Wednesday, November 3, 2010

احمدی نژاد باز هم تهدیدکرد؛افشا می کنم !

احمدی نژاد باز هم تهدیدکرد؛افشا می کنم !


احمدی‌نژاد با اشاره به قانون هدفمندکردن یارانه‌ها و احتمال سوءاستفاده برخی افراد در این زمینه، گفت:‌ اگر لازم شد، نام کارخانه و افراد متخلف را در تلویزیون اعلام خواهد شد تا جلوی هرگونه سوء‌استفاده گرفته شود.

احمدی نژاد قبلا در اين 6 سال بارها تهدید به افشاگری در مورد مفسدان اقتصادی کرده است.



به گزارش فارس، محمود احمدی‌نژاد در ادامه سخنرانی خود در جمع مردم ‌بجنورد اظهار داشت: بسیاری از شخصیت‌های سیاسی که با ما ملاقات می‌کنند و یا پیغام می‌فرستند، تأکید دارند که اخبار ملت ایران و تحولات جمهوری اسلامی ایران برای آنها مهم بوده و چشم امیدشان به حرکت ملت ایران، پیشرفت و اقتدار آنها است.



احمدی‌نژاد با بیان اینکه هرجا کاری بر مبنای عدالت انجام شود، شیطان ناراحت خواهد شد، تصریح کرد:‌ عدالت، دل‌ها را به هم نزدیک می‌کند و شیطانیان از این مسئله ناراحت هستند.



وی در ادامه سخنان خود اظهار داشت: دشمنان از اجرای این طرح ناراحت بوده و این سؤال را مطرح می‌کنند که ایران چگونه با وجود صدور قطعنامه‌ها و اعمال تحریم‌های مختلف، به دنبال اجرای طرح هدفمند کردن یارانه‌ها است.



احمدی‌نژاد همچنین اضافه کرد: به فضل الهی، ملت ایران همه طرح‌های عدالت‌محور از جمله طرح هدفمندسازی یارانه‌ها تا آخر اجرا خواهد کرد و پشیمانی را در دل شیطان و شیطانیان باقی خواهد گذاشت.

No comments:

Post a Comment