Thursday, December 2, 2010

عبدالله شهبازی از زندان آزاد شد

عبدالله شهبازی از زندان آزاد شد


سایت رجانیوز:هنگام دستگیری وی،چندقبضه سلاح کمری و جنگی کشف شد!

خبر آنلاین - در وبسایت عبدالله شهبازی ، خبر زیر منتشر شد:

طبق رأی کمیسیون پزشکی قانونی استان فارس و دستور مقام قضایی، عبدالله شهبازی، به علت وضع وخیم جسمانی و تشدید بیماری قلبی، از بازداشتگاه اطلاعات نیروی انتظامی موقتاً به خانه منتقل شد.



در رابطه با ادعاهای سایت [...]به اطلاع می‌رساند که مأموران به‌طور غیرقانونی به تفتیش خانه دست زدند (آنان فاقد مجوز قضایی برای جستجوی خانه بودند) و سه قبضه تفنگ قدیمی موروثی (متعلق به دهه 1340) دارای جواز را با خود بردند که جوازها به مقام قضایی ارائه شده و با دستور مقام قضایی در هفته آینده به شهبازی مسترد خواهد شد.



سایت رجانیوز:هنگام دستگیری وی،چندقبضه سلاح کمری و جنگی کشف شد



سایت رجانیوز (طرفدار احمدی نژاد) در باره عبدالله شهبازی نوشت:



پس از مراجعه مأموران به منزل شهبازی، همسر وی می‌گوید که او در شیراز نیست! اما مأموران با بیان اینکه حکم ورود به منزل را در اختیار دارند و ارائه‌ی آن، وارد منزل می‌شوند.



نکته قابل توجه اینکه، مأموران پس از ورود به منزل در کنار راهروی ورودی، چند قبضه سلاح کمری و نظامی از جمله سیمینف (قناسه)، کلاشینکف، پنج پران و کلت به همراه 892 قطعه فشنگ نظامی کلاشینکف و 54 قطعه فشنگ کلت کمری کشف می‌کنند.



در حالی که مأموران پس از کشف این مهمات حساس‌تر می شوند و داخل منزل را به صورت دقیق تر بازرسی می کنند، شهبازی را در حالی که پشت لب تاپ خود مشغول نگارش آخرین مطالب در سایت شخصی‌اش بود، می‌یابند.

No comments:

Post a Comment