Sunday, January 9, 2011

غرق ‌شدن معشوقه علت‌ خودکشی علیرضا ‌پهلوی + تصویر

پارساپرس: منابع نزدیک به خاندان پهلوی روز چهارشنبه ۵-۱-۲۰۱۰ به العربیه گفتند که عامل خودکشی علیرضا پهلوی پسر دوم آخرین شاه ایران ، غرق شدن معشوقه وی در سال گذشته بوده است.




به گزارش مشرق، علیرضا، پسر دوم محمد رضا پهلوی، روز سه شنبه در منزل شخصی خود در بوستون مرکز ایالت ماساچوست آمریکا خودکشی کرد.



منابع نزدیک به خاندان پهلوی که خواستند نامشان فاش نشود در این باره به العربیه اعلام کردند که پس از حادثه غرق شدن معشوقه علیرضا پهلوی ، وی کمتر در ملأ عام ظاهر شد و بیشتر گوشه گیر و بیمار بوده است.



این منابع معشوقه علیرضا پهلوی را لیلا آزموده اعلام کردند و افزودند که وی سال گذشته به همراه علیرضا در یک سفر تفریحی دریایی غرق شد. بنابر گزارش نزدیکان به خاندان پهلوی در این حادثه علیرضا بسیار تلاش کرد تا لیلا معشوقه خود را نجات دهد اما تلاش وی نتیجه ای را در بر نداشته است.



سایت خاندان پهلوی روز چهارشنبه با درج خبری خودکشی علیرضا نوشت که علیرضا هرگز خاطره مرگ پدر و خواهرش را فراموش نکرده است.



گفتنی است که لیلا کوچکترین فرزند محمد رضا پهلوی نیز در سال ۲۰۰۱ میلادی در هتلی در لندن ، با خوردن ۲۷۰ قرص خواب آور در لندن خودکشی کرد.



وی پس از مرگ خواهر سی و یک ساله اش لیلا در سال دو هزار و یک میلادی که جسد بی جانش در اتاق هتلی در لندن پیدا شد دچار بیماری افسردگی شده بود.



نازی افتخاری که در دفتر رضا پهلوی در واشنگتن کار می کند و دوست نزدیک خانوادگی آنهاست گفت افسردگی علیرضا پهلوی با گذشت زمان پس از ترک ایران زندگی در خارج از کشور مرگ پدر و سپس خواهرش که احساس نزدیکی زیادی با وی داشت بیشتر شد.



در گزارش آسوشیتدپرس آمده است، پلیس بوستون اعلام کرد آنها جسد مردی را که با شلیک گلوله خود را کشته بود اندکی پس از ساعت دو بامداد روز سه شنبه در خانه ای در محله ساوت اند بوستون پیدا کردند.



پلیس هویت این مرد را تایید نکرد اما یک مقام قضایی که اجازه نداشت هویت جسد را فاش کند و خواست نامش فاش نشود تایید کرد که این مرد علیرضا پهلوی بوده است.



افسر پلیسی که دیده شد عصر روز سه شنبه وارد ساختمان محل سکونت علیرضا پهلوی شد و با خانواده وی صحبت کرد از مصاحبه با خبرنگاران خودداری کرد.



دان فیلیپس همسایه ۴۲ علیرضا پهلوی گفت: شناخت زیادی از وی نداشت اما علیرضا را فردی بسیار اجتماعی توصیف کرد که همیشه بسیار مرتب لباس می پوشید.



فیلیپس افزود: من همیشه وی را می دیدم که اطراف اینجا قدم می زد و اغلب لباس جین آبی و کت ورزشی می پوشید

No comments:

Post a Comment