Monday, March 15, 2010

یک انتصاب خانوادگی دیگر ,داوود احمدي‌نژاد به سمت دبیر کمیته دائمی پدافند غیر‌عامل منصوب شد

ايلنا : احمدی‌نژاد در احکامی جداگانه رئیس، دبیرو اعضای کمیته دائمی پدافند غیرعامل کشور را منصوب کرد.
محمود احمدی‌نژاد در این احکام سردار سرلشکر حسن فیروزآبادی را به عنوان رئیس، داود احمدی‌نژاد را به عنوان نماینده ویژه رییس‌جمهور و دبیر این کمیته و مصطفی محمدنجار وزیر‌کشور، سردار احمد وحیدی وزیردفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، کامران دانشجو وزیر علوم و تحقیقات و فناوری‌، ابراهیم عزیزی معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رییس‌جمهور را به عنوان اعضای کمیته دائمی پدافند غیرعامل کشور منصوب کرد.

متن حکم انتصاب داود احمدی‌نژاد به عنوان دبیر کمیته دائمی پدافند غیر‌عامل به شرح ذیل است:
جناب آقای داود احمدی‌نژاد
در اجرای اصل (127) قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و به استناد تصویب‌نامه مورخ 27/10/1388 هیأت محترم وزیران، با عنایت به اهمیت، اهداف و نقش پدافند غیرعامل در حفظ و توسعه بنیه دفاعی، استحکام داخلی و قدرت بازدارندگی کشور در برابر تهدیدها، جنابعالی را که از سوابق سوابق و تجارب ارزنده برخوردار هستید، به عنوان «نماینده ویژه رییس‌جمهور و‌دبیر کمیته دائمی پدافند غیرعامل کشور» منصوب می‌نمایم.
امید است با توفیقات الهی و سعی و تلاش وافر و همکاری و هماهنگی همه سازمان‌ها، دستگاه‌های ذیربط در زمینه کاهش میزان آسیب‌پذیری زیرساخت‌های جهانی و حساس و ایجاد آمادگی در برابرهرگونه حادثه، برنامه‌ریزی لازم به عمل آید و پس از اجرایی نمودن اقدامات، گزارش‌های منظم و ادواری به اینجانب ارائه گردد.

نظرات خوانندگان
نوشته شده در تاريخ بيست و چهارم اسفند ۱۳۸۸ برابر با پانزدهم مارس ۲۰۱۰ ، 07:31:24 توسط کلاغسیا
بوی کودتای 89!میاید!!!! که قصد دور زدن رهیری را دارد..خامنه ای !!!بیشین با تریاکت حال کن، متاسفانه بزودی جوان مرگ میشوی و بدست مردم نمی افتدی تا پوست تورا را بکنند..

No comments:

Post a Comment