Wednesday, April 21, 2010

بازتاب طنز آمیز رابطه زنا و زلزله، در رسانه‌های آلمانی زبان

شهرزانیوز: سخنان کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران، درباره رابطه بین زنا و زلزله، در رسانه های غربی نیز بی بازتاب نماند.

روزنامه پرخواننده "بلیک"، چاپ سویس، با چاپ عکسی از زنان چادری، نوشت: آیا به ترتیب می توان از وقوع زلزله جلوگیری کرد؟

این روزنامه با نقل سخنان صدیقی در این رابطه، به طنز، نوشت: آیت‌الله‌ها روش جدیدی برای ادامه سرکوب زنانی که زیر بار امر و نهی نمی روند، اختراع کرده اند. در زلزله بعدی، مقصر اصلی البته از هم اکنون شناسایی شده است.

اشپیگل آنلاین، با بیش از 5/ 6 میلیون خواننده، با لحنی آمیخته به طنز نوشت: یک روحانی اهل ایران توضیحی غیر معمول برای وقوع زلزله را کشف کرد: رفتار غیر اسلامی زنان.

این نشریه، سخنان کاظم صدیقی را، که گفته بود: "بانوانی که ظاهر مناسبی ندارند باعث گسترش زنا در جامعه می شوند که این باعث افزایش زلزله است"، یادآور شده است که ایران سرزمینی زلزله خیز است.

"شورت نیوز" آلمان نیز طی مقاله ای نوشت: "روحانی ایرانی علت زلزله را در رفتار زنان می بیند".

نظرات خوانندگان
نوشته شده در تاريخ يکم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با بيست و يکم آوريل ۲۰۱۰ ، 14:58:11 توسط دانشور
ساسان خان ، نه پزدادن به یک جوان قرتی بجاست و نه زبان بند آمدن از چرندیات یک آخوند کله پوک . سعی کن با غرور و پشتکاری خودت همکاران نژاد پرست آلمانیت را متقاعد کنی که یک ایرانی پارسایی متمدن و فرهنگ دیده هستی و با این عربهای زالوصفت و ملخ خور قرون وسطایی هیچ وابستگی نداری خب، جوان !

نوشته شده در تاريخ يکم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با بيست و يکم آوريل ۲۰۱۰ ، 12:30:05 توسط پرويز
خوبه كه نميدنند اگه زلزله بياد وكسي ازطبقه بالا بيفته تو دامنه عمه اش بچه اي كه بدنيامياد حلال زاده است

نوشته شده در تاريخ يکم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با بيست و يکم آوريل ۲۰۱۰ ، 03:40:42 توسط ساسان
مهرزاد مرعشي شنبه شب سوپر استار آلمان شد و دوشنبه صبح كلي به همكاران آلمانيمان پز داديم كه بله ما ايرانيها اليم و بليم و خلاصه مطلب كلي حظ كرديم ولي بيست و چهار ساعت طول نكشيد كه ديروز روزنامه را دستم دادند و گفتند اين آقاي امام جمعه هم كه ايرانيست , زبانم بند آمد لبخند تلخي زدم و تا بعدازظهر همكاران گرامي مدام از زلزله و رابطه آن با زن و رختخواب گفتند و كلي ما را دست گرفتند .

نوشته شده در تاريخ يکم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با بيست و يکم آوريل ۲۰۱۰ ، 03:07:01 توسط Mordad
آخوند از وقتي از خواب بلند ميشه فكر و ذكرش يا شكمشه يا شهوتش خدا درستشون كرده براي زنبازي و هوسراني ولكن معامله زنها هم نيستن خودشون هر روز دارن با زنهاي صيغه ايشون زنا ميكنن كسي هم كاري بهشون نداره

No comments:

Post a Comment