Sunday, November 28, 2010

معاون امور عمرانی استانداری تهران : قانون هدفمند کردن یارانه ها به کاهش آلودگی هوای تهران کمک ميکند!

معاون امور عمرانی استانداری تهران : قانون هدفمند کردن یارانه ها به کاهش آلودگی هوای تهران کمک ميکند!


خبر آنلاين : معاون امور عمرانی استانداری تهران گفت: قانون هدفمند کردن یارانه ها از نظر کمیته کاهش آلودگی هوای تهران یکی از اقدام های بسیار اساسی در کنترل آلودگی در شهر تهران است.

تا اطلاع ثانوی زنگ ورزش مدارس لغو می شود تا دانش اموزان بر اثر آلودگی هوا دچار بیماری نشوند.



کارمندانی که امکان انجام کارشان در خانه وجود دارد با هماهنگی مدیران خود می توانند در خانه بمانند.



محمد رضا محمودی معاون عمرانی استاندار در گفت وگو با خبرآن لاین با بیان این مطلب افزود: در جلسه اضطراری که در کارگروه کاهش آلودگی هوا برگزار شد بحث دور کاری مطرح و اعلام شد کارمندانی که مجبورند هر روز فاصله زیادی را از خانه تا محل کار و برعکس طی کنند با موافقت مدیر خود در خانه کار خود را انجام دهند.



وی با بیان اینکه فردا تعطیل نیست گفت: همچنین قرار شد تا اطلاع ثانوی زنگ ورزش مدارس لغو شود تا دانش اموزان بر اثر آلودگی هوا دچار بیماری نشوند.



محمودی با بیان اینکه همچنان اداره های دولتی یک ساعت زودتر از هیشه تعطیل می شوند اظهار داشت: از شنبه تا اطلاع ثانوی تنها خودروهایی می‌توانند وارد محدوده طرح زوج و فرد شوند که آرم طرح ترافیک داشته باشند، بدین معنا که محدوده طرح ترافیک تا محدوده زوج و فرد گسترش پیدا کرده است.



وی گفت: برای خروج از وضعیت آلودگی هوای تهران یکی از راهکارها تعطیل کردن بود که این مهم به اقتصاد کشور ضربه زیادی وارد می کند بنابراین خود مردم باید به مسئولان کمک کنند تا از الودگی هوا کاسته شود.



وی ادامه داد: همچنین اگر برای گرم نگه داشتن خانه ها و ادارات از وسایل برقی استفاده شود در کاهش آلودگی هوای تهران موثر خواهد بود! (پس شعار صرفه جویی در استفاده از برق و جریمه شدن مشترکان پرمصرف چه ميشود!)

No comments:

Post a Comment