Thursday, December 2, 2010

فرمانده ناجا : پلیس سایبری ایجاد می شود/ کاهش جمعیت تهدید دیگر بشر در دهه های آینده است

فرمانده ناجا : پلیس سایبری ایجاد می شود/ کاهش جمعیت تهدید دیگر بشر در دهه های آینده است


فرمانده نیروی انتظامی گفت: تشکیل پلیس سایبری در دستور کار نیروی انتظامی قرار گرفته است و به زودی شاهد استقرار پلیس سایبری در کنار سایر یگان های انتظامی خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار اسماعیل احمدی مقدم درهمایش علمی - کاربردی تبلیغ که در سالن همایش های دفتر تبلیغات اسلامی قم برگزار شد، افزود: توسعه رسانه های جدید، سرعت ارتباطات و تولید اخبار، چند سویه شدن جریان اطلاعات و اخبار جریانی را ایجاد کرده که در شرایط متفاوتی نسبت به گذشته به سر می بریم .



احمدی مقدم کاهش جمعیت را تهدید بشر در دهه های آینده عنوان کرد و گفت: ‌امروز کشورهای پیشرفته مانند روسیه با کاهش شدید جمعیت مواجه هستند که خود به دلیل وجود نداشتن نیروهای مولد است . وی با اشاره به کاهش ازدواج، زاد و ولد افزود: علاوه بر این دین در اروپا در متن زندگی نیست، بلکه آن را تنها عامل آرامش پس از پشت سر گذاشتن مشغله های فراوان می دانند .



وی تصریح کرد: جهانی سازی فرهنگی در دستور کار غرب قرارگرفته است به طوری که امروز 70 کانال فارسی زبان ماهواره ای با بمباران فرهنگی همه باورهای دینی ما را هدف قرار داده اند که در این شرایط بدون خود باوری فرهنگی و اجتماعی مقصد ما به ناکجا آباد ختم خواهد شد.



احمدی مقدم در ادامه سخنان خود بر رعایت عفاف و حجاب تاکید کرد و گفت: کار فرهنگی باید توام با کار انتظامی باشد، لیکن از کار انتظامی نباید گذشت و ما مصمم به اجرای ارزش های ناب اسلامی در غالب طرح های مختلف در جامعه هستیم .

No comments:

Post a Comment