Wednesday, April 21, 2010

احمدی نژاد : ندا به دست كساني كه مي‌خواستند آشوب برپا كنند كشته شد

به گزارش فارس احمدی نژاد در پاسخ به سوالي درباره خانم ندا آقا سلطان و نحوه كشته شدن وي از سوي خبرنگار آلماني اظهار داشت: كشته شدن وي يك طراحي از قبل بود. خانم ندا آقاسلطان قرباني توطئه عليه ملت ايران شد. آن خانم اصلاً در هيچ تظاهراتي حضور نداشت.

وی در يك محله فرعي در حال حركت بود كه در شرايط مشكوكي به قتل رسيد. كشته شدن وي يك سناريو بود كه عيناً در ونزوئلا هم تكرار شده است. متأسفانه يك خانم جوان ايراني به دست كساني كه مي‌خواستند آشوب برپا كنند كشته شد.

البته پرونده باز است. در ايران نيز همه اين موضوع را محكوم كردند اما در آلمان در حضور قاضي يك زن را جلوي چشم همسرش با بيست ضربه چاقو كشتند. چرا در غرب هيچ سر و صدايي براه نيفتاد. چرا خبر آن 10 روز پنهان ماند. چرا آن قاضي محاكمه نشد؟ چرا مأمورين پليسي كه ايستاده بودند و جلوي همسر او را گرفتند كه دفاع نكند، محاكمه نشدند؟ چرا بي‌سي‌سي و سي‌ان‌ان و شبكه‌هاي اروپايي روي اين موضوع تبليغات نكردند. نبايد با مسايل برخورد سياسي كرد. برخوردها بايد انساني و عادلانه باشد تا حقايق روشن شود. ممكن است با دروغ بتوان مدت كوتاهي بر دنيا حكومت كرد اما لشكر راستي خواهد آمد و همه دروغ‌ها را به تاريخ مي‌فرستد.

احمدی‌نژاد، جمهوری اسلامی را «آزاد‌ترین» جمهوری دنیا معرفی کرد و نشانه آن را انتخاب خود به عنوان «رئیس جمهوری دهم ایران» دانست.

احمدی‌نژاد در مصاحبه اختصاصی با شبکه تلویزیونی «آر‌تی‌ال» آلمان گفت: «من نه حزب دارم، نه پول و نه قدرت. مردم من را انتخاب کردند، چون تصمیم مردم این بود.»

به گفته وی، تفاوت جمهوری در ایران، با جمهوری‌های اروپایی در این است که در ایران، «واقعا مردم حاکم هستند و در اروپا و آمریکا پول، حزب و تبلیغات.»

به گزارش رادیو زمانه، احمدی‌نژاد در پاسخ به پرسش خبرنگار تلویزیون «آر‌تی‌ال» آلمان درباره زندانی بودن مخالفان دولت گفت: «در ایران هیچ‌کس به دلیل مخالفت در زندان نیست.»

وی ادعا کرد: «امروز تمام رقبای من آزاد هستند و تندترین حرف‌ها را هم علیه من می‌زنند و کسی با آنها کاری ندارد.»

رئیس دولت دهم ادامه داد: «رسانه‌ها در ایران آزادند و انتقادات خود را آزادانه مطرح می‌کنند. البته اگر کسی از آنها شکایت کند، دادگاه رسیدگی می‌کند.»

به گفته احمدی‌نژاد، «در ایران انتخابات را مردم برگزار می‌کنند، مردم نظارت می‌کنند و خودشان هم از نتیجه انتخابات مراقبت می‌کنند، یعنی همه مراحل انتخابات مردمی است.»

نظرات خوانندگان
نوشته شده در تاريخ يکم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با بيست و يکم آوريل ۲۰۱۰ ، 13:06:27 توسط raha
محمودیان با دستبند و پابند در بیمارستان مهدی محمودیان، روزنامه نگاری که برای اولین بار فجایع بازداشتگاه کهریزک را افشا کرده بود، به دلیل عفونت ریه هایش از زندان به بیمارستان منتقل شد.این روزنامه نگار در حالی به بیمارستان امام خمینی منتقل شده که شاهدان عینی در بیمارستان او را با دستبند و پابند دیده اند. وب سایت نوروز گزارش داده است که مهدی محمودیان در بیمارستان با فریاد و اعتراض نسبت به وضعیتش در زندانِ اوین، خواستار رساندن صدای اعتراضش به مردم شده است. براساس این گزارش، پزشکان پس از معاینه محمودیان متوجه شده اند هر دو ریۀ وی دچار عفونت حاد شده است؛ در حالیکه قبلا تصور می شد تنها یک ریه این روزنامه نگارِ زندانی، دچار عفونت شده و همین مسئله، پزشکان را نسبت به وضعیت سلامتِ وی، دچار نگرانیِ بسیار کرده است.

نوشته شده در تاريخ يکم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با بيست و يکم آوريل ۲۰۱۰ ، 08:26:41 توسط مراغه اى٠
من كارى به هذيان بافيهاى اين مردك ديوانه(ا٠ن) ندارم ٠زيرا هركسى كه ذره اى عقل در سر دارد هم متوجه پرت و پلاگويى اين موجود ميشود٠اما صحبتهاي او در مورد قتل زن مصرى به دست يك مهاجر نژادپرست روس در دادگاه شهر درسدن انگيزه نوشتن اين كامنت شد٠اولا قاضى دادگاه به چه علت بايد محاكمه شود؟دوما خبر اين واقعه ساعتي بعد به صورت فوري(بريكينگ نيوز) در تمام راديو و تلوزيون آلمان منتشر شد٠فرد قاتل به صورت ويژه محاكمه و به حبس ابد(بدون شانس ترخيص بعد از١۵ سال)كه اشد مجازات در قوانين قضائى آلمان است محكوم شد٠

نوشته شده در تاريخ يکم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با بيست و يکم آوريل ۲۰۱۰ ، 06:15:56 توسط ایرانی
اصلان مهم نیست که دنیا راجبه ما چی فکر میکنه ، اینو اصلان قبول ندارم همونطور که ظلم را که به مردمه ایرانمیشود رو قبول ندارم ، ایرانی آزاد ، قوی و عادل هدفه من هست .

نوشته شده در تاريخ يکم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با بيست و يکم آوريل ۲۰۱۰ ، 06:13:34 توسط جوان
جان و مال و ثروته مردم ايران دست يك مشت اخوند مفت خور و بسيجي قاتل و سپاهي دزده كه همگي از كاسه ليسهاي اين مردك مجنون هستند قراردادهاي كلان سپاه توسط حمايتهاي اين دولت انجام ميشه اين بي ابرو ها از هيچ درو غ و جنايتي رو گردان نيستند٠

نوشته شده در تاريخ يکم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با بيست و يکم آوريل ۲۰۱۰ ، 04:46:00 توسط bolbol
آقای ابلهی نژاد کودن !!! با حلوا حلوا کردن که دهان شیرین نمی‌شه ، مهم این است که دنیا راجع به تو چطور فکر میکنه !!! چند روز بیا اینطرفها و روزنامه هارو بخون مطمئناً شک میشی‌ و چرتت پاره میشه. ولی‌ حالا که قرار نیست بیائی‌ اینجا فقط بدان که همه تو را به صورت یک میمون که کارهای خنده دار میکنه میشناسند. دلقک بعضی‌ و سیاه بعضی‌ بسه !!

نوشته شده در تاريخ يکم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با بيست و يکم آوريل ۲۰۱۰ ، 03:25:17 توسط samaad
هر رژیم جنایات کار و تبه کاری به مشتی دلقک و دروغ گو و پر رویی مثل این موجود وقیح نیاز داره..والی خون نا حق پروانه جان هزاران آتش شعله ور در جان مردم ایران به این حشرات فرصت زیادی نخواهد داد و ناقوس مرگ این جنایات کاران گوش جهان را پر کرده...

نوشته شده در تاريخ يکم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با بيست و يکم آوريل ۲۰۱۰ ، 03:20:50 توسط Mordad
جك خوبي بود يارو بالاخونش رو كلا اجاره داده ما اصلا به تو كاري نداريم كسي هم نه تو دنيا آدم حسابت ميكنه نه توي ايران تو يه دلقكي هستي در اختيار خامنه اي ملعون ما با رئيست كار داريم بدبخت بيشتر از اين خودت رو مضحكه نكن

نوشته شده در تاريخ يکم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با بيست و يکم آوريل ۲۰۱۰ ، 03:11:49 توسط melina
"اما لشكر راستي خواهد آمد و همه دروغ‌ها را به تاريخ مي‌فرستد."يه حرف درست از دهن اين احمقى بيرون امد . لشكر راستي خواهد آمد. بزودى تو و اون على مفنگى و رژيم كودتا تو بر ملا خواهد شد..

No comments:

Post a Comment