Sunday, September 5, 2010

حمله مسلحانه به تشکیلات انصار حزب الله درکرمانشاه

بنا به گزارشهای دریافتی، حوالی نیمه شب گذشته ( شنبه ) خیابان مصدق کرمانشاه شاهد درگیری گروهی مسلح علیه لباس شخصی های موسوم به انصار حزب الله بود . این درگیری حدود دو ساعت بطول انجامید . در این درگیری که با شلیک گلوله همراه بود بیش از سه نفر از افراد انصار حزب الله مجروح و روانه بیمارستان شدند . بنابه گزارش ها مرکز درگیری در مکانی بنام حیدریه مقر این گروه بود .


شاهدان عینی افراد مسلحی را دیده که بدون هیچ نقابی بر صورت بسوی اعضای این گروه شلیک کرده و پس از زخمی نمودن اعضای آن از محل حادثه متواری شدند . این شاهدان زخمی شدن بیش از سه نفر از جمله صادق اشک تلخ رهبر این گروه افراطی را تأیید می کنند .

خبرها از فرار اشک تلخ از استان کرمانشاه حکایت دارد . این گزارش از استقرار صدها پلیس گارد ضد شورش در محل حادثه و در سطح شهر خبر می دهد . امروز یکشنبه هر چند خبری از این نیروها نبود اما حیدریه ؛ محل استقرار انصار حزب الله تعطیل بود .

در هفته های اخیر گروه موسوم به انصار حزب الله با حضور کم تعداد خیابانی مانع از برگزاری کنسرت حسام الدین سراج و مراسم ختم اسماعیل ططری در کرمانشاه شدند . آنها همچنین مراکز هنری را تهدید و علیه برخی مسئولان ارشد استان بیانیه صادر کرده اند . اقدامات انصار حزب الله اعتراض کرمانشاهیان را برانگیخته است .

هنوز هیچ فرد یا گروهی مسئولیت حمله مسلحانه به لباس شخصی های انصار حزب الله را بر عهده نگرفته است .

No comments:

Post a Comment