Friday, February 18, 2011

پشت پرده واردات کامیونهای قتاله چینی کیست؟

پشت پرده واردات کامیونهای قتاله چینی کیست؟


جرس: بنا به گزارش رسانه ها، رئیس پلیس کشور در چندین مصاحبه خود با خبرنگاران، از خودروی چینی با نام «هوو» به عنوان "کامیون قتاله چینی" یاد کرده است، که این کامیونها، به رغم نو بودن، به خاطر مشکلات فنی از جمله عدم تعادل و ترمز ضعیف آنها، موجب کشته شدن بسیاری از شهروندان در جاده های کشور شده است.





به گزارش منابع خبری جرس، روز ٢٢ آذر ماه سال جاری، اسماعیل احمدی مقدم در گفتگویی با خبرنگاران به طور روشن از دستهای قدرتمندی برای واردات این خودرو ها خبر داد و با اشاره به ورود كاميون «هوو» با نام «فراز» به كشور گفت: "در حالي كه مسووليت نظارت، توليد و واردات در كشور برعهده يك سازمان است، اژدهاي قاتل به جاده‌ها را با نام ديگر وارد كشور مي‌كنند."



وي اظهار داشت: اين سازمان بايد مستقل شده و "تحت تاثير فشارها" قرار نگيرد."





احمدی مقدم همچنین در مصاحبه ای دیگر گفته بود که "نیروی انتظامی در ارتباط با واردات خودروی هوو مظلوم واقع شده است."





منبع خبری جرس همچنین می پرسد حال این سئوال پیش می آید که پشت پرده واردات این خودرو که به گفته رئیس پلیس "اژدهای قاتل جاده هاست " کیست که نیروی انتظامی و سازمان ها و ارگان های دیگر توان برخورد با او را ندارند و پلیس در برابر او مظلوم واقع شده است؟





این منبع می نویسد "این فرد کسی نیست جز غلامعلی حداد عادل، فردی که پدر وی نیز از گارداژ داران قدیمی و فعالان عرصه حمل و نقل بوده است. نفوذ حداد عادل تا آن اندازه زیاد است که نه تنها ارگان ها و سازمان ها نتوانسته اند جلوی خودروی قتاله را به کشور بگیرند که حتی نیروی انتظامی ناچار شده است تا دیگر حق انتقاد از این خودروها را نداشته باشد".





خودرویی که عامل کشتار مردم در جاده هاست، خودرویی که اژدهای قاتل جاده هاست با نفوذ و رانت حداد عادل وارد کشور می شود. حال این پرسش مطرح می شود که آیا خون بیگناهانی که در جادهای کشور ریخته میشود به گردن حداد عادل نیست؟





گفتنی است حدادعادل، پدر همسر پسر رهبر جمهوری اسلامی و از خانواده های قدرتمند در جمهوری اسلامی می باشد.

No comments:

Post a Comment