Wednesday, May 19, 2010

زندانی سیاسی ظاهر مصطفوی پس از تحمل 18 سال زندان بطرز مشکوکی درگذشت

بنابه گزارشات رسیده به "فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران"زندانی سیاسی ظاهر مصطفوی پس از تحمل 18 سال زندان و ناراحتی حاد جسمی که راه رفتن را برای او سخت می کرد بطرز مشکوکی جان خود را فدای راه آزادی کرد.
زندانی سیاسی ظاهر مصطفوی 44 ساله از فرزندان آزادیخواه کردستان بود. او پس از تحمل 18 سال شکنجه و زندان و تبعید از زندانی به زندان دیگر روز چهارشنبه 22 اردیبهشت ماه بطرز مشکوکی جان خود را فدای راه آزادی مردم کردستان و ایران نمود.
زنده یاد ظاهر مصطفوی 4 سال پیش از زندان ارومیه به بند 6 زندان گوهردشت کرج منتقل شد.او دچار ناراحتی بسیار حاد جسمی بود.طوری که به سختی قادر به راه رفتن بود و از انجام کارهای شخصی اش عاجز بود.اما از درمان جدی وی خوداری کردند.
پزشکان بهداری زندان گوهردشت کرج عدم تحمل حبس او را اعلام کرده بودند. کمسیون پزشکی رای به عدم تحمل حبس وی داده بود و حتی مسئولین زندان با آزادی او موافقت کرده بودند که به ندرت چنین چیزی روی میدهد.
اما بازجویان وزارت اطلاعات از آزادی او خوداری کردند و بارها به او گفته بودند که تو باید زجر کش شوی.
تا اینکه هفته گذشته از زندان به نقطه نامعلومی منتقل شد و به همبندیانش گفته شد که برای معالجه انتقال یافته است و روز چهارشنبه 22 اردیبهشت ماه تنها 3 روز از اعدام جنایتکارانه 5 زندانی سیاسی نگذشته بود که زندانی سیاسی ظاهر مصطفوی پس از تحمل 18 سال زندان و شکنجه و شرایط طاقت فرسا جاودانه شد

نظرات خوانندگان
نوشته شده در تاريخ بيست و نهم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با نوزدهم مه ۲۰۱۰ ، 09:02:00 توسط حجت
بادرود به راد عزیزم. امیدوارم پعد از این کابوس وحشتناک کشور عزیزمان و مردم خوب آن بآزادی برسند و آنگاه همه دست در دست هم و با آزادی و احترام وحس مسئولیت آنرا آباد و مردمش محرومش را از محرومیت نجات دهیم. از محبت همیشگی تو دوست نادیده سپاسگذارم و امیدوارم لیاقت خدمت گذاری در این مبارزه داشته باشم. جاوید ایران و سربلند مبارزان آن.

نوشته شده در تاريخ بيست و نهم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با نوزدهم مه ۲۰۱۰ ، 09:01:56 توسط پويان
هموطنان گرامى/٣١ سال است كه اين نظام ددمنش وضد انسانى با اتكا به سرنيزه وايجاد رعب و وحشت حكومت كرده وهر زمانيكه موجوديت منفور خود را در خطر ميبيند دست به جنايات بيشتري ميزند٠ پس از اعدام ۵ هموطن مبارز /حكم اعدام صادر شده براى ٦ مجاهد خلق هر لحظه ميتواند اجرا گردد٠ ابراز تاسف پس از مرگ اين ازاديخواهان هيچ چيزى را تغيير نخواهد داد٠امروز بايد بهر نحوى با اعتراض و تظاهرات توجه افكار عمومى جهانى را به اين مسئله جلب كرد تا بى اعتنائى وعدم اعتراضات جدى از سوى دول "دمكراتيك"ورسانه هاى غربى پس از اعدامهاى اخير تكرار نشود٠

نوشته شده در تاريخ بيست و نهم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با نوزدهم مه ۲۰۱۰ ، 06:27:46 توسط rad
با درود به ازادمرد حجت گرامي٠ شما بخوبي دردمند ملي را ميشناسيد و بارها به بقيه ازادگان روحيه داده ايد اميدوارم به ازادي برسيدكه حق شماست٠ مبارزات راه هاي اسانتر از حتي لنگه كفش هم وجود دارد٠ فكرنمي كنم كسي را به جرم نرفتن به مشهد و قم و مابقي مريض پرورها به زندان بروند٠ فرهتگ قبر پرستي تا كي؟ به اميد روزيكه همه بفهميم كه ايراني تنهاست و وحدت ايرانيان اين سرزمين را به ازادي ميرساند٠ از سران لاف زن شرق و غرب و از اسمان موهومات بجز وعده و وعيد هيچ چيز نميرسد٠ بايد دست روي زانوي خود بگذاريم٠ زنده باد ازادي٠

نوشته شده در تاريخ بيست و نهم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با نوزدهم مه ۲۰۱۰ ، 05:23:35 توسط حجت
تاتمام ملت آزادیخواه و درجستجوی رفاه عمومی و آزادی و آزادگی بمبارزه بر نخیزند، دلاوران ما بانواع مختلف از دستمان خواهند رفت واین کفتارهای وزارت اطلاعات و قوه غذائیه (عمداً اینطورنوشته شد) آنهارا از ما میگیرند و بر روی جسد آنان رقص جماعت برای اهریمن بزرگ برپا میکنند. مبارزه برای دفاع ازشرف واستقلال و بقای کشور و ملت و جلوگیری از بر باد دادن هستی مان است (جانی ومالی) که درحال نابودی است واین اهریمن خونخوار ومجمتع اوکه نامشان جمهوری اسلامی ضدایران است تا برجای بمانند مارا جائی درخانه مان نیست ویا باید آواره دیار بیگانپان باشیم ودرآنهاحل شویم ویا بایددرخانه بمانیم واز بین برویم وببینیم که چگونه خانه مارا از پای بست ویران میکنند. پس دردیار غریبه ودرخانه اجدادیمان بایددرمقابل این اهریمنان بیاصالت وبی پرواکه ازایمان جزنامی وازانسانیت جز بدن ناپاکی میراث نبرده اندبایستیم وبا هرچیزی دردست داریم حتی لنگه کفشی کهنه برسرآنان بزنیم تانابودشوندوگورشان راگم کنند. کشورهای دیگرخواهان بقای این رژِم وطن فروش ووابسته واقعی اما متظاهربه مخالفت اند وما تنهائیم درتنازع بقاوناچار به پیروزی دراین مبارزه بزرگ.

نوشته شده در تاريخ بيست و نهم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با نوزدهم مه ۲۰۱۰ ، 05:14:26 توسط نگران
یادت تا پایان جهان با ما خواهد بود, نامت نیز. ای جوانانی که اسیر حکومت اسلامی جوانکش شدید, پازلی بسیازید از نامها و عکسهای بازجوها, قاضیها شکنجه گران تا بعدها در دادگاه مردمی, حق کسی ضایع نشود. این سری بدون شک حکمشان تحقیر توسط خانواده های جانباختگان آزادی و اعدام, میباشد.

نوشته شده در تاريخ بيست و نهم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با نوزدهم مه ۲۰۱۰ ، 04:16:47 توسط سهند
این جانی ها زندانیان را به تدریج مسموم می کنند. هر روز یک مقدار ماده ی سمی به غذای فرد مورد نظر می افزایند و پس از مدتی فرد را از پا درمی آرد

No comments:

Post a Comment