Friday, June 11, 2010

رييس سازمان انرژي اتمي ایران : چين زماني بيدار مي‌شود كه دير شده!

رييس سازمان انرژي اتمي ايران به خبرنگار ايسنا گفت:« تصويب قطعنامه بدون اجماع عليه ايران نشان دهنده منزوي شدن تلاش‌هاي آمريكا براي جهان‌شمول نشان دادن مسئله‌ هسته‌يي ايران است.»

علي‌اكبر صالحي در گفت‌وگو با خبرنگار انرژي هسته‌يي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، با اشاره به تصويب قطعنامه‌ جديد عليه ايران در شوراي امنيت بدون اجماع، اظهاركرد:« آمريكا از ابتدا مي‌گفت جامعه جهاني عليه ايران است؛ اما امروز نمي‌تواند با وجود راي‌گيري درباره قطعنامه در شوراي امنيت درباره ايران اين حرف را بزند؛ اين درحالي است كه هميشه قطعنامه‌هاي شوراي امنيت با اجماع به تصويب مي‌رسيد.»

صالحي با اشاره به راي مخالف دو كشور بزرگ تركيه و برزيل و راي ممتنع لبنان كه از جايگاه ويژه سياسي در جهان برخوردار است، اظهاركرد:«‌ اين نشان مي‌دهد آمريكا روز به روز نسبت به اين مسئله كه برنامه هسته‌يي ايران را بخواهد جهان‌شمول مطرح كند،‌ منزوي مي‌شود و درمقابل حقانيت ايران براي افكارعمومي دنيا بيشتر روشن خواهد شد.»

معاون رييس‌جمهور همچنين با انتقاد شديد از چين، با توجه به راي مثبتش به قطعنامه جديد در شوراي امنيت عليه ايران، تاكيد كرد:«‌ از چين تعجب مي‌كنيم كه با وجود سابقه‌ تاريخي و فلسفي‌اش و به رغم عظمتش دچار سلطه‌پذيري است و براي رفع مشكلات خودش، رفتاري را نشان مي‌دهد كه قطعا در جهان اسلام و بر اذهان مسلمين اثرگذار است و آرام آرام جايگاه محترم خود در جهان اسلام از دست مي‌دهد و روزي بيدار مي‌شود كه ديگر دير خواهد بود.»

صالحي گفت:‌« زماني چين به آمريكا مي‌گفت "پلنگ كاغذي"،‌ من در حيرتم با اقدامي كه چين در موافقت با قطعنامه عليه ايران در شوراي امنيت انجام داد، چه عنواني مي‌توان براي چين قائل شد؟!»

معاون رييس‌جمهور درخصوص واكنش ايران به قطعنامه جديد شوراي امنيت عليه ايران نيز ‌گفت:« واكنش ما قطعا هوشمندانه و داهيانه خواهد بود، همان‌گونه كه تاكنون بوده است. ما دچار آشفتگي نمي‌شويم و صبوريم و پس از بازگشت رييس‌جمهور به كشور، با تامل به ارزيابي دقيق شرايط و بررسي مسائل مي‌پردازيم.»

نظرات خوانندگان
نوشته شده در تاريخ بيست و يکم خرداد ۱۳۸۹ برابر با يازدهم ژوئن ۲۰۱۰ ، 16:17:51 توسط كشكساب.محارب
خوانندگان ببخشيد.خطابم اين آفتابه دار خامنه اى دزد است.يابووو.چينيها بيدارند.چشمهاشون نازكه تو فكر كردى خوابيدن.حاج حسين اوباما خواب بود كه فكر ميكنم تا كاملا بيدار بشه دير شده.چين در كمك وسايل شكنجه و حسين اوباما با سكوت و تائيد حكومت كثيف ولايت فقيه.شريك شكنجه و كشتار ايرانيانند.

نوشته شده در تاريخ بيست و يکم خرداد ۱۳۸۹ برابر با يازدهم ژوئن ۲۰۱۰ ، 11:33:03 توسط مش قاسم
زبان حال مسؤولین جمهوری اسلامی بعد از خنجر زدن عالی روسیه و چین و آویزان شدن به تخمهای ترکیه و برزیل در این بیت زیبا از مرحوم میرزاده عشقی به زیبایی تصور شده است: " از دستبوس نیل به پابوس میکنم// خاکم به سر ترقی معکوس میکنم !!!"

نوشته شده در تاريخ بيست و يکم خرداد ۱۳۸۹ برابر با يازدهم ژوئن ۲۰۱۰ ، 11:01:45 توسط کلیبر
می ترسم شما به همچنین سرنوشتی دچار شوید کفتار صفتان شب پرست

نوشته شده در تاريخ بيست و يکم خرداد ۱۳۸۹ برابر با يازدهم ژوئن ۲۰۱۰ ، 10:53:44 توسط fred
آقای صالحی ، درک اینگونه افکار برای سرکار و رژیم جنایتکارتان خیلی مشکل است ، چینی ها خود همیشه حقوق ملت خود را زیر پا گذاشته اند ولی با اینهمه متوجه شده اند که رژیم اسلامی ایران دست جنایتکاران بزرگی چون هیتلر و استالین و دیگران را ازپشت بسته ، بهمین خاطر نه فقط چین بلکه دنیا در برابر رژیم منفور اسلامی بلند شده و امیداوریم هر چه زودتر رژیم خون و جنون اسلامی یدست ملت شریف ایران نابود گردد. تاآزادی ایران و ایرانی.

نوشته شده در تاريخ بيست و يکم خرداد ۱۳۸۹ برابر با يازدهم ژوئن ۲۰۱۰ ، 09:30:21 توسط رزمجو از طايفه ( محترم ) كفار
اينك جا دارد كه جمهوري مظلوم اسلامي از حجم سفارشات وارداتي خود از كشور چين كم نمايد كه شايد از نظر اقتصادي قدري تنبيه گردد. براي ما هيچ فرقي نمي كند كه با مهرهاي ساخت چين نماز خوانده و با تسبيح هاي محصول ان ديار ذكر بكنيم, يا با ساخته هاي مملكت ديگر, بطور مثال: اسرائيل! چيني هاي چيني را هم عينهو دلار امريكا كه چند سال قبل, چند تائي از انها جلوي دوربين خبرنگاران خارجي اتش زده شد, را ميشود از بين برد. ميتوان از كهنه هايشان كه ديگر جاي بست تازه ندارند, استفاده كرد. نتيجه اين جهاد انشاالله موجب بيداري ان كشور بگردد.

نوشته شده در تاريخ بيست و يکم خرداد ۱۳۸۹ برابر با يازدهم ژوئن ۲۰۱۰ ، 08:40:25 توسط تیزبین
ای بابا جناب حضرت خا...یت الله!! تا کنون کجا بودی که ما کور و نادان بودیم و نمیدانستیم کشورهای ترکیه و برزیل اینهمه بزرگ هستند. با آن اقتصاد قوی که دارند و با آن بدهکاریهای خارجی که اصلا ندارند!! خاک بر سر بی مختان باد . مجیز گویی از روسها و چشم بادامیها تمام شد و الان نوبت ترکیه و برزیل است. آذریها مثلی دارند که میگوید اگر میخواهی خاک هم بر سرت بریزی حداقل از یک خاکروبه بلند مرتبه بریز.

نوشته شده در تاريخ بيست و يکم خرداد ۱۳۸۹ برابر با يازدهم ژوئن ۲۰۱۰ ، 08:19:14 توسط Babak
چين ظاهرا ; ظاهرا از خواب بيدار شده٠ شماها فعلا تو خواب خرگوشى تشريف داريد!!!

نوشته شده در تاريخ بيست و يکم خرداد ۱۳۸۹ برابر با يازدهم ژوئن ۲۰۱۰ ، 08:10:43 توسط علی از یه جای دنج تو اروپا
جايگاه محترم چین کمونیست در جهان اسلام ! - به حق چیزهای ندیده و نشنیده. دفتر ریاست جمهوری مشنگی نژاد با شامپانزه هایی مثل مشایی خودش را جهان اسلام میدونه و نبایدم تعجب کرد وقتی روسیه شد کشور دوست و برادر جمهوری اسلامی ، لابد چین هم جایگاهی در آن دنیای اسلام سه متر در چهار داشته که خود چین هم ازش بی خبر بوده. دنیای اسلام آقایون با اون مدیریت جهانی ، دلیلش برای تعجبش اینه که یه مشنگی از نوع چینی یه زمانی به امریکا گفته پلنگ کاغذی و جناب مدیرت جهانی هم روی این حرف عمیق و سند تاریخی چینی حساب باز کرده که چین کمونیست برای جمهوری اسلامی تره خورد خواهند کرد. الان هم منتظر هستند تا رئیس بنجول محترم برگردند تا عقلشان را با فرزانگی رهبر روی هم بذارند تا بقول خودش اون تصمیم هوشمندانه را بگیرند! (زرشک!) تنها راه حلی که به نظر جمهوری اسلامی عاقلانه است دشمنی و ترور مردم ایران و نوکری کمونیست هاست.

No comments:

Post a Comment