Monday, July 26, 2010

وزیرعلوم، فرمانده کل سپاه را از اعضای هیئت امنای دانشگاه یزد معرفی کرد

جـــرس: وزیر علوم دولت دهم، اعضای حقیقی هیأت امنای دانشگاه یزد در دوره جدید را منصوب کرد، که در این ترکیب، نام فرمانده کل سپاه پاسداران نیز به چشم می خورد و طبق آخرین گزارش، محمدعلی صدوقی، از عضویت مجدد در هیأت مذكور انصراف داده است.




به گزارش سایت روابط عمومی دانشگاه یزد، اسامی اعضای حقیقی هیأت امنای دانشگاه یزد در دوره جدید بدین شرح است: محمدعلی جعفری (فرماندهی كل سپاه پاسداران)، سید جلال یحیی زاده (نماینده مجلس)، محمدرضا اعتمادیان (مشاور رییس جمهور)، محمدرضا فلاح زاده (استاندار یزد)، محمدرضا تابش (نماینده مجلس) و مهدی کوچک زاده (نماینده مجلس).



به گزارش این پایگاه اینترنتی، محمدعلی صدوقی، امام جمعه یزد که با ابلاغ رییس دولت و وزیر علوم، در این هیأت عضویت داشت، به علت مشغله فراوان و وضعیت جسمانی خود، از عضویت مجدد در هیأت مذكور صرف نظر كرد.



سید علی محمد میبدی، رییس دانشگاه یزد در پاسخ به سؤال خبرنگار روابط عمومی این دانشگاه، درخصوص عدم حضور صدوقی در دوره جدید فعالیت هیات امنای آن دانشگاه گفت "انصراف وی، وظیفه مضاعفی را بر دوش ما نهاد تا به طور مستمر گزارش امور جاری دانشگاه و جلسات هیأت امنا را که در غیابشان تشکیل می گردد، به استحضار ایشان برسانیم، اما با توجه به عضویت بنده در شورای فرهنگ عمومی استان، دانشگاه یزد همچنان از رهنمودهای امام جمعه یزد بهره مند خواهدماند. "

No comments:

Post a Comment