Saturday, April 17, 2010

وزیر شهید پرور!


سردار محصولی وزیر رفاه:
مهد کودک ها در ج. اسلامی
باید شهید پرورش بدهند!
احمدی نژاد و سردار محصولی دوستان قدیمی اند. بعد از رئیس جمهور شدن احمدی نژاد، وی محصولی را بعنوان وزیر کشور به مجلس معرفی کرد. افشای ثروت میلیاردی او و انتشار عکس خانه مجللی وی از سوی برخی سایت های خبری – از جمله پیک نت- آن خیز اول برای پیوند زدن محصولی به کابینه را ناکام گذاشت. مجلس به محصولی رای اعتماد نداد. احمدی نژاد فقیر پرور، محصولی را در حاشیه کابینه اش نگهداشت. پس از سقوط "کردان"، وزیر کشور مستعجل که مدرک تقلبی "دکترا" سرانجام او را کشت، سردار محصولی برای برگزاری انتخابات دوره دهم جانشین کردان در وزارت کشور شد. او نیز چند ماه بیشتر وزیر کشور نبود. بعد ازکودتای 22 خرداد، ماموریت او که زیر زمین وزارت کشور را تبدیل به بازداشتگاه و محل شکنجه کرده بود، در وزارت کشور پایان یافت. از این وزارتخانه به وزارت رفاه و تامین اجتماعی کوچ کرد. سخنرانی او در باره مهدکودک ها و جلوگیری از زلزله را ادامه می خوانید.


سردار محصولی وزیر کشور کودتای 22 خرداد که در کابینه کنونی احمدی نژاد وزیر رفاه و تامین اجتماعی شده در همایش مدیران سازمان بهزیستی اعلام کرد:

مهد کودک هائی که از این پس از وام دولتی بهره مند خواهند شد که کودکان را برای شهادت تربیت کنند. یعنی به سن 13 سالگی رسیدند یک شهید فهمیده باشند.

مبانی دینی و مذهبی باید ركن اصلی در مهد كودك‌ها باشد. مدیران باید بدانند كه اگر ضوابط اسلامی رعایت نشود با مهدكودك‌ها برخورد جدی می‌شود. كودكان در مهد كودك‌ها به دست كسانی داده می‌شود كه با تعالیم اسلامی آشنا بوده و به‌خوبی بتواند كودكان را با این اصول آشنا سازند تا با این آموزش‌ها كودكانی پرورش یابند كه در 13 سالگی هركدام، یك شهید فهمیده باشند.

بنده بدنبال تبدیل خدمات سنتی به خدمات الكترونیكی هستیم. باید سفرهای زائد برای مردم حذف شود و حتی كارمندی كه می‌تواند در خانه نشسته و ماموریت خود را انجام دهد این اقدام برایش فراهم شود. باید ذهنمان را از انجماد 40 سال گذشته خارج كنیم. اجازه ندهیم كارمندان با پول دولتی از اینترنت یا بازی‌های رایانه‌ای استفاده كنند.

سردار میلیاردر "محصولی" با اشاره به سخنان اخیر احمدی نژاد در مورد زلزله در تهران گفت: ما نمی‌توانیم دستگاهی اختراع كنیم تا جلوی زلزله گرفته شود. اما خداوند این دستگاه را اختراع كرده و آن را جلوگیری از گناهان، دعا، استغفار، رسیدگی به محرومان، صدقه دادن و از خود گذشتگی و گذشت است. این فرمول بهترین نسخه برای دفع بلا محسوب می‌شود.

دولت های گذشته توسعه را در نظر داشتند اما دولت نهم و دهم كه نوكری مردم و عدالت گستری را شعار می‌دهد.

No comments:

Post a Comment