Friday, June 11, 2010

فیلم / فیلم جديدی از لحظه جانباختن ندا



نظرات خوانندگان
نوشته شده در تاريخ بيست و يکم خرداد ۱۳۸۹ برابر با يازدهم ژوئن ۲۰۱۰ ، 16:23:53 توسط erik
چجوری دانلود میشه کرد؟

نوشته شده در تاريخ بيست و يکم خرداد ۱۳۸۹ برابر با يازدهم ژوئن ۲۰۱۰ ، 16:13:23 توسط MajidA
[دیگر بلبلان سرزمین دن برای داویدف و ناگالانف که قلبم گرامیشان میدارد نخواهند خواند، خوشهای نو رسیدهٔ گندم در گوششان زمزمه نخواهند کرد و دیگر آن رود کوچک و بینام که از کنارهای آبکند گرمیاچی روان است در بستر خود طنین نخواهد افکند،آری همه چیز تمام شد و رفت] (زمین نو آباد اثر شلوخوف) فقط اگر راهمان را ادامه بدهیم و زمین نو آبادی بسازیم که در آن هیچ آثاری از تجاوز و شکنجه و اسرات زنان نباشد. سرزمینی که در آن اجازه زندگی‌ به هر کس به هر نحوی را میدهد، جایی‌ که در آن همهٔ ما تحمل دیدن یک دیگر را داشته باشیم در مقابل ظلم سر فرود نیاوریم یا به جنبش‌های مختلف سکوت نپیوندیم تنها در آنزمان است که خون هموطنان دوست داشتنی ما به هدر نرفته است.

نوشته شده در تاريخ بيست و يکم خرداد ۱۳۸۹ برابر با يازدهم ژوئن ۲۰۱۰ ، 13:51:46 توسط احسان
دژخیمان رژیم ! خامنه ای , احمدی نژاد و سرداران ملیاردی سپاه و بسیج و بسیجیهای مزدور. قسم به خون جوانانمان فقط بدانید خون کثیفتان را خواهیم ریخت. شما مشتی انسان نمای فرومایه هستید که ادامه حیات کثیفتان با آدمکشی ممکن شده . نصر من الله و فتح قریب

نوشته شده در تاريخ بيست و يکم خرداد ۱۳۸۹ برابر با يازدهم ژوئن ۲۰۱۰ ، 13:45:02 توسط علی از یه جای دنج تو اروپا
این فیلم خیلی وحشتناکتر از اونهایی هست که قبلا پخش شده. حالا دلیل اینکه چرا تا حالا پخش نشده و دقیقا یک روز مونده به 22 خرداد پخش شده حتما عمدی بوده. از اونجاییکه دولت محمود فیلم ها رو بروز نمیده تا اینکه به موقع و برای دفع خطر و دور کردن توجه مردم از مسئله اصلی باشه. حالا جنبش سبز هم یاد گرفته و فیلمها رو به موقع وقتیکه بیشتر از هر زمانی نیاز به وحدت ایرانی ها هست بروز میده. مخصوصا که امشب تلوزیون شایعه ساز جمهوری اسلامی یه مثلا مستند جدید درست کرده که باز بگه مسئله ندا همش تئاتر و صحنه سازی بوده و حالا با وجود همین چند ثانیه فیلم نقشه اش براب میشه. به نظر من هشیاری جنبش سبز نسبت به سال گذشته خیلی بالا رفته و خیلی پخته تر شده. سرنگونی دیکتاتور روز به روز بیشتر حس میشه و محمود فقط این به زوال رفتن رو سرعت بخشید.

نوشته شده در تاريخ بيست و يکم خرداد ۱۳۸۹ برابر با يازدهم ژوئن ۲۰۱۰ ، 13:29:02 توسط مباشر
حكومت كودتائى و دست تا مرفق در خون جوانان ميهن بداند كه امروز ايران يعنى ندا و ندا يعنى مقاومت تا ازادى مام ميهن از دست دژخيمان شبپرست!

نوشته شده در تاريخ بيست و يکم خرداد ۱۳۸۹ برابر با يازدهم ژوئن ۲۰۱۰ ، 13:12:28 توسط iraniazad
فقط يك ارزو دارم اي خداوند بزرگ اي طبيعت اي افرينده جهان كه بچهاي خا منه اي چلاق واحمقي نزاد رواني بدست مردم انتقام ندا رو بگيرند و ان روز دير نيست اينها از صدام وپسرانش گناه كارتر و كتيف ترند

نوشته شده در تاريخ بيست و يکم خرداد ۱۳۸۹ برابر با يازدهم ژوئن ۲۰۱۰ ، 12:29:37 توسط reza
لعنت خدا بر کسانی‌ که ادعا میکننن این همش نمایش بوده و خون این عزیز را پایمال میکنند.به امید روزی که قاتل این عزیز در دادگاه مردم ایران به جزایش برسد.

نوشته شده در تاريخ بيست و يکم خرداد ۱۳۸۹ برابر با يازدهم ژوئن ۲۰۱۰ ، 12:04:36 توسط roya_kafar va mahareb
متاسفم هاله عزيز; بايد صبر كني تا روزي برسد كه مردم همه براي رهاي از ديكتاتوري قيام كنند اگر شما الان شاهد قتل و كشتار بي دليل اين حكومت هستيد من شاهدي هستم كه كشتار هاي سال ٦٠ و٦٧ را ديده.تا مردم در جهل و ناداني و خرافات بسر مي برند اين حكومت پابرجا مي ماند!

نوشته شده در تاريخ بيست و يکم خرداد ۱۳۸۹ برابر با يازدهم ژوئن ۲۰۱۰ ، 11:36:24 توسط َشهروند
هاله خانومفچرا ما باید همیشه منتظر باشیم کسی به دادمان برسد؟چرا خودمان کاری نکنیم؟ همین انتظار ها ما را تا به امروز اسیر این دزخیمان جلاد کردهفباید به پا خاست باید تقاص خونهای ریخته شده به دست وحشیان اسلامی را گرفت. به امید پیروزی مردم و ننگ و نفرین بر رژیم خونخوار اسلامی

نوشته شده در تاريخ بيست و يکم خرداد ۱۳۸۹ برابر با يازدهم ژوئن ۲۰۱۰ ، 10:33:00 توسط ک. گ. کامران
من کسی بودم که تا پیش از بر پایی جنبش سبز و تا پیش از دیدن کشتار های مردم بیگناه در خیابان های میهنم از واژه های نفرت و انتقام و جنگ زیاد استفاده نمیکردم. اما امروز یقین دارم که تا آنجایی که توان دارم و تا هنگامی که نفس میکشم یک لحظه برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی شکنجه و تجاوز از پا نخواهم نشت. در هر کجا که هستم، به هر کجا که سفر میکنم، به هر اداره ای که سر میزنم تنها با این اندیشه گام برمیدارم که چگونه انتقام خون ندا را بگیرم. من به پا خواسته ام و میدانم که تنها نیستم. من و ما رودخانه ای هستیم که این بار بزرگی و شکوه برای ایران خواهیم آفرید. پس از اینکه این خونخواران مذهبی را برای آخرین بار به زباله دان های تاریخ سپردیم، برای همیشته آزاد خواهیم اندیشید و آزاد خواهیم زیست.

نوشته شده در تاريخ بيست و يکم خرداد ۱۳۸۹ برابر با يازدهم ژوئن ۲۰۱۰ ، 09:49:02 توسط haleh
يكي نيست به داد مون برسه همه ديدن شنيدن هيچكس به داد مان نميرسه حالم خوب نيست

No comments:

Post a Comment