Monday, February 14, 2011

حضور گسترده نیروهای امنیتی در نقاط مختلف تهران و حرکت مردم به سمت مسیرهای راهپیمایی

حضور گسترده نیروهای امنیتی در نقاط مختلف تهران و حرکت مردم به سمت مسیرهای راهپیمایی


در بسیاری از نقاط شهر تهران از جمله میدان صادقیه، میدان امام حسین، میدان فردوسی، ونک، سعادت‌آباد حضور گسترده نیروهای امنیتی به چشم می‌خورد. علی‌رغم حضور این نیروها مردم به سمت مسیرهای راهپیمایی در حرکتند.



به گزارش رهانا سامانه خبری خانه حقوق بشر ایران، ساعتی پیش گروهی از مردم در میدان صادقیه تهران تجمع کوتاهی داشته و اقدام به سر دادن شعار کرده‌اند. مدتی پس از آن نیروهای امنیتی حضور گسترده‌ای را در این میدان داشته‌اند.



همچنین از صبح امروز میرحسین موسوی و مهدی کروبی در حصر خانگی به سر برده و نیروهای امنیتی اجازه خروج آنان را از منزل نمی‌دهند.



تارنمای جرس نیز گزارش داده است که لحظاتی پیش نیز ماموران نیروی انتظامی در میدان انقلاب مستقر شده‌اند. این در حالی است که مقارن ظهر امروز انتظامات دانشگاه تهران مانع ورود دانشجویان به این دانشگاه شد.



چهار راه ولی عصر تهران نیز شاهد حضور گسترده نیروهای یگان ویژه با لباس سبز و مستقر شدن ۲۰ ماشین ون است.



همچنین خبرنگار رهانا از خیابان وصال گزارش می‌دهد که نیروهای امنیتی در کوچه‌های این خیابان و خیابان فریمان مستقر شده‌اند.



در خیابان کارگر شمالی نیز حضور گسترده‌ی نیروهای امنیتی به چشم می‌خورد، اما حضور مردم معترض در این خیابان بیش‌تر از خیابان‌های دیگر تهران گزارش می‌شود.



در دیگر خبر سایت‌های خبری سبز به شدت مورد حملات سایبری قرار گرفته‌اند. همچنین تارنمای رهانا نیز از صبح امروز تا کنون چندین مورد مورد حمله قرار گرفته است که این حملات دفع شده است.

No comments:

Post a Comment