ایرانبان آزادیخواه در سراسر ایران و سراسر دنیا مرگ بر حکومت استبدادی آخوندی و مزدورانش زنده باد ایرانبان آزادیخواه در سراسر ایران و سراسر دنیا مرگ بر حکومت استبدادی آخوندی و مزدورانش

نوشته شده در تاريخ شانزدهم بهمن ۱۳۸۸ برابر با پنجم فوريه ۲۰۱۰ ، 09:54:26 توسط دانش
آفرین بر مردم مبارز لار که خیلی زود دریافتند با این رژیم نمیشود به زبان خوش صحبت کرد. در جای جای این فیلمها میبینید که خیلی ها شان مسلح هستند!!, بله مسلح..., مگر هنگام مقابله با مزدوران, نمیشود از چوبدستی بجای سلاح استفاده کرد؟ مگر با بیل نمیشود بجای سلاح, آنها را از موتور به زیر کشاند و موتور آنها را آتش زد؟ حتما" که سلاح نباید گرم باشد. خوب به فیلمها دقت کنید, حتی بچه ها هم با چوبدستی به میدان آمده اند تا خشم و نفرت خود را از این رژیم جنایتکار نشان داده و همراه با پدران خود, پوزه ی این جانیان را بخاک بمالند همانگونه که در روز عاشورا نیز جوانان مبارز ما دریافتند که با دست خالی نمیشود به مصاف دشمن رفت و شاهد بودیم که با استفاده از سنگفرش پیاده رو ها چه درس فراموش نشدنی به مزدوران رژیم دادند. مردم طی این هشت ماه اخیر در مبارزه با این رژیم ضد بشری دربافته اند که نباید بیش از این, فریب این باصطلاح "سران جنبش" که خود جزئی از این رژیم هستند را خورد, زیرا آنها باعث شده اند تا با منحرف کردن مارزه و کشاندن مردم به راهپیمائیهای مسالمت آمیز, هشت ماه به عمر این رژیم سفاک و خون آشام بیفزایند.

نوشته شده در تاريخ شانزدهم بهمن ۱۳۸۸ برابر با پنجم فوريه ۲۰۱۰ ، 09:01:01 توسط فوری
الان وقتش است که عده ای از مبارزین جنبش سبز وارد شهر لار بشوند و از این شهر یک رادیو تلویریون درست کنند و هدایت مبارزین ایران را در دست بگیرند باید گرو های مخالف فورا وارد شهر لار بشوند شهرها را باید اینجوری تصرف کرد و از انجا سکان مبارزه را بدست گرفت تا پیروزی تهران بزرگ .

No comments:

Post a Comment