Friday, March 12, 2010

بعد از حمایت نوری همدانی از مواضع خامنه ای و احمدی نژاد مبلغ ۹ میلیارد تومان در اختیار وی قرار گرفت

شبکه جنبش راه سبز (جرس): به گزارش منابع آگاه و مطلع خبری، بعد از حمایت نوری همدانی از مواضع خامنه ای و احمدی نژاد طی ماههای پس از انتخابات، اخیرا مبلغ ۹ میلیارد تومان جهت "راه اندازی موسسه ای فرهنگی" در اختیار وی قرار گرفته است.

پیش از این خبر رسیده بود که در ردیف های مختلف بودجه سال آینده(مانند جدول شماره ۱۸ پیوست های لایحه بودجه)، حدود ۱۵۸ میلیارد تومان در قالب کمک به ۵۸ شخص حقوقی و حقیقی برای سال ۸۹ تخصیص یافته است؛ که در سال ۸۸ تعداد گیرندگان ۳۸ شخص حقوقی و حقیقی بوده است.

خبرها خاطرنشان کرده بود برای موسسه های مهدویت ( موسسه آینده روشن ) متعلق به اسفندیار رحیم مشایی رییس دفتر احمدی نژاد یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان؛ بنیاد فرهنگی مولانا متعلق به حمید مولانا (مشاور احمدی نژاد) که ملکی وسیع در نزدیکی ونک تهران در اختیار اوگذاشته بود مبلغ ۳۴۰ میلیون؛موسسه امام خمینی قم متعلق به آیت الله مصباح یزدی، مبلغ ده میلیارد تومان و مرکز اسناد انقلاب اسلامی به ریاست روح الله حسینیان ۵۰۰ میلیون تومان ، از محل بودجه تنظیمی توسط دولت برای سال ۸۹ اختصاص یافته است.

هنوز مشخص نیست بودجۀ تخصیصی برای نوری همدانی، در کدام ردیف قرار می گیرد.

آیت الله نوری همدانی طی ماههای اخیر حمایتی قاطع از دولت، حامیان دولت و همچنین نیروهای لباس شخصی بعمل آورده بود.

نظرات خوانندگان
نوشته شده در تاريخ بيستم اسفند ۱۳۸۸ برابر با يازدهم مارس ۲۰۱۰ ، 21:50:57 توسط دگتر الفی
برادر جان ،متاسفانه این خبر را که خواندم تازه فهمیدم که عجب کلاهی سر ما رفته!مبلغ ۹ میلیارد تومان!!!! که در یک فقره،گرفتند و خوردند.و فقط یک لیتر ساندیس به ما رسید! حالا که چهار شنبه سوری بشود بنده 22 بهمن دیگر شرکت نخواهم کرد!!اخه مسلمانی کجا رفت؟برای موسسه های مهدویت ( موسسه آینده روشن ) متعلق به اسفندیار رحیم مشایی رییس دفتر احمدی نژاد یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان؛! ریختند به چاه چمکران.و ما تشنه لبان ساندیس ول معتلیم! اق مهدی، جون پدرت از چاه بیا بیرون انقلاب کن!تا شاید با خودت یک کمی پول بی زبان هم بیاری بالا پخش کنی تو امت معتاد ساندیس . ما که خیری از اینها ندیدیم..۹ میلیارد تومان!!!!۹ میلیارد تومان!!!!۹ میلیارد تومان!!!!

نوشته شده در تاريخ بيستم اسفند ۱۳۸۸ برابر با يازدهم مارس ۲۰۱۰ ، 21:36:18 توسط parvaz
با پوزش که ممکن است این مطالب ربطی به این مطلب نداشته باشد والی بایدگفته بشود تا شاید فکری به حال ان مردم شود. مردم باید بدانند که حکومت تماما به فکر بقا خودش است به هر طریقی. دوستی از اطراف مشهد و نیشابورمیگفت برای خرید ماهی به یکی از مراکز پرورش ماهی در اطراف نیشابور رفته بود. در آنجا متوجه میشود که کارگری که در آنجا کار میکرده در حال ریختن خوراک ماهی در برکه پرورش ماهی مباشد . از روی کنجکاوی نام خوراک ماهی را میپرسد ، ان شخص میگوید ما پهن حیوانات را در آب میریزیم تا تبدیل به کرم شود و میان تا راه به عنوان خوراک استفاده کنند. بابا مردم بیچاره حتا نمیداند این حکومت به کفایت چی به خورد مردم بیچاره میداند. به عنوان شخص آگاه در امور خوراک مگویم که تمام این مواد خوراکی به صورت کرم در بدان جای میگیرد. تورابه هر چیزی که قبول دارد یکی فکری به حال این مردم بکند، این حکومت فقط به فکرباقی خودش است به هر طریقی حتا نابودی تمامی مردم.

نوشته شده در تاريخ بيستم اسفند ۱۳۸۸ برابر با يازدهم مارس ۲۰۱۰ ، 15:40:50 توسط baba karl
ايراني´´پس قيام مردم هنوز تمام نشده چون به خواستهايش نرسيده ´جديت و محكم بودن دردرخواست مطالبات همواره بايد داشت و نترسيد´´عقب رفتن به معناي سركوب بيشتر است´´هيچ جنبشي ازادي خواهي در ايران به خاطر رهبر در بند اش نبايد و نمي تواند متلا شي باشد ( جنبش زنان و دانشجويان و گارگران و ساير تشكلات و غيره)مي توان در خارج از ايران با همان مطالبات و نيرو در داخل" فعاليت كرد" و سريع بودن و هماهنگ بودن در اين راه به معناي ابتكار عمل را گرفتن و روشنگي ان زدن پتك برسر نطام مي باشد*بايد اين جنبش ها فعاليت بيشتر ومحكمتري را ارايه بدهند وبدانند در همه جا روشنگري مي توان كرد´´همه در اين روزهاي حساس بايد سعي كنند به ديدگاه هاي همديگر نزديك تر شوند تا اتحاد از نوشتاري و به مرحله عمل در بيايد ´´وغيره وغيره ووواتحاد در دنيا بر عليح نطام طالم و اوباش در حال شكل گيري است ما هم قيام و خواسته هايمان را رسا تر و همه باهم بيان كنيم٠ تا پتك محكمي بر سر جاهلان و اوباشان باشيم٠٠

نوشته شده در تاريخ بيستم اسفند ۱۳۸۸ برابر با يازدهم مارس ۲۰۱۰ ، 15:35:09 توسط baba karl
كيست كه نداند "ولايت فقيه"و رهبر و امام زمان و داير كردن حكومت اسلامي از چمكران تا قدس "بابت چيست´´انهاي كه سعي در ايجاد وحشت و ترس بين ملت ايران را مي كنند بدانند حق و حسابي هم بايد پس بدهند و يا در زمانهاي نزديك خواهند داد´´قيام ملت ايران و حاطر شدن در صحنه به معني بالا بودن سطح اگاهي و به تنگ امدن ملت از طلم وستم بود وهست´´ قيامي كه به وقوع پيوست فقط نامنطم بود و كنترول شده تاحدي از طرف نطام(موسوي و كروبي و خاتمي و رفسنجاني) اما نه تنها نابود نشده بلكه تبديل به اتشي زير خاكستر شده كه فقط منتطر است ومنتطر پس بايد منطم شد و قام به حركت كردن كرد******* مردم يعني رنگ سبز و سفيدو سياه و سرخ و تمام رنگها ي كه صد ايديدولوزي يك دست و يك رنگ است´´ تحرك و نقد پديري بايد داشته باشد و بتواند در هر موقعيتي فعال شود ´و عمل بكند´´قيام ملت يعني مطالبات و خواستهاي تمام درد كشيدگان از تمام اقشار و طبقه´قيام ملت ايران يعني مطالبات تمام اقوام ايرا´

نوشته شده در تاريخ بيستم اسفند ۱۳۸۸ برابر با يازدهم مارس ۲۰۱۰ ، 13:57:57 توسط آزاده
نابود با جهالت، حکومت جهل و رهبران جاهل

نوشته شده در تاريخ بيستم اسفند ۱۳۸۸ برابر با يازدهم مارس ۲۰۱۰ ، 13:56:24 توسط abdi
هميشه در رژيم هاي ديكتاتوري عده اي هستند كه نان را به نرخ روز ميخورند آخوند ها هم مستتني نيستند عده اي مانند مصباح و همداني و يزدي و.....با آيات و حديث حامي ولايت مطلقه فقيه ميشوند و از رانت و قدرت رخوردار ميشوند شخصي مانند منتظري با آيات و حديث منكر اينگونه ولايت مطلقه فقيه در اسلام ميشود و هر گونه بلائي را بجان ميخرد عده اي مانند طاهري و دستغيب و صانعي با آيات و حديث با شيوه مدارا فقط معترض ولايت ميشوند و نصيبي هم نمي برند و عده اي هم خاموش اند و نظاره گر و آيات و حديث را براي دل خودشان در خفا نجوا ميكنند و نه تنها نصيبي نمي برند بلكه مردم آنچه فحش آبدار و متلك و مزاح است با آنان انجام ميدهند. نبايد فراموش كنيم كه اين رژيم يك رژيم سلطاني و شاهنشاهي است اما در قالب مذهب! و آخوند هائي نظير همداني همان آخوندهاي درباري هستند و بس٠

نوشته شده در تاريخ بيستم اسفند ۱۳۸۸ برابر با يازدهم مارس ۲۰۱۰ ، 13:27:00 توسط شاپور .سوئد
حمید مولانا تئوریسین بی سواد جمهوری آخوندی که خانواده پدری او از ملاکین بد نام ونک میباشند باید در قبال دریوزگی و جانبداری از این جانیان ضد ایرانی پاداش بگیرد.پس از پیروزی رستاخیز نجاتبخش ملت بزرگ ایران این جانیان وهمپالگی های آنها بسزای اعمال خود خواهند رسید.

نوشته شده در تاريخ بيستم اسفند ۱۳۸۸ برابر با يازدهم مارس ۲۰۱۰ ، 12:06:56 توسط اشکان بشرزاده
پردرآمد ترین وبی زحمت ترین شغل در دنیا آخوندی است این حرف را روزگاری یک بنده خدایی که خدا بیامرزدش به من گفت آنزمان دنبال ۀخوند جماعت افتاده بودیم که ایرانمان را بسازیم اما دریغ که سراب وخیال وفریب بود آن مرحوم گفت ببین پسرم ما پیرترها این جماعت را میشناسیم من از زمان رضاه شاه را بیاد دارم نمیدانی ایران چه بود وباعت بدبختی هایش هم همین جماعت بودند ولی رضا شاه اینها را سرجایشان نشاند کسی که میرود آخوند میشود یا برای پر کردن شکمش میرود یا عقب مانده ذهن است بعد که بزرگتر شد کاسه اش همیشه بوسیله آدمهای نادان پر میشود پیر که شدند هی پول میاید جمس زکات سهم این وآن قبلا وقفه هم بود احترام هم با رفتن سن به بالا بالا میرود وقتی یک آخوند پیر میمیرد تروتی دارد واسمی وآبروی اما یک بار هم بیل نزده یک روز هم عرق نریخته .درست میگفت حال همه آن در آمدها با در آمدهای 9 میلیاردی از لباس ونان ودرس بچه های بینوای ایران به حساب میرود کسیکه اقتصاد دان باشد سکته میکند از این بریز وبپاشها ها وبخور وبخورها که میبایست هزینه زیر بنای ایران شود اما صرف عیش ونوش بچه آخوندها ودور بری ها میگردد

نوشته شده در تاريخ بيستم اسفند ۱۳۸۸ برابر با يازدهم مارس ۲۰۱۰ ، 11:37:03 توسط س ع
در ردیف بودجه امام زمان

نوشته شده در تاريخ بيستم اسفند ۱۳۸۸ برابر با يازدهم مارس ۲۰۱۰ ، 10:17:26 توسط رضا
آخوندی که روضه خوان دولت شود , مثل مرده سیاسی است با این تفاوت که این آخوند قطعا نه آخرت را دارد و نه دنیا را . خدایا ما را جزو کسانی قرار بده که به دیگران آزاری نرساند و از شر آزار دیگران نیز ما را در امان بدار. من بعید می دانم خدا فرصتی به این آقایان بدهد که بتواند این پول ها را بخورند, می گویید نه صبر کنید.تا سال دیگر و همین امروز که بیستم اسفندماه باشد ببینید چند تا این آقایان هستند.

نوشته شده در تاريخ بيستم اسفند ۱۳۸۸ برابر با يازدهم مارس ۲۰۱۰ ، 10:08:42 توسط fred
رژیم جنایتکار را باشید، با دروغهای شیاد بزرگ خمینی بروی کار آمد ، ۳۱ است می دزدند و میبرن . بجای رفا و کمک به ملت ایران در حال چپاول بیشتر سرمایه های ایرانزمین هستند و عاقبت آخوندها با رهبر علی خامنه ای آدمکش و یکمشت جنایتکار بزودی از وطن فرار میکننـــــد ! ملت بلند شوید ، سکوت کافی است ، حق گرفتنی است و باید حق خود را از گلوی آنها بیرون بکشید. تاآزادی ایران و ایرانی.

نوشته شده در تاريخ بيستم اسفند ۱۳۸۸ برابر با يازدهم مارس ۲۰۱۰ ، 09:59:34 توسط م . ث . ت
سلام نمی دانم چی بگم خدا می افریند و مراجعه دینش در انتهای عمر جوان های این مرزو بوم را می فروشند خدایا جانی که میدهی قیمتش را به این مراجعه تقلی بگو

No comments:

Post a Comment