Friday, February 11, 2011

جنتی: احتياجی به‌محاكمه سران‌فتنه نيست

جنتی: احتياجی به‌محاكمه سران‌فتنه نيست


فارس: دبير شوراي نگهبان با اشاره به اينكه سران فتنه و فتنه‌گران به اهميت حضور رهبري و ولايت فقيه در جامعه اسلامي پي برده‌اند، تصريح كرد: رهبري و ولايت فقيه، عامل مهم استواري انقلاب و حضور مردم در تمامي صحنه‌ها و بحران‌هاي انقلاب است.



احمد جنتي پيش از ظهر امروز در جمع راهپيمايان اصفهاني با اشاره به اينكه اصل اساسي فعاليت سران فتنه در فتنه پس از انتخابات سال گذشته، به زير سؤال بردن ارزش‌هاي انقلاب اسلامي بود، اظهار داشت: با وجود اينكه امروز سران فتنه بي‌آبرو و منزوي شده‌اند اما هنوز در حال نقشه‌ كشيدن و توطئه كردن هستند و قصد دارند مسير انقلاب را به انحراف بكشانند.



وي با اشاره به اينكه سران فتنه، وقاحت را به حد اعلاي خود رسانده‌اند، افزود: سران فتنه هنوز در راه تضعيف قدرت ولايت فقيه گام برمي‌دارند و به دنبال اين هستند كه قدرت رهبري را در جامعه اسلامي كاهش دهند.



دبير شوراي نگهبان با اشاره به اينكه سران فتنه و فتنه‌گران به اهميت حضور رهبري و ولايت فقيه در جامعه اسلامي پي برده‌اند، تصريح كرد: رهبري و ولايت فقيه، عامل مهم استواري انقلاب و حضور مردم در تمامي صحنه‌ها و بحران‌هاي انقلاب است و بر همين اساس فتنه‌گران سعي ‌دارند كه ولايت فقيه را در جامعه اسلامي تضعيف كنند.



وي با تاكيد بر اينكه هيچ‌ احتياجي به محاكمه سران فتنه نيست، اضافه كرد: مردم با حضور خود در صحنه‌ سران فتنه را محكوم كرده‌اند و ذلتي را به اين افراد چشانده‌اند كه با 10 بار اعدام هم نمي‌تواند طعم تلخ اين ذلت را از زندگي سران فتنه پاك كند.

No comments:

Post a Comment