Friday, February 11, 2011

دستگیری 15 تن در رابطه با گروه موسیقی زیر زمینی "برو بکس"

دستگیری 15 تن در رابطه با گروه موسیقی زیر زمینی "برو بکس"


١٥ بهمن ١٣٨٩

شهرزادنیوز: در رابطه با گروه موسیقی زیر زمینی "بروبکس"، 15 نفر در ویلایی، واقع در جنوب تهران، توسط مأموران وزارت اطلاعات شناسایی و دستگیر شدند.



به گزارش رسانه های داخلی، چند تن از دستگیرشدگان را دانشجویان تشکیل می دهند و لااقل 5 تن از آنان سابقه تولید "نماهنگ های غیر مجاز" برای شبکه های خارج از کشور را دارند و گفته می‌شود که برخی از تولیدات آن ها به گروه زیرزمینی "بروبکس" فرستاده می شده است.



بنا بر همین گزارش ها، این گروه قبلا نیز در یکی از کافی شاپ های تهران به صورت غیرقانونی و مخفیانه یک کلیپ را اجرا کرده بود.



گروه "بروبکس"، اولین گروه موسیقی زیرزمینی یا موسیقی خانگی است که شرکت بین المللی پخش موزیک "آونگ میوزیک" به انتشار آلبوم شان پرداخت.



به نوشته ویکیپدیا، اولین کار این گروه آهنگی با نام «دلم تنگه واسه یه لقمه پیتزا» بود که در دوران دبیرستان اعضای گروه ساخته شد. آهنگ "بورلی هیلز" با موسیقی آهنگ اسپانیایی لاکامیسا نگرا، از آلبوم ۱۰ آهنگی "وگ" باعث شهرت بیشتر این گروه شد.



شایان ذکر است که چند روز پیش یکی از مقامات وزارت ارشاد گفته بود که در ایران گروه موسیقی زیر زمینی نداریم و گروه خانگی داریم.

No comments:

Post a Comment