Tuesday, April 6, 2010

الياس نادران : رحيمي (معاون اول احمدی نژاد) رئيس حلقه خيابان فاطمي است كه در مورد منابع فاسد و توزيع آنها تصميم‌گيري مي‌كرد

ایلنا: الياس نادران نماينده مردم تهران اظهارات رئيس‌جمهور در ارتباط با هدفمند كردن يارانه‌ها را به دور از شان گويندگان و شنونده و مخاطب ارزيابي كرد.
به گزارش خبرنگار پارلماني ايلنا، اين عضو كميسيون اقتصادي مجلس شوراي اسلامي كه در حاشيه جلسه علني امروز سه شنبه در جمع خبرنگاران حضور يافته بود در رابطه با اظهارات اخير محمود احمدي‌نژاد در رابطه اجراي قانون هدفمند كردن يارانه‌ها در صداوسيماي جمهوري اسلامي ايران اظهار داشت: اين موضع‌گيري دور از شان گوينده، شنونده و مخاطب بود.
نادران درباره پرونده مفاسد اقتصادي مربوط به معاون اول رئيس‌جمهور گفت: افرادي كه در بحث مفاسد اقتصادي از رحيمي دفاع مي‌كنند از دخالت وي در شبكه‌اي كه اعضاي آن دستگير شده‌اند، اطلاعي ندارند.
وي يادآور شد: هنگامي كه تذكري در صحن علني مجلس داده شد و طي نامه‌اي نمايندگان با 200 امضا از معاون اولي رحيمي دفاع كردند، اگر از اين مطالب اطلاع داشتند از اين حمايت دست برمي‌داشتند و دو نامه اخير نمايندگان نشان داد كه نسبت به اطلاعات اجمالي كه در اختيار دارند موضع حق‌طلبانه و عدالت‌خواهانه‌اي دارند.
نماينده مردم تهران افزود: رحيمي رئيس حلقه خيابان فاطمي است كه در مورد منابع فاسد و توزيع آنها تصميم‌گيري مي‌كرد و تقريبا تمام اعضاي اين حلقه به جز وي دستگير شدند و اينكه كسي را به دليل مسووليت اجرايي مستثنا كنند نه عادلانه است و نه اقدام درستي است.
نادران با بيان اينكه جابر ابدالي، الياس محمودي و مسعودي اعضاي كميته فاطمي هستند، تصريح كرد: در مورد اينكه گفته مي‌شود رحيمي در توزيع پول‌ها نقش نداشته و چك‌ها را جابر ابدالي امضا مي‌كرده است هم بايد گفت حساب و چك‌ها از جابر ابدالي است اما خط موجود در چك‌ها مربوط به فرد ديگري است و مشخص كردن اينكه خط متعلق به چه كسي است كار سختي نيست و مهم‌تر از توزيع پول منشاء فاسدي است كه پول‌ها از آن تامين شده و رحيمي بايد نسبت به آن به مردم و دستگاه قضايي پاسخ دهد.
وي در پايان تاكيد كرد:دستگاه قضايي بايد به وظايف خود عمل كند و راس حلقه فاطمي را دستگير كرده و مبارزه با مفاسد اقتصادي جنبه جدي و واقعي بگيرد والا ضعيف‌كشي مي‌شود.

نظرات خوانندگان
نوشته شده در تاريخ هفدهم فروردين ۱۳۸۹ برابر با ششم آوريل ۲۰۱۰ ، 09:51:32 توسط تهمتن
جنگ ودعواهاي سركردگان نظام كه زماني جنگ زرگري محسوب ميشد;ديگر اين اختلافات زرگري نبوده بلكه نشانه شكاف و شقه شدن نظام از بالاترين سطوح تاپائين ترين سطح نظام رابرگرفته است. اين نظام فاسد گرفتار حلقه دار قيام مردم است;حلقه دار تحريم نفتي وواردات بنزين وگازوئيل هم هر روز تنگ ترميشودكه البته تحريم هر يك ازاين دو مواد;به تنهايي منجر بسقوط اين نظام خواهدشد. حال اين شكاف سركردگان نظام را كه بعنوان مثال دراين خبر آمده به گرفتار شدن در گرداب نابودي رژيم هم اضافه كنيد.. نظام*ظاهرا* هنوزبه زندگي ننگين وفاسدخود ادامه ميدهد; اما اين*ادامه*چيزي جز دست و پا زدن درلجن و باتلاق نابودي نيست و مرگ تدريجي را در پي دارد..اين عوامل نابودي نظام و قبل ازهمه; قيام مردم بپاخاسته است كه باعث شقه شدن نظام گشته;كه باعث رشادت مردم ايران درميان جوامع جهاني گشته;كه باعث پشتيباني ملت هاي جهان از قيام مردم ايران گشته;و درنتيجه ي اين رشادت;انزجارجهاني را برعليه ملايان جنايتكار باعث گشته;كه مقدمات تحريم نفتي;اين شاهرگ تنفس نظام راهمراه با هزارگرفتاري شكننده ديگربراي نظام باعث گشته... زنده باد قيام پيروزمند مردم ايران

نوشته شده در تاريخ هفدهم فروردين ۱۳۸۹ برابر با ششم آوريل ۲۰۱۰ ، 07:56:46 توسط علي
كل اين رزيم نا مشروع از ريشه فاسد است وقتي اقايان مگويند حفط نطام منطورشان حفط نطام براي ادامه دزدي وغارت مملكت و ادامه فساد وتباهي است

No comments:

Post a Comment