Friday, February 11, 2011

خبرهای کوتاه

خبرهای کوتاه


علی احمد سلیمان، زندانی اعتصابی به بیمارستان ارومیه منتقل شد



علی احمد سلیمان، زندانی سیاسی محبوس در زندان مرکزی ارومیه از 39 روز پیش در اعتصاب بسر می برد و علی رغم انتقال به بیمارستان دست از اعتصاب نکشیده است.

بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، این زندانی سیاسی در پی اعتراض به انتقال حسین خضری توسط ماموران وزارت اطلاعات به اداره اطلاعات ارومیه منتقل شد و از آن روز تا کنون در اعتصاب غذا بسر می برد.

وی به دلیل ضعف جسمانی در اثر اعتصاب غذا و بی هوشی به بیمارستانی در ارومیه منتقل شده است و علی رغم گذشت یک هفته از انتقال به بیمارستان هم چنان در اعتصاب غذا بسر می برد.



اعتصاب غذای دو زندانی محبوس در زندان سقز



آژانس خبری موکریان : دو زندانی عادی محبوس در زندان سقز دست به اعتصاب غذا زدند.

براساس گزارش خبرنگار آژانس خبری موکریان در سقز، سلطان زرگر اهل بوکان و بهاءالدین شجاعی اهل سقز از جمله اعتصاب كنندگان هستند.

گفته می شود این افراد در اعتراض به عدم رسیدگی به پرونده اشان از مورخه پانزدهم بهمن سال جاری دست به اعتصاب زده و به سلول انفرادی منتقل شده اند.



بازداشت يك جوان 26 ساله شعارنويس توسط نيروهاي امنيتي در تهران



دانشجو آنلاين: ظهر روز چهارشنبه20 بهمن یک جوان 26 ساله شعار نویس توسط نیروهای امنیتی بازداشت شد. این جوان که حدود ساعت 1230در تقاطع خیابان سپه-امام خمینی- با بزرگراه یادگار امام مشغول نوشتن شعار” مرگ بر خامنه ای و مرگ بردیکتاتور ” بر روي ديوارهاي حاشيه خيابان بود از سوی نیروهای امنیتی گشتی بازداشت شد. چهار تن از ماموران لباس شخصی سوار بر یک خوردوی پژو405 پس از کتک زدن این جوان در خیابان وی را در داخل یک کوچه بن بست دستگیر وسوار خودروکرده واز محل دور شدند.

No comments:

Post a Comment