Sunday, February 21, 2010

فرماند سابق نیروی انتظامی تهران بزرگ :افتخارم این است که در درگیریهای بعد از انتخابات ،هیچکدام از تجمع کنندگان آسیب ندیدند























فرماند سابق نیروی انتظامی تهران بزرگ گفت که جابجایی وی با درخواست خودش صورت گرفته و
دلیل دیگری نداشته است.

سردار رجب زاده که امروز در مراسم تودیع خود این را بیان کرد ، افزود: به درایت و عقلانیت نیروی انتظامی برای جلوگیری از آسیب ندیدن تجمع کنندگان در درگیریهای پس از انتخابات افتخار می کنم.

به گزارش مهر وی با تاکید بر اینکه در دوره وی ، شهر تهران امنیت چمگیری داشته ، خاطرنشان شد: آغاز فعالیت بنده در تهران بزرگ مقارن شده بود با طرح مبارزه با اراذل و اوباش و ما هم در تهران بزرگ این طرح را با قدرت ادامه دادیم تا مردم در شهر احساس امنیت کنند.

فرمانده سابق نیروی انتظامی تهران بزرگ گفت: یکی از مهمترین طرحهای اجرا شده در تهران بزرگ طرح انضباط اجتماعی بود که ابتدا در یکی از مناطق شهرداری و سپس به صورت گسترده در تعداد دیگری از مناطق برگزار شد که به جرات می توان گفت کار بسیار سخت و طاقت فرسایی بود.

وی افزود: اوج فعالیت نیروی انتظامی تهران بزرگ در دوران پیش و پس از انتخابات بود. در روز 12 خرداد و آغاز تبلیغات انتخاباتی تجمعات طرفداران کاندیداها آغاز شد و پس از مناظره ها این تجمعات گسترده شد و به مقابل صدا و سیما و میادین و خیابانهای اصلی شهر رسید. این تجمعات تا روز انتخابات ادامه داشت و نیروی انتظامی حضور حداکثری تجمعات را حفاظت می کرد و به عنوان دیواری حائل بین دو گروه طرفدار قرار می گرفت.

فرمانده سابق نیروی انتظامی تهران بزرگ در مورد حوادث پس از انتخابات گفت: روز انتخابات در شهر تهران امنیت به صورت کامل حکمفرما بود ولی فردای انتخابات تجمعات آغاز شد و اغتشاشگران با جمعیت بسیار زیاد در حدود 11 نقطه تهران تجمع کردند ولی با برنامه ریزی و عملیات ویژه ناجا و قرارگاه ثارالله به مرور این تجمعات کنترل و پس از 30 خرداد جمعیت آنها بسیار کاسته شد و سرانجام پس از روز عاشورا به صورت کامل کنترل شد و مردم حساب خود را از اغتشاشگران جدا کردند.

وی افزود: برای بنده افتخاری است که در طول چندین ماه درگیری پس از انتخابات، نیروهای نیروی انتظامی تهران با درایت و عقلانیت فراوان تلاش کرد تا هیچکدام از تجمع کنندگان آسیب نبینند. این درایت و عقلانیت برای نیروی انتظامی موجب افتخار است.

گفتنی است سردار حسین ساجدی‎نیا که پیش از این معاونت عملیان نیروی انتظامی را بر عهده داشت با رفتن سردار رجب‎زاده، فرماندهی انتظامی پایتخت را طی حکمی از سوی فرمانده نیروی انتظامی، برعهده گرفته است.


نظرات خوانندگان
نوشته شده در تاريخ دوم اسفند ۱۳۸۸ برابر با بيست و يکم فوريه ۲۰۱۰ ، 06:32:34 توسط بهاره
لطفا به هکرها وب سایت احمدی نژاد بگویید که دست از هکری بردارند. آخر من دلم برای بد و بیراه نوشتن در قسمت نظراتش تنگ شده است. یه مدتی بهش معتاد شده بودم و همش می رفتم برایش شعارهای سبز می نوشتم.

نوشته شده در تاريخ دوم اسفند ۱۳۸۸ برابر با بيست و يکم فوريه ۲۰۱۰ ، 05:46:16 توسط امجد
مکتب اسلام و شیعه اثنی اشعری بر مبنای دروغ تجاوز و جنایت پایه گذاری شده کسی که بهش بر می خورد کشورهای عربی و ایران اسلامی را بنگرد /ای ننگ بر کاسه لیسان امام زمانی و تقدس متعفن آنان.

نوشته شده در تاريخ دوم اسفند ۱۳۸۸ برابر با بيست و يکم فوريه ۲۰۱۰ ، 05:20:04 توسط ایران
از تاثیرات هاله نور است که مغز و وجدان نداشته آنها را پر کودهای طبیعی ملتی کرده .

نوشته شده در تاريخ دوم اسفند ۱۳۸۸ برابر با بيست و يکم فوريه ۲۰۱۰ ، 05:18:42 توسط s.n
ایرانیها با هم متحد شوید ، و همدیگر را دوست بدارید. این اجنبیهای فاسد هیچ دلشان برای شما نسوخته ، روز روشن دروغ میگویند . با کمک استعمار تصمیم به از بین بردن نسل ایرانیها دارند. در ضمن کدام انتخابات؟ در جمهوری اسلامی انتخابات معنی ندارد. مردم اگر عبرت داشته باشید، دیگر در هیچ برنامه این مفسدان روی زمین شرکت نکنید. اخه این عنتری نژاد ارزش این همه کشتار را داشت که این خامنهی فاسد عن را انتخاب کرد . حدودا ۱۰ تا شخصیت هستند ، که در تمام این ۳۰ ساله جابجا شدند. این سردار خونخوار هم کم کم به درجات بالاتر میرسد . مرگ بر این شیطانهای ضد بشر. ننگ بر این همه نا عدالتی .

نوشته شده در تاريخ دوم اسفند ۱۳۸۸ برابر با بيست و يکم فوريه ۲۰۱۰ ، 05:18:26 توسط فرياد
افتخار شما ارازل و اوباش بايد نان خون آلودي باشد كه به گلوي زن و بچه هايتان رفته و گوشت و وجودشان ميشود ! بسلامتي

نوشته شده در تاريخ دوم اسفند ۱۳۸۸ برابر با بيست و يکم فوريه ۲۰۱۰ ، 04:32:57 توسط reza
فقط یک آخوند یا آخوندزاده می‌تونه اینقدر بی‌ حیا و بی‌ چشم و رو باشه.تو روز روشن دروغ میگه اسم خودش را هم میذاره مسلمان.

نوشته شده در تاريخ دوم اسفند ۱۳۸۸ برابر با بيست و يکم فوريه ۲۰۱۰ ، 04:24:08 توسط اکبر-استکهلم
خالی بندان در جهان صنعت گرند، ایشان دروغ گویی را از ریس جمهور ا.ن . یاد گرفته که چند روز پیش گفته بود که ایران یکی از ابر قدرتها است. درود بر شهیدان ملی ندا ، سهراب ....و تمامی مجروحان این نبرد نابرابر بین مردم ایران و رژیم ضد بشر ، سفاک ، دجال و دروغ گوی حاکم بر ایران .

No comments:

Post a Comment