Saturday, December 11, 2010

باز اين "دشمن" (!) سر و کله اش پيدا شد!

باز اين "دشمن" (!) سر و کله اش پيدا شد!


رييس مساجد : دشمن ايجاد انحراف در عزاداري محرم را هدف قرار داده است

ایرنا - رييس مركز رسيدگي به امور مساجد كشور با بيان اينكه پيروزي انقلاب اسلامي به بركت بهره گيري از نهضت حسيني ميسر شد، گفت: اكنون دشمنان از طريق جنگ نرم با تخصيص بودجه هاي كلان بخشي از فعاليت خود را به ورود انحرافات در عزاداري امام حسين معطوف كرده اند.



حجت الاسلام و المسلمين 'حسين ابراهيمي' روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار معارف ايرنا اظهار داشت: آنان در صددند در پوشش جنگ نرم بين عزاداران حسيني، علما و مراجع فاصله انداخته و وهابيون را به عنوان دشمنان واقعي دين عليه شيعه تحريك كنند.



وي ادامه داد: دشمنان انحرافات را براي نابودي شيعه واسطه قرار داده اند به گونه اي كه برخي از اين انحرافات موجب شده تا به مذهب ما و ائمه اطهار عليهم السلام اهانت و توهين شود.



ابراهيمي يادآورشد: در اين شرايط روشنگران و علماي جامعه وظيفه دارند همانگونه كه فتنه سال 88 را با بصيرت خنثي كردند جلوي انحرافات در عزاداري امام حسين را كه از طريق جنگ نرم وارد عمل شده، بگيرند.



نايب رييس كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي ادامه داد: علما، وعاظ، ائمه جماعات و تمامي مسلمانان كه آگاهي هاي لازم درباره نهضت عاشورا و قيام امام حسين دارند بايد جلوي انحرافات، خرافات و بدعت در عزاداري ها را بگيرند.

No comments:

Post a Comment