Thursday, December 16, 2010

بازداشت سوگواران در جریان برگزاری مراسم عاشورا در نجف آباد

بازداشت سوگواران در جریان برگزاری مراسم عاشورا در نجف آباد


جـرس: به مناسبت عاشورا و ایام سالگشت درگذشت مرحوم آیت الله العظمی منتظری، روز پنجشنبه (عاشورا) ٢۵ آذرماه، با وجود فشار نیروهای امنیتی و حاکمیت جو پلیسی در شهرستان نجف آباد، جمعی از جوانان آن شهر، با تجمع در محل تولد آن مرجع مردمی، شعارهایی در حمایت از جنبش سبز و نفی دیکتاتوری سر دادند.


به گزارش منابع خبری جرس، جوانان، دانشجویان و مردم سبز نجف آباد، امروز با سر دادن شعارهای، عزا عزاست امروز، روز عزاست امروز، منتظری نستوه، با شهداست امروز - منتظری زنده است، مرجع پاینده است- دیکتاتور بداند، ما همگی منتظری گشته ایم- مرگ بر دیکتاتور- منتظری منتظری راهت ادامه دارد- هیهات من الذله و الله اکبر ما ملت سبزیم و علمدار حسینیم، چون منتظری راهرو راه حسینیم - به عزاداری و اعلام ایستادگی در راه جنبش سبز و ادامه راه آیت الله منتظری پرداختند.

بر اساس این گزارش، در پایان این مراسمِ سوگواری و تجمع، نیروهای امنیتی و اطلاعاتی که مرتبا به گرفتن فیلم و عکس و شناسایی مردم معترض مشغول بودند، با کمک نیروی انتظامی سعی در متفرق کردن جمعیت داشتند که پس از درگیری و بازداشت چندین نفر دوباره فضای ارعاب و پلیسی تشدید شد.


این منبع خبری افزود "اعلامیه هایی در شرح خصایل آیت الله منتظری - پدر معنوی جبش سبز- و نظریات وی پیرامون ولایت فقیه و انتخابات سال گذشته و همچنین عکس هایی از آن فقیه عالیقدر بین جمعیت پخش گردید."

No comments:

Post a Comment