Wednesday, June 16, 2010

محافظان و دوستان مجتبی خامنه‌ای در پس پرده حمله‌ به سیدحسن خمینی و بیت امام، بیت آیت الله منتظری و آیت الله صانعی

دای سبز آزادی: حادثه چهارده خرداد و هتک حرمت یادگار امام در سالروز رحلت امام ادامه پروژه ای است که یاران و خاندان امام را نشانه گرفته است. واکنش‌های به هتک حرمت سیدحسن خمینی آنچنان گسترده و فراگیر بود که آشوب طلبان و آنانکه سیدحسن خمینی را برای خود خطری می‌دانستند و از نقش کلیدی وی در آینده و همچنین همراهی و همدلی او و خاندان امام با جنبش سبز هراسناک بودند در نهایت عصبانیت آنان را به جایی رساند که دست به اشتباهی دیگر زدند و اینبار به هتک حرمت بیوت دو مرجع عالیقدر تقلید دست زدند.

در اولین صحنه‌های منتشر شده از تجمع گروههای فشار در مقابل درب منزل مراجع فیلمی منتشر شد که نشان از آمادگی برای حمله اوباش به بیت آیت الله العظمی صانعی و مرحوم آیت الله العظمی منتظری دارد. در این فیلم شخصی در حال سخنرانی ات که در میان هیاهوی ایجاد شده مدام به یادگار امام حمله و توهین می‌کند به مراجع اولتیماتوم می‌دهد و وی را نانجیب می‌خواند و به حوزه علمیه قم اخطار می‌دهد که جلوی برگزاری کلاس‌های درس وی را بگیرند و حتی تهدید می‌کند که اگر مقامات قضایی و نظامی دخالت نکنند ایشان خود دست به کار می‌شوند!
از حادثه ۱۴ خرداد امسال که اغتشاش‌گران با ایجاد بلوا مانع از سخنرانی سیدحسن خمینی شدند همگان اذعان کردند که حمله به یادگار و بیت امام بدون داشتن پشتوانه‌ای امکان پذیر نمی‌باشد و بر همین اساس نیز اتفاق رخ داده در چهارده‌ام خرداد ماه نمیتوانست بدون برنامه‌ریزی و خود جوش انجام پذیرفته باشد، اتفاقات روزهای اخیر در شهر قم نیز همین جنس هستند و قطعاً بدون پشتوانه و هماهنگی نبوده است، عدم برخورد پلیس با کسانی که نظم عمومی را به هم ریخته و به بیوت مراجع تقلید حمله ور شدند خود نشان دهنده دستان پر قدرتیست که در پشت این جریانات نقش آفرینی میکند.

براساس اطلاعات رسیده از شهر قم فردی که در مقابل بیت آیت الله العظمی صانعی مشغول سخنرانی و تحریک همراهانش برای تعرض به بیت این مرجع بود، یکی از اعضاء تیم حفاظتی مجتبی خامنه ای است و دو روحانی که در خلال صحبت‌ها در کنار وی ایستاده بودند و او را همراهی می‌کردند نیز از دوستان نزدیک و شاگردان مجتبی خامنه‌ای هستند که در کلاس های درس وی در فیضیه نیز حاضر می‌شوند، حضور نزدیکان مجتبی خامنه ای و اهانت‌های سریالی آنان به سید حسن خمینی نمی‌تواند اتفاقی و بدون برنامه ریزی صورت گرفته باشد، می‌توان حدس زد که مجتبی خامنه ای که بی‌شک در نقشه‌ای که سودای رهبری نظام را در سر می‌پروراند در خیال خود سیدحسن خمینی را رقیبی جدی پیش روی خود دیده است، رقیبی که هم در حوزه مقبولیت دارد و هم در میان مردم محبوبیت و نزدیکان وی قصد دارند با اینگونه تحرکات او را از صحنه رقابت حذف کنند
لازم به ذکر است در خبرهای منتشر شده آمده بود که پیش از همه این تحرکات رهبری نیز سفری به شهر قم داشته و بفاصله چند روز پس از آن قم شاهد چنین رویدادهایی بوده است.
جهت مشخص شدن بیشتر موضوع در اینجا متن سخنان محافظ سیدمجتبی خامنه‌ای در مقابل منزل آیت الله العظمی صانعی در خصوص سید حسن خمینی که دقیقاً یک روز پیش از حمله به دفتر آیت الله صانعی اعلام می‌دارد که آنان فردا دست به کار خواهند شد را می‌آوریم:
ما از مسئولین قم میخواهیم تکلیف این خانه ها را مشخص کنند و بیت این نا نجیب و این مرجع آمریکائی را تخته بکنند.
فرزند نا خلف حاج احمد خمینی که خوب ملت حقش رو کف دستش گذاشتند متاسفانه فر فره ای شده بود که آقایون روش فر بخورند برای انتخابات سه سال آینده

حرف ما قمی ها اینه اینها چون طلبه هستند حرفشون با ماست ما با رفتن سر درسشون اینها رو بزرگ کردیم خودمون هم باید کوچیکش کنیم ، نه از اطلاعات و نه از انتظامی انتظار نداریم به شرطی که مسئولین ما هم بدونند ، ما اجازه نمیدیم ایشون از مهر ماه اینجا درس داشته باشند فیضیه جای بچه های سید علی خامنه ایست.

ما اجازه نمیدیم و کار خودمونو میکنیم بچه های اطلاعاتی و امنیتی و نظامی بدونند فردا اتفاقی افتاد چیزی نگندها ، ما از اول مهر ماه این فرزند نا خلف را در فیضیه نخواهیم داشت.

برای سلامتی امام خامنه ای صلوات.....

ما از ایشون میخواهیم آدم بشند و برگردند ، خوب نیست برای هیکلشون خوب نیست برند سمت ضد انقلاب آقای هاشمی هم باید برگردند و گرنه خیلی راحت حذفشون میکنیم ...






نظرات خوانندگان
نوشته شده در تاريخ بيست و ششم خرداد ۱۳۸۹ برابر با شانزدهم ژوئن ۲۰۱۰ ، 15:31:35 توسط fadaee
خدا حفظتان کند ای سربازان گمنام امام زمان. باید ریشه منافقین را از صحنه روزگار محو کنید .

نوشته شده در تاريخ بيست و ششم خرداد ۱۳۸۹ برابر با شانزدهم ژوئن ۲۰۱۰ ، 14:57:29 توسط علی از یه جای دنج تو اروپا
کوروش نیستی که ببینی کشور دست چه علف های هرزی افتاده. سناریوی اون یارو خنده داره میاد وسط میگه (آقا با این حرکت مخالفه!) این بسیجی ها خوب هفته به هفته برنامه دارند از این خانه به اون خانه لشگر کشی و عربده کشی کنند.

نوشته شده در تاريخ بيست و ششم خرداد ۱۳۸۹ برابر با شانزدهم ژوئن ۲۰۱۰ ، 14:39:23 توسط حسین
باز هم مینویسم . خامنه ای الان غلام حلقه به گوش سپاه و جریان کثیف مصباح و حجتیه است و تمام این خرابکاریها از آستین این جماعت خائن به وطن تمامن انگلیسی در میآید. ولی به شما قول میدهم حکومت آینده ایران از آن دانشگاهیان است. کار از کار گذشته و این حکومت آخرین دهنکهای احتضارش را میزند. والسلام****** پ ا : کامنتی از شما دریافت نکرده بودیم.

نوشته شده در تاريخ بيست و ششم خرداد ۱۳۸۹ برابر با شانزدهم ژوئن ۲۰۱۰ ، 14:33:54 توسط مهدی
هر روز که میگذرد ما بیشتر به عمق فاجعه ای که گریبانگیر ما شده بود پی میبریم. اگر این انتخابات نبود ما هیچ وقت به بلایی که بر سرما آمده است پی نمیبردیم بقول خمینی این تقلب هم نعمت بود برای ما. چه جانورهایی در طی این سی سال بوجود آمده اند.

No comments:

Post a Comment