Saturday, November 27, 2010

6آذر.بعد از گلستان،جنگل های عباس آباد و رامسر در آتش

6آذر.بعد از گلستان،جنگل های عباس آباد و رامسر در آتش






خبرگزاری مهر: مدير کل منابع طبيعی و آبخيزداری مازندران نوشهر گفت: بدليل گرمای هوا و وجود برگ‌های خشک، دو هکتار از جنگل‌های رامسر و عباس آباد دچار حريق شد.



سيد ابوطالب وهابی دقايقی پيش در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: جنگل‌های داليخانی واقع در رامسر آتش گرفت و حدود يک هکتار از جنگل‌های منطقه طعمه حريق شد.

وی اظهار داشت: اين آتش سوزی از نوع سطحی بوده و با تلاش نيروهای يگان حفاظت، بسيج و نيروهای مردمی عمليات اطفاء آن ادامه دارد.



وهابی ادامه داد: آتش سوزی ديگری نيز در جنگل‌های عباس آباد به وقوع پيوست که با همکاری نيروی انتظامي، بسيج، شهرداري، هلال احمر و نيروهای مردمي، آتش کاملا مهار شده و نيروهای اداره کل منابع طبيعی وآبخيزداری نوشهر در حال کنترل منطقه هستند.



وی خاطر نشان کرد: به خاطر موقعيت جغرافيايی منطقه و عدم دسترسی مناسب به محل آتش سوزی توسط نيروهای انساني، با هماهنگی ستاد مديريت بحران استان عمليات اطفاء حريق توسط بالگردهای هلال احمر حمايت شده بود.



مديرکل منابع طبيعی و آبخيزداری نوشهر بيان داشت: در اين آتش سوزی دو هکتار از جنگل‌های منطقه آتش گرفت در حالی که پيش از اين نيز در اينمنطقه 50 هکتار از جنگل‌ها دچار حريق شده بود.

No comments:

Post a Comment