Wednesday, January 12, 2011

هاشمي رفسنجاني: ديدگاه اينجانب با رهبري در كليات تفاوتي ندارد

هاشمي رفسنجاني: ديدگاه اينجانب با رهبري در كليات تفاوتي ندارد


ایسنا: رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام، در ديدار جمعي از روحانيون و اسايد دانشگاه، سرمايه‌ي عظيم انقلاب اسلامي را نيازمند حفظ و حراست به ويژه در شرايط حساس كنوني عنوان كرد.



به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، آيت‌الله هاشمي رفسنجاني قانون اساسي را معيار مناسبي براي حركت همه‌ي گروه‌هاي سياسي و اجتماعي عنوان كرد و افزود: كشور ايران با سرمايه‌ عظيم معنوي دين اسلام، مكتب اهل بيت و همچنين سرمايه‌هاي مادي به ويژه نيروي انساني و منابع غني معدني و جغرافيايي، استعداد لازم براي پيشرفت و توسعه را به همراه دارد.



وي مهمترين خطر را در مسير مردم ايران به سوي پيشرفت، تفرقه عنوان كرد و گفت: تضعيف اتحاد نيروهاي انقلاب سياست هميشگي مخالفان خارجي و داخلي جمهوري اسلامي بوده و اكنون شواهد آن كاملا قابل مشاهده است.



رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام تاكيد كرد: اصل ولايت فقيه در جمهوري اسلامي ايران عاملي وحدت بخش است و حمله به اين جايگاه و همچنين دفاعياتي كه مبناي آن دين اسلام و عقل و منطق نيست هر دو با يك هدف صورت مي‌پذيرد.



وي تاكيد كرد: ديدگاه اينجانب با رهبري در كليات تفاوتي با يكديگر ندارد و طبيعي است كه در اجرا ميان افراد اختلاف ديدگاه وجود دارد و در همين زمينه نيز خود را ملزم به تبعيت از دستورات ايشان مي‌دانم.



رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام نقش مردم در اداره جامعه را بر اساس دين اسلام، مكتب اهل بيت و همچنين آموزه‌هاي امام خميني غير قابل انكار عنوان كرد و افزود: اينكه در شرايط حساس كنوني راي مرد زينتي عنوان شود، سوال برانگيز است كه بيان چنين سخناني با چه هدفي صورت مي‌گيرد.



هاشمي رفسنجاني افزود: بسياري از تغذيه كنندگان جريانات منحرف امروزي در دوران مبارزه حاضر به هزينه نبودند،ولي اكنون فرصت را براي تحقق اهدافشان مناسب تشخيص داده‌اند.

No comments:

Post a Comment