Wednesday, June 16, 2010

احمدی نژاد: برای مذاکره شرایطی داریم؛ شما باید ادب شوید و مثل بچه آدم با ملت ایران مذاکره کنید

گزارش عصر ايران احمدی‌نژاد با اشاره به رفتار غرب در صدور قطعنامه علیه ايران گفت: ما اهل گفت‌وگو هستیم، اما شرایطی داریم که به زودی اعلام خواهیم کرد.

در ادامه مهمترین بخش های وی که به استان چهارمحال و بختیاری سفر کرده است را در جمع مردم شهرکرد بخوانید:

- آنها نیاز دارند با ما در فضای جدید گفت‌وگو کنند و راهی جز این ندارند. به اخم‌ها و قیافه گرفتن‌های آنها نگاه نکنید. خودشان هم می‌دانند که این کارها پشیزی ارزش ندارد. با التماس رای جمع می‌کنند. رییس‌جمهور آمریکا به سایر روسای جمهور زنگ می‌زند و به آنها می‌گوید که شما را به خدا به این قطعنامه رای دهید، ما مشکل داریم و باید علیه ایران حرکتی انجام دهیم. رییس‌جمهور آمریکا برای حفظ آبرو در مقابل صهیونیست‌ها و سایر جنایتکاران باید قطعنامه‌ای علیه ایران صادر کند.

- راهی جز گفت‌وگو و همکاری با ایران وجود ندارد، اما آنها اخلاق استکباری خود را باز هم نشان دادند؛ با این‌که می‌دانند باید مذاکره کنند. آنها خیال می‌کنند باید اول با صدور قطعنامه و فشار آوردن به ایران در گفت‌وگو دست بالا را داشته باشند، اما ملت ایران با این‌که اهل گفت‌وگو و منطق است بارها اعلام کرده که با آنها گفت‌وگو می‌کند، اما آنها باید بدانند که شرایط گفت‌وگو با گذشته عوض شده است. ما قبلا گفته بودیم که گفت‌وگو در سایه احترام و عدالت باشد. اما اگر آنها خیال می‌کنند می‌توانند در مقابل ملت ایران چماق بلند کنند ملت ایران همه این چماق‌ها را در هم خواهد شکست.

- به قول خودتان که البته ما قبول نداریم، همه‌ این کارها یک بازی سیاسی است. شما حرکت خود را انجام دادید، حالا نوبت ماست. تجربه نشان داده است که ملت ما به گونه‌ای عمل می‌کند که همه دشمنان پشیمان شوند.

- آمدند قطعنامه صادر کردند، بلافاصله گفتند بیایید گفت‌وگو کنیم. ما اهل گفت‌وگو هستیم اما شرایطی داریم و این را به زودی اعلام خواهیم کرد. شما بداخلاقی کردید و از اخلاق طاغوتی استفاده کردید، اما ما شرایطی داریم که شما ادب شوید و مثل بچه آدم با ملت ایران مذاکره کنید.

نظرات خوانندگان
نوشته شده در تاريخ بيست و ششم خرداد ۱۳۸۹ برابر با شانزدهم ژوئن ۲۰۱۰ ، 08:03:48 توسط تهمتن
احمدي نژاد بااينكه مرد احمقي ست; اما از بازتاب ونتايج كشنده ي اين قطعنامه اطلاع دارد و ميداند كه اين قطعنامه مقدمه اي بر ديگر اقدامات جوامع جهاني برعليه رژيم بوده كه يك نمونه ي آن;تحريم جداگانه كشورها و خارج ازقطعنامه سازمان ملل بوده كه يكي بعداز ديگري درحال اجراست.. كمي ديگر صبر كنيدتا شاهرگ تنفس نظام را كه همان نفت و واردات بنزين است را مسدود كنند- كه خواهندكرد - و آنوقت است كه شاهد دست و پا زدن وجان دادن اين چرثومه هاي فساد و دروغ وجنايت وخيانت خواهيم بود.. كمي ديگر صبر لازم است.. البته همين گزارش هم حكايت از دست و پا زدن اين جنايتكاران را دارد..

نوشته شده در تاريخ بيست و ششم خرداد ۱۳۸۹ برابر با شانزدهم ژوئن ۲۰۱۰ ، 07:52:04 توسط علی از یه جای دنج تو اروپا
آقای احمدی نژاد، خودتون را به ملت ایران نچسبانید. امریکا چماق را روی سر شما بلند کرده ولی جایزه دموکراسی را با تقدیر تقدیم ملت ایران کرده. ملت ایران امریکا را که نه، شما و رژیم ایرانی ستیزتان را ادب خواهد کرد.

نوشته شده در تاريخ بيست و ششم خرداد ۱۳۸۹ برابر با شانزدهم ژوئن ۲۰۱۰ ، 07:50:00 توسط ايراندوست
اينجا ايران است٠ باين بچه آدم !! بنگريد كه ديگران را به (بچه آدم بودن) دعوت ميكند٠!

نوشته شده در تاريخ بيست و ششم خرداد ۱۳۸۹ برابر با شانزدهم ژوئن ۲۰۱۰ ، 07:35:40 توسط shomali
مموتی جمعش کن ، برو غزه پهنش کن. تمام شد ، ملت ا چرند و پرند های این حکومت آدمخور را دیگر باور ندارد. راستی, خودت را قاطی ملت ایران نکن. ملت تو فلسطینیها هستند، برو آنجا .

No comments:

Post a Comment