Sunday, April 4, 2010

سایت حامی دولت: احمدی نژاد زیر خط فقر و با وام های دريافتی زندگی می کند

پرچم :هر چند خبر عدم دریافت حقوق توسط رئیس جمهور از مدت ها پیش بر سر زبان ها افتاده و رسانه ای شده بود و حتی استفاده نکردن رئیس جمهور از حق ماموریت های خود نیز در همان زمان بسیار مورد توجه قرار گرفت اما این بار خبرنگار پرچم به منبع درآمدی ناگفته ومخفی برای رئیس جمهور دسترسی پیدا کرد که تاکنون خبری از آن منتشر نشده است.

دکتر احمدی نژاد که پس از ریاست جمهوری به دلیل کم شدن حضورش در دانشگاه با کاهش دریافتی خود مواجه شده است و از طرفی با توجه به بالا رفتن مهمان ها و دیدار کنندگان با وی، رئیس قوه مجریه از مدت ها پیش اقدام به دریافت وام های با اقساط پایین نموده و گذران زندگی خود را که با مشکل مواجه شده از طریق وام های قرض الحسنه به انجام می رساند.

این گزارش حاکی از آنست که تغییر مکان زندگی رئیس جمهور نیز که در خانه های سازمانی دولتی سکنی گزیده بود از دیگر نشانه های ساده زیستی رئیس جمهور در وضعیتی پایین تر از خط فقر است.

چرا که خانه وی از داشتن معمولی ترین امکانات مانند مبل و دیگر وسایل محروم بوده و چینش موکت ها و وسایل زوار در رفته به حدی چشم را آزار می دهد که در سفری که سید حسن نصرالله به ایران داشته و به عنوان مهمان وارد خانه دکتراحمدی نژاد شده بود، دبیر کل حزب الله لبنان از چنین زندگی ساده و بی آلایشی به شدت اظهار تعجب و شگفتی کرده بود.

نظرات خوانندگان
نوشته شده در تاريخ پانزدهم فروردين ۱۳۸۹ برابر با چهارم آوريل ۲۰۱۰ ، 06:59:57 توسط خیام
از سه حال خارج نیست: یا تظاهر و فریبکاریست. یاخبر دروغ است. یا کسی با دکتری عمران در زیر خط فقر زندگی میکند. در هر سه حالت جنبه ای از ماهیت جمهوری اسلامی آشکار میگردد.تمام.

نوشته شده در تاريخ پانزدهم فروردين ۱۳۸۹ برابر با چهارم آوريل ۲۰۱۰ ، 06:10:48 توسط مهدی
بخش سوم . تظاهر شدید و افراطی احمدی نژاد به دین اسلام مانند آنوسی ها (یهودیان پنهان) به حدی است که حتی ایشان ادعای حالات روحانی از قبیل هاله نور، غذا خوردن با امام زمان، منتسب کردن اعمال و سخنان خود به او، اقتدا کردن فرضی نماز به او، گذاشتن ظرف غذا بر سر میز هیأت دولت برای امام زمان، ادعای مدیریت کشور توسط او، دیدن خواب امام زمان و حتی ادعای ارتباط با امام زمان و گرفتن دستور از ایشان را نیز کرده که در روایات شیعه و سنی این امر کاملا رد شده و شخص مدعی را دروغگو و دجال نامیده است. http://freemasonsecret.wordpress.com/2010/01/03/ahmadinejad-is-a-mason

نوشته شده در تاريخ پانزدهم فروردين ۱۳۸۹ برابر با چهارم آوريل ۲۰۱۰ ، 06:03:15 توسط سام
(بر پدر آدم دروغگو لعنت )ولی اگر راست میگویید پس یک صندوق صدقات دیگر هم در کنار آن صندوق صدقات که در هر ۱۰۰ متر در خیابانها نصب شده است هم نصب کنید به نام احمدی نژاد تا این مشگل هم حل شود.

نوشته شده در تاريخ پانزدهم فروردين ۱۳۸۹ برابر با چهارم آوريل ۲۰۱۰ ، 05:52:30 توسط mo hadi
سلام به همه . آخه یک آدم عاقل پیدا نمیشه به این آقا بگه آخه آدم ناحسابی چجوری وام میگیری /////???حالا اصلآ میگی ، بگیر اگه فقیری خوب پول نداری ، چجوری وام ها رو بر میگردونه.آهان شیاد منظورشون اینه که وام های همچین توپول میگیره .چون پول نداره و فقیره بر نمیگردونه ؟؟؟!؟!؟.

نوشته شده در تاريخ پانزدهم فروردين ۱۳۸۹ برابر با چهارم آوريل ۲۰۱۰ ، 05:38:39 توسط جواد
این یارو حداقل به اون ۱۰ تا محافظ که شبانه روزی در نزدیکی اوهستن، چی میده میخورن و کجا میخابن. وقتی یه ملتی ساده باشه، براش اینجور داستانها هم زیاد تعریف میشه. در ضمن به قول وزیر دفاع ما که زیر خط فقر کسی رو نداریم.

نوشته شده در تاريخ پانزدهم فروردين ۱۳۸۹ برابر با چهارم آوريل ۲۰۱۰ ، 05:03:04 توسط mahsa
بچه که بودم یک کتاب قدیمی زبان انگلیسی مال پدرم تو خونه بود که همیشه میخوندامش چون توش جوک های ساده به زبان انگلیسی بود: یکیش این بود: پدر: ماری ، چی کار میکنی؟ ماری: دارم یک انشا در مورد فقر مینویسم! پدر: خوب ، چرا نمیدی خدمت کارها برات بنویسند؟ ماری: نه، میخوام واقعی باشه!!!! پدر: برام بخونش. ماری: یک دخترک فقیری بود، خدمتکار فقیری داشتند، آشپزها هم فقیر بودند، پدرش هم فقیر بود، مادرش هم فقیر بود، حتا راننده پدرش هم فقیر بود، باغبان ها هم فقیر بودند، انها تو یک ویلای فقیرانه تابستون را میگذراندند . هر روز معلم سر خونه فقیرش میامد بهش درس بده،........... حالا شده حکایت رییس جمهور فقیر ما!!!!!!!!!!

نوشته شده در تاريخ پانزدهم فروردين ۱۳۸۹ برابر با چهارم آوريل ۲۰۱۰ ، 05:00:28 توسط مسعود
این بابا اگر نون خالی هم بخوره زیادشه

نوشته شده در تاريخ پانزدهم فروردين ۱۳۸۹ برابر با چهارم آوريل ۲۰۱۰ ، 04:36:55 توسط مهدی
خوب حالا فهمیدم که چرا هواپیمای ریاست جمهوری را دست و پا کرده است ( چیزی که خاتمی آنرا نپذیرفت). حتما چون مبل نداره همیشه توی هواپیما زندگی میکند. دوستان حتما عکسهای داخل هواپیما را دیده اند. چققققدر فقیرانه بود. همه خدمه هواپیما فقیر بودند. خلبان و کمک خلبان فقیر بود. همه پانزده محافظش فقیرند. مکانیسین او فقیر است. راننده اش هم فقیر است. سه منشی اش هم که از همه فقیرترند. از همه مهمتر 7 مشاورش (بعلاوه مشائی) از فقر معمولا فقط نان و چای میخورند. خلاصه 2 معاونش هم فقیر هستند.تمام وزرایش هم فقیر هستند (به همین دلیل هر کدام یک کارخانه ناقابل دارند). مداحینش هم فقیرند مثل مصباح که مجلس مجبور شده سالی ده میلیارد تومان بودجه برایش درنظر بگیرد. بابا از شمردن فقرا خسته شدم. یاد قزافی میافتم که همیشه در چادر بدوی زندگی میکند ولی چه چادری.

نوشته شده در تاريخ پانزدهم فروردين ۱۳۸۹ برابر با چهارم آوريل ۲۰۱۰ ، 03:40:44 توسط تیزبین
منظور این است که از برادران سه پایه برایش وام میرسد.

نوشته شده در تاريخ پانزدهم فروردين ۱۳۸۹ برابر با چهارم آوريل ۲۰۱۰ ، 03:10:43 توسط امیر
پس بگو چرا زیاد مسافرت میکند، تا حد اقل از مبل وحمام و دستشویی و امکانات هواپیمایش (که در خانه اش خبری از آنها نیست)استفاده کند.اگر خدا وجود داشت باید حد اقل برای این پست فطرتهای دروغگو تا حالا یک چشمه ای نشان می داد. واقعا دیگر کسی نیست که از این حرفها حالش بهم نخورد.

نوشته شده در تاريخ پانزدهم فروردين ۱۳۸۹ برابر با چهارم آوريل ۲۰۱۰ ، 02:49:59 توسط فرامرز طاهری
دروغگو خانه اش آتش گرفته بود هر چه فریاد استمداد میکشید کسی حرفش را باور نمیکرد.آقا عزیز مگر شما با دسته ی کور ها سخن میگوئید یا فکر میکنید مردم نان گندم نمیخورند که به این مزخرفات و اراجیف گوش بدهند.عین همین مطلب راسید علی چندی پیش عنوان کرده بود که شبها نان و ماست میخورد.بر پدر آدم دروغگو لعنت.ضمن اینکه این آدمها ذاتا پست و گدا هستند

نوشته شده در تاريخ پانزدهم فروردين ۱۳۸۹ برابر با چهارم آوريل ۲۰۱۰ ، 02:31:38 توسط Mordad
واي كه روده بر شدم از خنده ها ها ها هو هو هو با تشكر از شما كه اين جك كه قطعا جك ساله رو براي ما درج كرديد

No comments:

Post a Comment