Friday, June 18, 2010

جنتي با انتقاد از عدم اجراي قانون عفاف و حجاب:

ایلنا: امام جمعه موقت تهران با انتقاد شديد از عدم اجراي قانون عفاف و حجاب در كشور، با اشاره به سخنان اخير رئيس جمهور در اين زمينه، گفت: اي‌كاش وي مساله حجاب را مطرح نكرده بود كه مايه زحمت شود.
به گزارش خبرنگار ايلنا، احمد جنتي در خطبه اول نماز جمعه تهران با اشاره به مساله عفاف و حجاب و تاكيد بر اهميت اين موضوع، اظهار داشت: بر زنان واجب است كه حجاب اسلامي داشته باشند و هيچ‌كس نگفته است كه آنها مي‌توانند هر لباسي را بپوشند، زيرا مظاهر جامعه اسلامي در كوچه و بازار و اداره بايد به چشم بخورد و اين صحيح نيست در مملكتي كه مدعي پرچمداري اسلام ناب محمدي است و افتخار شهدا است، هر زني به هر قيافه‌اي در بيايد و ما سكوت كنيم.

وي افزود: برخي دائما بر تكيه به كار فرهنگي اشاره مي‌كند و من نمي‌دانم چرا فقط در اين زمينه بايد كار فرهنگي كرد و در زمينه‌هاي ديگر اين كار نبايد صورت گيرد؟! پس با اين حساب قاچاقچي و تروريست را چرا مي‌كشيد؟ كار فرهنگي كنيد! چرا دزد را مجازات مي‌كنيد؟ كار فرهنگي كنيد تا اصلاح شود!

امام جمعه موقت تهران ادامه داد: در حالي كه حتي براي متخلف رانندگي هم مجازات قائل مي‌شوند تا مردم به قانون احترام بگذارند (كه اقدام صحيحي است) چرا سخني از كار فرهنگي گفته نمي‌شود؟ من قبلا هم گفته بودم اگر در خيابان جرات نداريد كه با بدحجابي مقابله كنيد (كه بايد جرات داشته باشيد) حداقل اين كار را از اداره‌ها آغاز كنيد؛ اگر زني بدون حجاب در خيابان آمد بايد به او بگوييم هر كاري را مي‌خواهي بكن و جوانان را فاسد كن تا ما كار فرهنگي انجام دهيم؟!

جنتي تصريح كرد: اين چه حرف‌هايي است كه بعضي‌ها حساب نكرده درباره حجاب مي‌گويند؟ چرا بايد جلوي كار نيروي انتظامي را گرفت؟ اينكه تخلفي به يك مامور نيروي انتظامي نسبت داده مي‌شود و به همين دليل جلوي مبارزه با بدحجابي گرفته شود صحيح نيست، بلكه اگر اتهام تخلف دروغ بوده بايد دهان دروغگو بسته شود و اگر واقعا تخلفي شده بايد گوش مامور متخلف كشيده شود، والا اگر قرار باشد كه به صرف يك تخلف كار موقف شود پس بايد بگوييم اگر يك مامور مالياتي تخلف كرد (كه متاسفانه تخلف در اين زمينه زياد است)بايد ماليات گرفته نشود!

وي گفت: يكبار در هواپيما توصيه كردم كه به يك خدمه به خاطر وضعيت بد حجاب تذكر داده شود؛ گفتند به ما اجازه نمي‌دهند چنين تذكري دهيم. اين بدان معناست كه در كشور نهي از ”نهي از منكر“ انجام مي‌شود. در حالي كه چرا بايد براي فتاواي علما ارزش قائل نباشيم و اجازه دهيم جوانان فاسد شوند؟ زيرا فسادي را كه يك زن بدحجاب در خيابان پخش مي‌كند از سم بدتر است و در نتيجه آن پسري كه بايد آماده جهاد و ايثارگري باشد در محيط شهوتراني مي‌رود.

امام جمعه موقت تهران با يادآوري اينكه اگر كساني كه انقلاب را به پيروزي رساندند و در جنگ هم حضور يافتند به دنبال اين مسائل بودند مملكت نابود شده بود، گفت: نيروي انتظامي را نسبت به مبارزه با بدحجابي تشويق مي‌كنم و كسي هم حق ندارد دست آن را ببندد.

جنتي با توصيه به ائمه جمعه براي بيان احكام الهي تاكيد كرد:دستور اشخاص نبايد دستور خدا را زير پا بگذارد؟ اگر ما معتقد به قانون هم باشيم مگر مصوبه عالي شوراي انقلاب فرهنگي در زمينه عفاف و حجاب قانون نيست؟ امام(ره) هم فرمود مصوبات اين شورا در حكم قانون است.

وي در خطبه دوم نماز جمعه با تقدير از حضور مردم در مراسم 14 خرداد اظهار داشت: كساني براي ايام 14 و 15 خرداد توطئه‌هايي چيده بودند، ولي جايگاه خود را در ميان مردم نمي‌دانستند و در حالي كه چند بار شكست خورده‌اند عبرت نمي‌گيرند، باز هم نقشه مي‌كشند، اما خدا و مردم اين نقشه‌ها را بر آب مي‌كنند.
امام جمعه موقت تهران همچنين با تقدير از امنيت اين مراسم خبر داد: در اين روز نيروهاي امنيتي كشفياتي را در چند شهر اطراف تهران داشتند كه اگر رخ مي‌دادن به مردم آسيب مي‌رسيد.

امام جمعه موقت تهران همچنين با تقدير از برخوردهاي بسيار قاطع احمدي‌نژاد تصريح كرد: وي مردانه مي‌ايستد و از موضع قدرت به آنها (غربي‌ها) ريش‌خند زده و تحقيرشان مي‌كند كه اين رفتارها در گذشته وجود نداشت، اما اي‌كاش وي مساله حجاب را مطرح نكرده بود كه مايه زحمت شود.احمدي‌نژاد كارهاي سنگيني مانند هدفمند كردن يارانه‌ها و... را انجام داده است كه اميدواريم خداوند به وي كمك كند.

نظرات خوانندگان
نوشته شده در تاريخ بيست و هشتم خرداد ۱۳۸۹ برابر با هجدهم ژوئن ۲۰۱۰ ، 14:05:36 توسط nima
آب كه سر بالا بره قورباغه ابوعطا ميخونه آقاي جنتي غرق در مشگلات كشتي نجات آقاست كه مدتي است به گل نشسته و بهترين راه حل نيز زدن به صحراي كربلاست كه وامصيبتا از بهر نجات تنبان آقا حجابها را سفت بچسبيد! اما در مورد احمدي نژاد خيلي جالب است ايشان قبل از تظاهرات احتمالي جنبش سبز هيچ نگفت اما بعد از آن شگفتا كه پز عدم دخالت در امور حكومت نظامي حجابي سر ميدهد و منجي او جناب جنتي بزمش را با جنگ زرگري آرايش ميدهد ! كه ايكاش....توهين به مردم و شعور آنان قطعا در راستاي منافع شما دژخيمان نيست و به نفع جنبش سبز خواهد بود.

نوشته شده در تاريخ بيست و هشتم خرداد ۱۳۸۹ برابر با هجدهم ژوئن ۲۰۱۰ ، 11:56:15 توسط مهدی
واقعا راست گفته هر چی احمدی نژاد میگوید مردم عکسش را میکنند. ولی طرف نمیداند هر چه که او هم میگویند همین نتیجه را دارد. تا بحال هم هر کاری که احمدی نژاد کرده است تنها به ضرر ملت تمام شده است.

نوشته شده در تاريخ بيست و هشتم خرداد ۱۳۸۹ برابر با هجدهم ژوئن ۲۰۱۰ ، 11:41:39 توسط naser
اسلام گفته در منزل غصبي بتمرگي ٠ مردك دزد مفتخور ٠اسلام گفته بخاطر تو نفهم پسر خر گردن وفاسدودزد وبي سوادت سفير بشود ٠ اسلام گفته براي جفنگ گفتن هر ماه كلي ول بريزي توي جيب فراخ تر از ماتحتت ٠اسلام گفته تا موقعكه بدرك واصل نشديد مثل كنه به قدرت بچسبيد ٠روز موعود كه دور نيست خودم از منزل غصبي ونك ميكشمت بيرون و باتوم را برايت مهيا كردم ٠گر چه از زمان طلبگي عادت داري٠

نوشته شده در تاريخ بيست و هشتم خرداد ۱۳۸۹ برابر با هجدهم ژوئن ۲۰۱۰ ، 10:33:26 توسط Farideh sadegh az sweden
تا میتوانید بتازونید ای آخوندک های شپشوی دوزاری فواره چو برخاست سرنگون شود این قانونه طبیعت است وای به حال شما انگل های جامعه به امیده روزی که هر تیر چراغ برق در ایران چوبه اعدام این حیوانها بشود !

نوشته شده در تاريخ بيست و هشتم خرداد ۱۳۸۹ برابر با هجدهم ژوئن ۲۰۱۰ ، 08:12:59 توسط شيراز
بسيار متاسفم كه اين موجود جهنمي فاسد چرا از صحنه روزگار محو نميشود تا ايران بتواند نفسي تازه بكشد. امثال جهنمي باعث فساد بر روي زمين هستند نه تار موي زنان و دختران آزاده و شيرزن ايران زمين.

نوشته شده در تاريخ بيست و هشتم خرداد ۱۳۸۹ برابر با هجدهم ژوئن ۲۰۱۰ ، 07:42:56 توسط Nazokbin
وای اگر از پس امروز بود فردایی ، ای قرآن خوان سر قبر خوب میدونید که خشم و خروش ملت ایران چه سرنوشتی را برای همیشه به تو و امسال تو رذل و کثیف چه ها رغم خواهد زد، نیستی و انحطاط و خط بطلان برای همیشه به اسلام تان مرگ بر آخوند

No comments:

Post a Comment