Thursday, July 1, 2010

تکذیب خبر رد مصوبه مجلس در شورای نگهبان

سخنگوي شوراي نگهبان گفت:‌ مصوبه مجلس مبني بر وقف اموال دانشگاه آزاد هنوز در دست بررسي است و نتيجه نهايي در اوايل هفته آينده اعلام خواهد شد.




به گزارش ایلنا، عباسعلي كدخدايي، در خصوص انتشار خبري مبني براينكه شوراي نگهبان با استناد به اصل 57 قانون اساسي مصوبه مجلس مبني بر وقف اموال دانشگاه آزاد اسلامي را مغاير با قانون اساسي دانسته‌است، گفت‌: ابعاد اين مصوبه همچنان در دست بررسي است و تاكنون نظر نهايي در اين خصوص اعلام نشده است.



سخنگوي شوراي نگهبان گفت: نتيجه اين مصوبه در اوايل هفته آينده نهائي و اعلام مي‌شود.



گفتني است ؛سايت‌ الف در خبري اعلام كرده بود كه شوراي نگهبان به اتفاق آرا مصوبه مجلس درباره وقف دانشگاه آزاد را مغاير اصل 57 قانون اساسي دانسته است.
نظرات خوانندگان


نوشته شده در تاريخ دهم تير ۱۳۸۹ برابر با يکم ژوئيه ۲۰۱۰ ، 06:40:45 توسط پيمان

دانشگاه آزاد يکی از پول ساز ترين نهاده عای فرهنگی است و توسط رفسنجانی بنيانگذاری شده حالا احمدی نژاد ميخواهد آنرا از دست رفسنجانی در بياورد. رفسنجانی برای اينگه مانع اين کار شود آنرا وقفی کرده است يعنی يک بنياد خيريه تا بدين ترتيب شامل قوانين و کنترل دولت نباشد. هواداران رفسنجانی طرح او را در مجلس تصويب کردند که منجر به حمله بسيجی های احمدی نژاد به مجلس شد. بهر جهت اين همان مصوبه است که شورای نگهبان در حال بررسی است.



نوشته شده در تاريخ دهم تير ۱۳۸۹ برابر با يکم ژوئيه ۲۰۱۰ ، 05:39:46 توسط shomali

کسی میتواند این خبر را برای من (زبان نفهم ) توضیح دهد که دانشگاه را وقف چه کرده اند و اثرات این کار چیست. قانون گذاری این مجلس هم مانند دین مبین اسلام پر از مبهمات و سفسطه بازیست که ساعتها حرف میزنند و در آخر متوجه میشوید هیچ چیزی نگفته اند.

No comments:

Post a Comment