Thursday, May 13, 2010

خبرهای کوتاه از کردستان -

در گيري در خيابان كمربندي 25 سنندج و زخمي شدن دو نفر

بنا به گزارش رسيده به ستاد خبري كمپين ، در پي اعتراضات مردمي در سنندج و اعتصاب عمومي در كل شهرهاي كردستان در شهر سنندج و در خيابان كمر بندي سنندج در پي درگيري مردم با نيروهاي سركوبگر تير اندازي اين نيروها دو نفر از تضاهرات كنندگان زخمي شده اند كه رژيم در پي اين اقدام مردمي با توسل به زور و افزايش نيرو مردم را وادر به عقب نشيني ساخته است .

اکثریت چشمگیری از دانش آموزان و دانشجویان بر سر کلاسهای درس نرفته‌اند

پارت آزادی کوردستان : مهاباد، امروز در اعتراض به‌ اعدام فرزندان مردم کرد، یکپارچه‌ در اعتصاب است.
امروز کسبه‌، بازاریان، کارگران و دست فروشان شهر مهاباد، علیرغم هشدارهای نهادهای مربوطه‌ دولتی، مغازه‌ها و دکانهای خود را باز نکرده‌ و بر سرکار نرفته‌اند همچنین اکثریت چشمگیری از دانش آموزان و دانشجویان بر سر کلاسهای درس نرفته‌اند. در سراسر شهر تنها چند میوه‌ فروشی، نانوایی و قصابی ساعتی دایر بوده‌ و سپس تعطیل شدند.
مردم مهاباد در حالی دست به‌ اعتصاب و اعتراض علیه‌ رژیم زده‌اند که‌ نیروهای نظامی و انتظامی، ضد شورش و اطلاعاتی بطور گسترده‌ای در همه‌ء خیابانها و نقاط حساس شهر مستقر شده‌اند. همچنین واحدهایی از آنها با خودروهای نظامی در خیابانها و کوچه‌های شهر درحال گشت زنی هستند.

درگيري در نوسود

بدنبال ضرب و شتم يک مرد مسن در محله شوشمي در شهرستان نوسود ٬ درگيري گسترده اي بين مردم و مزدوران حکومتي آغاز شد. اين درگيري و اعتراض دو ساعت ادامه داشت.
در نوسود نيز مردم به اعتصاب عمومي پيوسته و خبر حاکي است که چون ترخيص گمرگ مرزي فقط در روزهاي پنجشنبه است کسبه بازار مرزي فقط ده دقيقه اجناس را تحويل گرفته و سپس کرکره ها را در حمايت از اعتصاب عمومي پايين کشيدند. نيروهاي مزدور حکومتي به مردم يورش برده و پس از ضرب و شتم يک پيرمرد درگيري شديدي بين مردم و مزدوران آغاز شد که هم اکنون نيز ادامه دارد. در نوسود صداي تيراندازي بگوش ميرسد و جنگ و گريز با مزدوران ادامه دارد.

نظرات خوانندگان
نوشته شده در تاريخ بيست و سوم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با سيزدهم مه ۲۰۱۰ ، 08:02:57 توسط دالاهو کرد
حالا شد،دمتون گرم،الان دیگه میگم درود بر فرزندان کورش و دیاکو که روزی آتش خشمشان گریبان همه جلادان و اهریمنان ایران زمین را خواهد گرفت.درود بر ایران مظلوم من.

نوشته شده در تاريخ بيست و سوم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با سيزدهم مه ۲۰۱۰ ، 07:39:11 توسط دالاهو کرد
زنده باد کردستان،زنده باد کرد،زنده باد همه احزاب کرد که پیشگام این حرکت ستودنی بودند.مرگ بر جمهوری اسلامی.مرگ بر دشمن فرزندان ماد و دیاکو که شما هم با سانسور کامنت من جز آنها هستید.دست بردارید تا به کی میخواهید نژاد پرست و فاشیست باشید،صدها سال است که همه شماها شریک در آزار،شکنجه و کشتن این مردم با شرف بوده اید.مگر میشود بگویم من فرزند داریوش یا کورشم،بابا شما از ما میخواهید خودمان را انکار کنیم.پس فرق شما با جمهوری اسلامی چیه؟؟؟؟

نوشته شده در تاريخ بيست و سوم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با سيزدهم مه ۲۰۱۰ ، 07:21:14 توسط دالاهو
زنده باد کردستان،زنده باد کرد،زنده باد همه احزاب کرد که پیشگام این حرکت ستودنی بودند.مرگ بر جمهوری اسلامی.

نوشته شده در تاريخ بيست و سوم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با سيزدهم مه ۲۰۱۰ ، 06:26:43 توسط Irani
جاوید باد مردمه غیور کردستان مرگ بر اجنبی پرست مرگ بر دشمنانه جوانان ما مرگ بر اسلام آخوندی مرگ بر سپاه و بسیجیها و همه جیرخوارها رژیم مردمه ایران اعتصاب اعتصاب اعتصاب عمومی این تنها راهه سرنگونی رژیم خونخوار اسلامی است

نوشته شده در تاريخ بيست و سوم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با سيزدهم مه ۲۰۱۰ ، 06:26:00 توسط shomali
زنده باد کردستان. مرگ بر جمهوری اسلامی. ایکاش ما باقی کشور هم به کردستان بپیوندند ، بازار سراسر کشور باید با هم میهنان عزیز کرد همدلی کنند.

No comments:

Post a Comment