Saturday, June 19, 2010

حذف انتقادهای جنتی از احمدی نژاد در رسانه‌های حامی دولت

کلمه: برخی سایت های حامی دولت از انتشار سخنان آیت الله جنتی، رئیس شورای نگهبان، در انتقاد از موضع محمود احمدی نژاد در باره حجاب خودداری کردند.

به گزارش خبرآنلاین این رسانه ها در بازتاب سخنان امام جمعه موقت تهران تنها به انتشار موضع مدافعانه وی از رئیس دولت دهم در پرونده هسته ای که تازه هم به نظر نمی رسید پرداختند.

رسانه های مزبور هیچ اشاره ای به سخنان آیت الله جنتی که انجام کار فرهنگی صرف و جلوگیری از اقدام نیروی انتظامی برای مقابله با بدحجابی راناکافی خوانده بود منتشر نکردند. رئیس شورای نگهبان چندی پیش هم در پاسخ نامه رئیس دولت دهم که مصوبات مجلس را غیرقانونی خوانده بود، گفت این که انتقاد به آقای احمدی نژاد و دولتش نمی شود به معنای این نیست که انتقادی نیست، بلکه مصلحت بوده برخی نقدها بیان نشود.

هفته گذشته آقای احمدی نژاد در مصاحبه تلویزیونی اعلام کرد که دولت با برخوردهایی که در خیابان ها می شود مخالف است و تلاش خود را برای کنترل آن می کند. این سخنان واکنش بسیاری از مدافعان او و محافظه کاران را برانگیخت تا جایی که برخی گفتند رئیس دولت نهم کاملا با رویه نیروی انتظامی هماهنگ است و رفتار همیشگی اش در این رابطه با چیزهایی که در تلویزیون و برای مردم می گوید، همخوانی ندارد.

No comments:

Post a Comment