Wednesday, November 3, 2010

دیدار با پدر و مادر

"محرم چگینی" از قربانیان اعتراض به کودتای 22 خرداد است. در میان فیلم هائی که از راهپیمائی تاریخی و سه میلیونی 25 خرداد تهران روی شبکه یوتیوب وجود دارد، فیلمی نیز از شکار محرم چگینی در مقابل پایگاه بسیج میدان آزادی وجود دارد. تک تیراندازان حرفه ای بسیج، او را از فراز این پایگاه با شلیک گلوله شکار کردند. مردم بی سلاح و بی پناه از زیر رگبار تیراندازی ها گریختند و پیکردر خون غرقه مرحم چگینی مقابل پایگاه بسیج باقی ماند.




درجا کشته شد و یا نیمه جان به کهریزک منتقل شده و در آنجا به قتل رسید؟ کسی نمی داند، اما یک هفته بعد به خانواده اش خبردادند جسد او در جاده شهریار پیدا شده است.



دو روز پیش زهرا رهنورد همسر میرحسین موسوی در ادامه دیدارهایش با خانواده قربانیان کودتا و زندانیان کودتای 22 خرداد به دیدار پدر در بستر و مادر چادر به سر محرم چگینی رفت. رهنورد دراین دیدار خطاب به این مادر و پدر داغدار گفت: مطمئن باشید همه با هم به آزادی خواهیم رسید و خون شهدا و آرمان های آنان نیز نورافکنی برای این راه است. تحمل این شرایط بسیار دشوار است . بسیاری در این راه به ناحق کشته شدند. خداوند حق این جوانان را خواهد گرفت. این جوانان پاک تنها برای احقاق حقوق خود آن هم به صورت مسالمت آمیز و به دور از خشونت اعتراض کردند و مسلما خون بیگناه آنان هیچگاه پایمال نخواهد شد.

No comments:

Post a Comment