Saturday, December 18, 2010

چاپ آگهی فروش باغ تاریخی مینوی شیراز در روزنامه!

چاپ آگهی فروش باغ تاریخی مینوی شیراز در روزنامه!


*دلیل صداي مهیب انفجار در اصفهان



چاپ آگهی فروش باغ تاریخی مینوی شیراز در روزنامه!



یک شرکت خصوصی در یکی از روزنامه های سراسری امروز ( شنبه 27 آذر) آگهی فروش باغ مینوی شیراز را درحالی منتشر کرده که این باغ به عنوان یکی از منحصر به فردترین باغهای شیراز هفت سال پیش در فهرست آثار ملی به ثبت رسیده است.

به گزارش خبرنگار مهر، در آگهی شرکت خصوصی خدمات بازرگانی آینده نگر مهر این چنین آمده که این باغ به مبلغ 42 میلیارد تومان به صورت پرداخت شرایطی و با ارائه تسهیلات حداکثر به میزان 80 درصد و با اقساط 120 ماهه یکجا به فروش می رسد.

فروشندگان این باغ در پاسخ به پرسش خبرنگار مهر که به عنوان خریدار خواستار اطلاعاتی در مورد این باغ شده بود عنوان کردند که باغ مینو را امسال از مالک خصوصی آن خریداری کرده اند و در فهرست آثار تاریخی نیز قرار ندارد و مالکیت 6 دانگ آن در اختیار خریدار قرار می گیرد. این در حالی است که بر اساس مدارک سازمان میراث فرهنگی، باغ مینوی شیراز واقع در خیابان لطفعلی خان زند، به دلیل داشتن ارزش ملی در ساختمان و درختان تنومند با شماره 9782 در تاریخ 11 شهریور سال 82 در فهرست آثار ملی ثبت شده است.



دلیل صداي مهیب انفجار در اصفهان



استاندار اصفهان گفت: خبري مبني بر اين‌كه انفجاري در استان اصفهان رخ داده است مربوط به انجام رزمايش در منطقه‌اي از اصفهان بوده است بنابراين مشكل خاصي وجود ندارد.

عليرضا ذاكراصفهاني در گفت‌وگو با ايسنا، خاطرنشان كرد: صداي انفجاري كه در اصفهان شنيده شده است مربوط به رزمايشي مي‌شود كه از طرف پايگاه هشتم شكاري اصفهان در شمال شرق اصفهان كنار فرودگاه انجام شده، ولي در اين رابطه به ما اطلاعي نداده بودند كه بايد اطلاع‌رساني مي‌شد.

وي درباره برخي گمانه‌زني‌ها مبني بر اين‌كه برخي تاسيسات هسته‌يي در استان اصفهان در اين انفجار آسيب ديده است نيز، گفت: به هيچ‌وجه چنين مساله‌اي وجود نداشته و صداي اين انفجار تنها مربوط به انجام همان رزمايش است و هيچ مشكل خاصي در حال حاضر وجود ندارد.

No comments:

Post a Comment