Thursday, December 16, 2010

پس از حملات انتحاری در چابهار؛ یك دفعه كلی تروریست دستگیر شدند!

پس از حملات انتحاری در چابهار؛ یك دفعه كلی تروریست دستگیر شدند!




آینده : آتی نیوز پس از وقوع حوادث تروریستی انتحاری چابهار در روز گذشته كه منجر به نقد برخی حوزه ها شد، امروز مدعی شد: «مقارن ظهر امروز مصادف با عاشورای حسینی یك فرد كه با خود مقداری بمب حمل می كرد دستگیر شد. علی الظاهر این فرد قصد داشت این مواد منفجره را در فرصتی مناسب در جایی جاگذاری كرده و بعد از مدتی منفجر گردد. این فرد در حوالی خیابان سلسبیل تهران مورد شناسایی قرار گرفت و بلافاصله توسط مامورین دستگیر و تحویل مقامات امنیتی گردید.»



جالب تر آنكه به یك باره در همین روز یك تیم تروریستی دیگر هم دستگیر شده كه این سایت درباره اش نوشته است: «باند تروریستی كه با هدف انجام اعمال تروریستی و خرابكارانه وارد كشور شده بودند شامل هفت نفر بود كه این گروه را افرادی از كشورهای مختلف تشكیل می دهند. گفته می‌شود این گروه تروریستی شامل 2 ترك، 1مصری، 1 عربستانی، 2 كرد و 1 تبعه افغانی هستند.»



البته این دو ادعا هنوز از سوی منابع رسمی تایید نشده اما اینكه پس از واقعه دیروز یك باره دو تیم تروریستی كشف شده باشد، قدری عجیب نیست؟!



این در حالی است كه نسیم آنلاین نیز مدعی شد، برخی پایگاه‌های خبری با انتشار شایعاتی از دستگیری یك عامل بمب‌گذار در حوالی خیابان سلسبیل تهران خبر داده بودند كه یك منبع آگاه تكذیبش كرده است.

No comments:

Post a Comment