Thursday, July 1, 2010

فرانسه : در نامه های متکی به اعضای شورای امنیت منطق وجود ندارد

العربیه.نت : وزارت امور خارجه فرانسه روز پنجشنبه 1-7-2010 اعلام کرد در نامه های منوچهر متکی در مورد اینکه ایران به برنامه هسته ای خود به رغم تحریم هایی که در شورای امنیت علیه این کشور شده ادامه خواهد داد، منطق وجود ندارد.




متکی در آخرین نامه به پانزده کشور عضو شورای امنیت که خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) روز پنجشنبه آن را منعکس کرد، اعلام داشت، تحریم های جدید شورای امنیت سازمان ملل علیه ایران مانع از آن نمی شود که این کشور برنامه هسته ای صلح آمیز خود را ادامه دهد.



به گزارش خبرگزاری فرانسه، برنار والرو سخنگوی وزارت امور خارجه فرانسه در پاسخ به پرسش هایی در باره نامه های موزیر امور خارجه ایران گفت، پیام های شفاف به ایران داده شده است تا این کشور در نهایت بپذیرد در مورد فعالیت های هسته ای حساس خود وارد گفتگو شود. وی افزود نامه های دریافت شده از طرف متکی منطقی نیستند، آنچه ما از ایران انتظار داریم این است که به نگرانی های جامعه جهانی پاسخ هایی عینی دهد.

نظرات خوانندگان


نوشته شده در تاريخ دهم تير ۱۳۸۹ برابر با يکم ژوئيه ۲۰۱۰ ، 13:27:06 توسط مراغه اي

موسيو والرو ! كدام كار اين رژيم ضدبشرى بر مبناى منطق است كه نامه هاى وزير خارجه اشكولش؟ اما تعجب ما ايرانيها از رفتار مزورانه و دو گانه شما فرانسويها در قبال اين نظام شيطاني است٠از يكطرف امضاكننده هر تحريم و قطعنامه عليه اينها هستيد و از طرف ديگر با كوچكترين زورگويي ج٠ا تن به باج دهى به آنها ميدهيد(نمونه تازه اش آزادى قاتل زنده ياد بختيار)٠شما كه بهتر از هر كشور ديگري به ياغي بودن اين نظام وحشى آگاهى داريد پس چرا نقش محلل را در قضيه اتمى ايران بازي ميكنيد؟اگر همين امروز ج٠ا اعلام كرد كه چندين بمب اتم در اختيار دارد چه خواهيد كرد؟؟؟



نوشته شده در تاريخ دهم تير ۱۳۸۹ برابر با يکم ژوئيه ۲۰۱۰ ، 11:40:38 توسط zede din

ما که ۳۰ ساله به شما‌ها میگیم که اینها منطق سرشون نمی‌شه. اینها فقط جنگ و دعوا و خشونت با زورگوی منتقشون هست. این البته منطق اسلام هم می‌باشد. تاریخه اسلامی رو ببینید، متوجه میشوید. فقط ازتون تقاضا دارم که در این کشور هم ۷۰ میلیون دیگر هم زندگی‌ میکنند که جونشون به لبشون رسیده. لطفا فقط فشار را بر روی حاکمان این مملکت وارد کنید، نه به ملت تحت فشارمون. نابود باد اسلام، درود بر آزادی که داره ازمون فاصله میگیره.



نوشته شده در تاريخ دهم تير ۱۳۸۹ برابر با يکم ژوئيه ۲۰۱۰ ، 10:33:44 توسط كشكساب.محارب

اين عين خباثت و نانجيب بودن.دولت فرانسه كه از حاميان اصلى جانيان حاكم بر ايران است. ميباشد.بااينگونه اظهارات خواننده را فريب ميدهندكه: درگذشته اين جانوران اسلامى منطق داستندو بهمين علت ما بلندگو و امكانات به خمينى دروغگو داديم و اورا با تشريفات بر تهران سواركرديم. تا كاملا اسلامى.شكنجه كند.بكشد.غارت كندو با اتحاديه اروپا معامله نمايد.



نوشته شده در تاريخ دهم تير ۱۳۸۹ برابر با يکم ژوئيه ۲۰۱۰ ، 10:17:38 توسط علی از یه جای دنج تو اروپا

متکی جانی که عددی نیست. وقتی رئیس بنجول ایران میگه ما قصد داریم شما را تنبیه (ادب) کنیم که طرز صحبت با ما را یاد بگیرید، غرب انتظار چه منطقی را از قوم چماقدار میتونه داشته باشه. تنها منطق قوم چماقدار اینه که یا باید چماق بخوری یا با چماق تنبیه بشی. خدایا شکرت ابر قدرت نشدیم!

No comments:

Post a Comment