Thursday, May 13, 2010

ورود هيئت كنترل بحران وزارت کشور رژیم به سنندج

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی ، در پى شرايط بحرانى کردستان و فراخوان عمومى براى اعتصاب و اعتراض در تمامى مناطق کردنشین، هيئت کنترل بحران وزارت کشور رژيم امروز وارد سنندج شد.

این در حالیست که فعالین در سنندج گزارش داده‌اند که‌ در خیابان کمربندی این شهر میان نیروهای حکومتی و جوانان خشمگین درگیری روی داده است.

درگیری زمانی آغاز شد ‌که‌ نیروهای ضد شورش برای متفرق کردن تظاهرکنندگان بسوی آنها آتش گشودند‌ و دستکم دو نفر را زخمی کردند.
نظرات خوانندگان
نوشته شده در تاريخ بيست و سوم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با سيزدهم مه ۲۰۱۰ ، 08:31:13 توسط abadan
با اینکار خودشون گوره خودشونه کندند مردم گوش به فرمان همساله موسوی نباسید همه با هم متحد شويد این سیاستها قدیمی شده که از خودشون بر الیهیه خودشون قیام کنن تا مردمه منحرف کنن همه با هم باشیم از این که ایرانو دو قسمت میخوان بکنن طرفدارهای سبز یا محمود اینها دارن مارو گل میزان همونجوری که خاتمی گول زد گوله این انگلیسیهای روباه را نخورین با هم بشیم که بتونیم نسل آخوندو آخوند زاده رو از ایران محو کنیم

نوشته شده در تاريخ بيست و سوم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با سيزدهم مه ۲۰۱۰ ، 08:14:11 توسط xxx
اين آن فرصت طلايي است كه انتظارش را داشتيم كه بقيمت جان شيرين اين پنج قرباني اخير بكف آورده ايم كه ميتوانيم از آن براي رهايي وشوريدن بر آخوند هرزه و رژيم از نفس افتاده اش مورد استفاده قراردهيم.با سنگ و چماق بخيابانها بريزيم و هر پاسدار و بسيجي را كه برسرراهمان سبز ميشود زير پا نابود كنيم.

نوشته شده در تاريخ بيست و سوم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با سيزدهم مه ۲۰۱۰ ، 08:10:19 توسط امید
زنده باد مردم کردستان و نیروهای اتقلابی آن هموطنان کردستان این پیشتاز مبارزات رهایی بخش مردم ایران همیشه و در همه حال با رژیم فاشیستی اسلامی نه گفته است.کردستان قهرمان راه مبارزه با رزیم ضد بشری اسلامی را به همه ما نشان داده ، می دهد و خواهد داد. ظرف کمتر از سه روز از دعوت به اعتصاب توسط کو مه له ، با توجه به آنکه کمترین ابزاز اطلاع رسانی در دسترس بود ، مردم آگاه ، فهیم م ودلاور کردستان چکونه پوزه رژیم و جناح های سیاه و سبز آن را به خاک مالیدند. این مردم آگاه و فهیم بار دیگر قدرت اتحاد و یکپارچگی مردم را به همه نشان دادند. به همه نشان دادند فقط یک راه وجود دارد و آن هم تلاش برای سرنگونی رژیم ضد بشری اسلامی می باشد جاودان باد یاد و خاطره شیرین ، فرزاد ، فرهاد ، علی و مهدی و دیگر جان باختگان که با خون خود پیشروی انقلاب نوین مردم ایران را تحکیم نمودند. زنده باد مردم کردستان - پاینده باد کو مه له و دیگر نیروهای انقلابی ایران و کردستان سر نگون باد جمهوری جنایت و کشتار اسلامی ننگ و نفرت بر فریب کاران سبز و به اصطلاح "جنبش" ارتجاعی سبز

نوشته شده در تاريخ بيست و سوم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با سيزدهم مه ۲۰۱۰ ، 07:38:48 توسط اسد ازيزد
ميبايست تمام ايران يكپارچه برعليه اين رژيم جنايتكار اعتصاب وتحصن بكنند

No comments:

Post a Comment