Sunday, April 4, 2010

کیهان: اسرائیل برای قتل نداآقاسلطان پول داده است

کيهان نوشت (گفت و شنود) :

گفت: سفر نامزد «ندا آقاسلطان» به اسرائيل و ملاقاتش با شيمون پرز، بدجوري باعث آبروريزي كساني شده كه او را كشته و جمهوري اسلامي را متهم كرده بودند.

گفتم: برخي از گروه هاي ضدانقلاب كه متوجه اين آبروريزي شده اند، سفر او را به اسرائيل بي موقع! دانسته اند!

گفت: سايت وزارت خارجه اسرائيل هم گوش آنها را پيچانده و گوشزد كرده كه مگر خودتان با ما در آمريكا و كشورهاي اروپايي همكاري نكرده ايد؟! و خطاب به آنها نوشته چرا پول گرفتن ازما در تل آويو را ناپسند مي دانيد ولي پول گرفتن در آمريكا و انگليس را ناپسند نمي دانيد؟!

گفتم: ولي حرفي از پول گرفتن در ميان نبود كه وزارت خارجه اسرائيل به آن اشاره مي كند؟!

گفت: حيوونكي اسرائيلي ها بدون آن كه متوجه باشند قضيه را لو داده و اعتراف كرده اند كه براي قتل ندا آقاسلطان به ضدانقلابيون حامي سران فتنه پول داده اند.

گفتم: عجب هوشي دارند اين صهيونيست ها و نوكرهاشون؟! يارو از دوستش پرسيد؛ اين چه ميوه اي است كه زرده، شيرينه، درازه، موزه؟ و دوستش گفت؛ بيشتر راهنمايي كن! اما حدس مي زنم كيوي باشه؟!

نظرات خوانندگان
نوشته شده در تاريخ پانزدهم فروردين ۱۳۸۹ برابر با چهارم آوريل ۲۰۱۰ ، 12:52:22 توسط حجت
چه زیبا بیان کرده، مفسر دانشمند ما و وطن دوست فرزانه دکتر تیزبین نحوه فکر این دجال های بی سر و پا را که از بخت بد ما بر ما ملت روشن بین و سر فرازحاکم شده اند و برای ما در مقابل آن همه بزرگی و فخر تاریخی سرشکستگی بارمغان آورده اند. ای نا کسان بی لیاقت، به روح بزرگ ابر مرد تاریخ بشریت کوروش کبیر، کسی که پایه گذار حقوق بشر و ارزش گذاری برای انسانها بود سوگند که تا نابودی شما ما ایرانیان آرامش نخواهیم گرفت و ننگ حکومت اهریمنی و ضد انسانی و غیر عادلانه شما را از بن بر خواهیم کند. بمیرید که حیف است این هوای جهان که در شش های شما آلوده شود و باز دمتان دنیا را کثیف کند. سرزمین یزدان پاک جایگاه اهریمنان شیاد نیست. جاوید است ایران و جاودان خواهد ماند حتی اگر طوفانهائی مهیب چون رژیم اسلامی بر آن بتازد.

نوشته شده در تاريخ پانزدهم فروردين ۱۳۸۹ برابر با چهارم آوريل ۲۰۱۰ ، 12:47:31 توسط كاوشگر
حالا كه همه چيز زير سر اسرائيل و موساد هستش حتما ضربت خوردن على هم كار ماموران موساد بوده و يهوديها در حادثه كربلا هم دست داشتن و خمينى و دارودسته اش هم ادامه همان جريانات هستن٠ بابا دم اين اسرائيل گرم كه چطور ميتونه اين دولتهاى عقب افتاده مسلمونرا سر انگشتش بازى بده٠

نوشته شده در تاريخ پانزدهم فروردين ۱۳۸۹ برابر با چهارم آوريل ۲۰۱۰ ، 12:23:07 توسط شهیدان شهر
شما راست میگی گور بابای آدم دروغگو پس دیگران را عمع جانتان پولداده بود وملت بی خبر بودند شرم کنید با این دروغگویی هایتان این را هر آدم نادانی میداند بابا اسراییل کیست؟ این ملت هنوز خودش را آدم حساب میکند نه به اسراییلش اهمیتی میدهد نه روسش نه آمریکایش نه شما دروغگویان بی نظیر تاریخ

نوشته شده در تاريخ پانزدهم فروردين ۱۳۸۹ برابر با چهارم آوريل ۲۰۱۰ ، 06:52:59 توسط خیام
آخر کیهان هم کامنت دارد؟!

نوشته شده در تاريخ پانزدهم فروردين ۱۳۸۹ برابر با چهارم آوريل ۲۰۱۰ ، 05:29:57 توسط سعید
آن هفتاد نفری هم که در تظاهرات کشته شدند از سوی انگلیس و فرانسه وآلما ن وآمریکا و هر کشوری که حرفی در دفاع از مردم زده ومیزنند کشته شده اند . چین وروسیه اصلا دخالتی نداشته اند حتی اگر مسلمانان را قتل عام کنند ... شرم و خجالت هم حد واندازه ای دارد آقای حسین بازجو ... به نظر میرسد که نتیجه مزدوری ات را گرفته ای.... زنت وزیر شده زیر دست احمدی نژاد . چه کسی باید حرفت رو باورکنه ؟.خوب معلومه دیگه محمود هزار تیر .

نوشته شده در تاريخ پانزدهم فروردين ۱۳۸۹ برابر با چهارم آوريل ۲۰۱۰ ، 05:07:05 توسط بهمن ۵٧
ندا سياسي نبود ولي مظلومانه كشته شدنش سياسي شد٠ندا تصادفا با معلم موسيقي اش در جايي بود كه هزاران ايراني ديگر هم بودند و دهها ايراني ديگر هم كشته و مجروح و يا بازداشت و در زير شكنجه بطور وحشيانه تجاوز و محكوم به سكوت شدند ولي قتل ندا چون مدرك جرمي عليه رژيم فاشيستي بود رژيم آبروباخته بهر وسيله سعي در توجيه اين قتل كرده است و حالا رفتن كاسپين ماكان (كه بسيار مشكوكانه و دقيقا در خط سياست رژيم است)بهانه اي براي سركوب جنبش مردمي داده است٠ماكان فرصت طلب و همكار سابق روزنامه همشهري! كاره اي نبود و حتي مخالف شركت در تظاهرات بوده, ميخواهد از قبل نام ندا براي خود اسم و رسمي بسازد٠رژيم كه هنوز ٨٠ كشته رسمي و غير رسمي جنبش اخير مردم را نتوانسته توجيه كند, با توسل به اين حركت احمقانه حالا وسيله اي براي به بيراهه كشيدن جنبش يافته است٠ اما اگر كيهانيان مزدور بعنوان بلندگوي دروغ و تزوير خامنه اي جلاد فكر ميكنند ميتوانند فرياد اعتراض مردم را با اين توطئه ها خاموش كنند كور خوانده اند٠مرگ بر جمهوري اسلامي

نوشته شده در تاريخ پانزدهم فروردين ۱۳۸۹ برابر با چهارم آوريل ۲۰۱۰ ، 04:57:39 توسط ایران
تکلیف خودتان رابرای خودیهایتان روشن کنید بالخره او شهید است یا خائن. ملت ایران او را یکی از زیباترینها و محبوبترین ها شهید هایی خود میداند و به زودی شما روسیاه های زمان جواب گو خواهید بود لحظه دیدار نزدیک است.

نوشته شده در تاريخ پانزدهم فروردين ۱۳۸۹ برابر با چهارم آوريل ۲۰۱۰ ، 04:47:59 توسط Hapali
خوب شریعتمداری واقعیت را بیان کردە است.کارت بسیجی که ندا را کشت با اسم و آدرس و عنوان تو اینترنت نشان دادند. تنها ندا هم نبود که توسط فریب خوردگان و مزدوران جهالت اسلامی كشته شدند. حتما به یاد دارید که صد ها هزار جوان ایرانی هم در جنگ ایران و عراق کشته شدند. اگر کمک های تسلیحاتی اسرائیل نبود، ایران جهالت اسلامی آن جای لقش می خندید که می توانست ٨ سال جوانان کشور را گوشت دم توپ و مین روب کند. اسرائیل در جنگ با عراق برای کشتن جوانان میهن و بقای رژیم جهل و جنایت به رژیم کمک کرد، در سرکوب همان جوانان هم رژیم جهل و جنایت به مزدوران بسیجیش پول داد که با چوب و چماق و قمه و قداره و تپانچه و تفنگ و حتی ماشین به جانشان بیفتد و آن ها را آش و لاش و بی جان کنند. پول از طرف رژیم جنایتکار جهالت اسلامی که با کمک اسرائیل توانست سر پا بماند به قاتلین جوانان میهن و از جمله قاتل ندا داده شده است.

نوشته شده در تاريخ پانزدهم فروردين ۱۳۸۹ برابر با چهارم آوريل ۲۰۱۰ ، 04:05:55 توسط تیزبین
اسرائیل نه تنها به قاتل ندا پول داده بلکه به کمبوجیه نیز پول داده بود که به مصر حمله کند و حتی شریعتمداری خودش به چشم خود دیده بود که به نادر شاه پول داده بود که به هند حمله کند و یزید را مجبور کرده بود که حسین خان مدینه ای را که نه برای حکومت بلکه برای ارشاد مردم به کوفه میامد و هیچ نظر بدی نداشت بکشد. در روایات هست که جعفر صادق گفته که اسراییل مرکز یهودیان در آرژانتین را منفجر کرده و به خودش پول و یا وام بلا عوض داده است. هابیل نیز با تحریک صهیونیستها و با 500 شکل اسرائیلی برادر خودش قابیل را کشت. کم مانده بود که ابراهیم با تحریک اسرائیل سر پسرش اسماعیل را ببرد که خدا زود از خواب بیدار شد و گفت اینکار را نکن بیا این گوسفند ایرانی را که خیلی سر بزیر است بکش!!! تا یادم نرفته بگم که رستم وقتی سفری رفته بود به اسرائیل زیارت موساد بهش مقداری طلا و دلار امریکایی نقد داد که پسرش سهراب را بکشد. ملا حسنی از اسرائیل پول گرفت و پسر خودش را اعدام کرد. یکی از تروریستها در ژاپن خودش اعتراف کرد که از اسرائیل پول گرفت و در مترو گاز سارین منفجر کرد و در ردیف آخر متهم حماسی گفت پول گرفت رفهی را کشت...

نوشته شده در تاريخ پانزدهم فروردين ۱۳۸۹ برابر با چهارم آوريل ۲۰۱۰ ، 03:24:28 توسط اکبر-استکهلم
به این میگن دجال گری قرن ۲۱ ، کارت شناسایی بسیجی قاتل (که شاهد عینی ایشان را در حال شلیک دیده ) مصادره شده و در این کارت لعنتی تمام مشخصات این بسیجی قاتل درج شده ، آیا یک بار هم این بسیجی بازجویی شده !!؟؟ نه ، چرا ، چون ایشان ماموریت از ولی وقیح داشته که بکشد. لعنت بر معماران و نگهداران این رژیم که یک مشت روانی را (از جمله شریعت مداری ) را به جان مردم ایران انداخته اند. در عالم فرض و خیال اگر اروپا مجبور باشد که به سران این رژیم اقامت بدهد ، این افراد به عنوان افراد خطرناک برای جامعه کلاس بندی میشوند و از بقیه جامعه ایزوله میشوند باور کنید مبالغه نمیکنم . اروپا با افرادی که یک صدم جنایات سران رژیم را کرده اینچنین کرده و میکند. حالا ببینید این افراد جانی در ایران نه تنها ایزوله نیستند بلکه دارند حکومت میکنند !!!

No comments:

Post a Comment