Thursday, December 16, 2010

معاون استاندار سیستان و بلوچستان: تروریست‌ها در چابهار، با تدابیر امنیتی در اصل هدف خود ناکام ماندند!

معاون استاندار سیستان و بلوچستان: تروریست‌ها در چابهار، با تدابیر امنیتی در اصل هدف خود ناکام ماندند!


مهر : معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان با اعلام جزئیات حادثه تروریستی چابهار گفت: تروریست‌ها قصد داشتند خودشان را به داخل مسجد امام حسین برسانند تا در اجتماع گسترده و به هم فشرده مردم عزاداران بیشتری را شهید کنند اما با تدابیر امنیتی در اصل هدف خود ناکام ماندند.



جلال سیاح چهارشنبه شب اظهار داشت: این اقدام کور دشمن مقارن ساعت 10 و 30 دقیقه صبح چهارشنبه رخ داد که متاسفانه در همان لحظات اول 33 نفر شهید شدند.



وی گفت: 55 نفر زخمی در لحظات اولیه به مراکز درمانی منتقل شدند.



وی افزود: حال برخی از مجروحان این حادثه تروریستی وخیم است.



معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: تروریست‌ها چند نفر بودند و یک‌نفر از آنها جلیقه انفجاری مخفی شده زیر لباس خود را در مسیر هیأت عزاداری منفجر کرد.



سیاح افزود: بعد از انفجار اول، تروریست دوم قصد نزدیک شدن به محل ازدحام جمعیت را داشت اما توسط ماموران شناسایی و قبل از هر اقدامی به هلاکت رسید.



عضو شورای تامین استان سیستان و بلوچستان بیان داشت: تعدادی از مردم اهل سنت چابهار، 3 زن و یک نوزاد نیز در بین شهدا هستند.



وی با بیان اینکه یک گروه پزشکی متخصص برای درمان مجروحان به محل اعزام شد گفت: همچنین یک فروند هواپیما به چابهار پرواز کرد تا مجروحانی که نیاز به تجهیزات و مراقبت بیشتری دارند را به زاهدان منتقل کند.

No comments:

Post a Comment