Monday, December 13, 2010

بادامچیان : مجلس و دستگاه قضایی اسلامی شوند

بادامچیان : مجلس و دستگاه قضایی اسلامی شوند


*کیهان موسوی را تهدید کرد

بادامچیان : مجلس و دستگاه قضایی اسلامی شوند



قائم مقام حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه همه دستگاهها نیازمند تحول جدی بر پایه الگوی اسلامی - ایرانی هستند، گفت: مجلس و قوه قضائیه در برخی از فعالیت ها هنوز بر پایه الگوی کامل اسلامی نیستند و برخی از اقدامات آنان برگرفته از غرب است.

اسدالله بادامچیان، قائم مقام حزب موتلفه اسلامی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر تدوین الگوی اسلامی - ایرانی پیشرفت، اظهارداشت: غربی بودن تشریفات در دستگاه قضا از دلایل بروز مشکلات برای مردم و طولانی شدن زمان رسیدگی به پرونده ها است.

وی ادامه داد: دانشگاهها و برخی رشته های دانشگاهی در کشور از جمله علوم سیاسی بر پایه آموزه های غربی است و این باید باید دچار تحول شود.



کیهان موسوی را تهدید کرد



روزنامه کیهان : سران فتنه شک نکنند به تک تک اهانت‌هایی که کرده‌اند، به قطره قطره خونی که از ملت ریخته‌اند، تودهنی سخت و حیدری خواهند خورد. دستگاه قضای نظام مقدس ما که در راس آن دانشمندی جوان تکیه زده، به خوبی بر همه امور اشراف دارد.

جناب موسوی بداند؛ در 2 بیانیه اخیری که نوشت، هم به امام بزرگوار ما و هم به رهبر ما حرف‌هایی زدند که ما ناچاریم این را بگوییم؛ اگر دستگاه قضایی به وظیفه خود به درستی عمل نکند، پاسخ ما به سران فتنه پشیمان کننده خواهد بود. این بار قیامی چون 9 دی فقط به حضور و شعار ختم نخواهد شد.

No comments:

Post a Comment