Thursday, May 13, 2010

خبرهای کوتاه ار کردستان

تلاش مذبوحانه رژيم براي درهم شكستن اعتصاب مردم قهرمان سنندج:::: خبري كه هم اكنون به دست ما رسيده حاكي است نيروهاي انتظامي و ماموران اداره اماكن رژيم كسبه و مغازه داران سطح شهر سنندج از جمله در خيابان هاي فردوسي و ششم بهمن را زير فشار گذاشته اند تا اماكن كسب خود را بازگشايي نمايند. ماموران رژيم تلاش دارند فضاي را به خشونت كشيده و اعتصاب را با مشکل مواجهه کنند.
friendfeed.com/libertebalatarin

شهر بوکان در اعتصاب سراسری

مردم مبارز بوکان، امروز پنجشنبه‌ 23 اردیبهشت، در اعتراض به‌ اعدام فرزندان ملت کورد، در اعتصاب بسر می‌برند.
بنابه‌ گزارشات دریافتی از فعالین پارت آزادی کوردستان در بوکان، امروز اکثر مغازه‌ها و پاساژها تعطیل و کارگران و کسبه‌ از رفتن سر کار خودداری کرده‌اند. همچنین شماری از دانش آموزان مدارس و دبیرستانهای شهر در کلاسهای خود حاضر نشده‌اند.
نیروهای سپاه‌ پاسداران و نیروی انتظامی در آماده‌باشی کامل بسر می‌برند و واحدهایی از گارد ضد شورش در همه‌ء نقاط حساس و راههای ورودی و خروجی شهر مستقر شده‌اند. سیمای شهر بوکان، وضعیت نظامی به‌خود گرفته‌ است.
بنابر گزارشهای دریافتی، احتمال درگیریهای پراکنده‌ میان جوانان خشمگین و نیروهای دولتی در سنندج وجود دارد.

اوج گيري اعتراضات مردمي و تير اندازي در دهگلان
بنا به گزارشي كه از شهر دهگلان به ستاد خبري كمپين رسيده ، تعداد زيادي از جوانان و مردم شهر دهگلان به خيابانهاي اين شهر ريختنند و در حركتي غرور افرين اعدام جوانان كرد را محكوم نموده اند كه نيروهاي سركوبگر رژيم با تير اندازي و ايجاد فضاي رعب و وحشت با تضاهرات كنندگان درگير شده اند.
کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی

نظرات خوانندگان
نوشته شده در تاريخ بيست و سوم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با سيزدهم مه ۲۰۱۰ ، 05:29:08 توسط kaweh
سبزها کر و کور شوديد فکر کنيد اينها هم ندا بودند

No comments:

Post a Comment