Sunday, January 9, 2011

برکناری برادر محمد نوری‌زاد از ریاست دانشگاه کرمانشاه

برکناری برادر محمد نوری‌زاد از ریاست دانشگاه کرمانشاه


کلمه : طی ابلاغی توسط دکتر دستجردی وزیر بهداشت، دکتر محمد رضا نیکبخت، سرپرست فعلی دانشگاه علوم پزشکی کاشان، به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و جایگزین آقای دکتر صمد نوری زاد معرفی شد.



به گزارش جمعیت مبارزه با تبعیض تحصیلی، رسانه‌های نزدیک به دولت خبر برکناری دکتر صمد نوری زاد را مرتبط با جریانات اخیر دانسته و آن را این گونه مطرح کردند: برادر یکی از عناصر فتنه که طی چند سال اخیر ریاست یکی از دانشگاههای علوم پزشکی کشور را بر عهده داشت هفته گذشته از سوی مرضیه وحید دستجردی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برکنار شد.



پیش از این صمد نوری‌زاد ریاست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه را برعهده داشت. نوری زاد یکی از مدیران مجموعه وزارت بهداشت است که در سال ۸۴ توسط لنکرانی به عنوان ریاست دانشگاه علوم پزشکی کاشان و در سال ۸۷ هم با ابلاغ لنکرانی به ریاست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه انتخاب شد.



وی با دو دوره فعالیت سی ماهه در هر کدام از این دانشگاه ها اقدامی موثر انجام داد که ارتقا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به تیپ یک، از آن جمله بوده است.



مراسم تودیع وی صبح روز چهارشنبه ۱۵ دی ماه با حضور معاون آموزشی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی و مسئولان استان و دانشگاه در مرکز آموزشی درمانی امام رضا برگزار شد.



به گزارش منابع آگاه، نوری زاد به دلایل شخصی از پذیرش پیشنهادات شغلی دیگری که از سوی وزارت بهداشت به وی شده است امتناع کرده است.

No comments:

Post a Comment