Friday, January 21, 2011

علم‌الهدي : مردم تونس از نسخه انقلاب اسلامي ايران استفاده کردند!

علم‌الهدي : مردم تونس از نسخه انقلاب اسلامي ايران استفاده کردند!


به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، منطقه خراسان، حجت‌الاسلام‌والمسلمين "سيد احمد علم‌الهدي"، در خطبه‌هاي امروز نماز جمعه مشهد گفت : امروز استكبار جهاني در حركت مفتضحانه‌اي كه در اشغال عراق و افغانستان است، فكر نمي‌كرد روزي برسد كه نفوذ ايران در اين دو كشور به جايي برسد كه طرفداران ايران، حكومت اين كشورها را به دست بگيرند.



علم‌الهدي در ادامه گفت : بصيرت مردم مسلمان در تونس و لبنان باعث شد نقشه‌هاي شوم استكبار جهاني و جوامع غربي راه به جايي نبرد و فتنه و تزويرها در اين كشورها اثرگذار نباشد اما در سودان متاسفانه به دليل نبود بصيرت مردم "جنوب سودان" استكبار با ابزار فتنه و تزوير به اهداف خود رسيد و سرانجام مردم سودان راي به جداسازي "سودان جنوبي" از "سودان مركزي" دادند. سودان جنوبي منطقه‌اي نفت‌خيز و حاصلخيز است، مردم جنوب سودان اكثريت مسيحي هستند و فاقد بصيرت اسلامي. در نتيجه 98 درصد به جداسازي رأي داده‌اند البته آنها در آينده‌اي نزديك متوجه مي‌شوند كه چه كساني را بر خود مسلط كرده‌اند و آن زماني است كه استكبار جهاني و جوامع غربي تمام منابع‌شان را چپاول كرده‌اند.



به گزارش ايسنا، اين عضو مجلس خبرگان رهبري، بصيرت مردم را كه بصيرتي اسلامي و از اسلامگرايي سرچشمه گرفته است، راه نجات در فتنه‌ها براي مردم لبنان دانست و گفت: مردم لبنان با تكيه به اين بصيرت باعث شدند تا قبل از اجراي توطئه و فتنه‌هاي غرب، جلوي آن را بگيرند.



وي سقوط ديكتاتوري تونس را نتيجه بصيرت و اسلام‌خواهي و نيز استفاده مردم تونس از نسخه انقلاب اسلامي ايران دانست و ادامه داد: مردم تونس با بهره‌گيري از الگو و تجربيات انقلاب اسلامي امروز خواهان سرنگوني رژيم و حكومت ديكتاتوري سابق هستند و به هيچ فتنه و توطئه‌اي تن درنمي‌دهند.

No comments:

Post a Comment